چه کسی این بلا را سر پسر دستفروش تالشی آورده است؟ +عکس

0

علت زخمی شدن پسر دستفروش نوجوان در میدان امام علی (ع) تالش، برخورد عوامل شهرداری این شهر نبوده و اگر مستنداتی مبنی بر مقصر بودن شهرداری وجود داشته باشد، با خاطیان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

تعدادی نوجوان در میدان امام علی (ع) و گاهی در خیابان جمهوری اسلامی تالش، با استفاده از فرصت ترافیک و توقف موقت خودروها، دستفروشی می کنند و احتمال می رود پسر دستفروش در حال دویدن به دنبال یک خودرو، زخمی شده باشد.

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای با انتشار تصویر پسر دستفروش زخمی شده از ناحیه سر در فضای مجازی، به شهرداری تالش اتهام وارد کردند اما مدرک مستندی در این رابطه دریافت نشده است.

ماموران شهرداری دستفروشی درآمد دستفروشی اخبار تالش

وانوایی بیان کرد: شورای اسلامی شهر تالش از مدت ها قبل، به برخورد ارشادی با عوامل سد معبر در این شهر تاکید دارد و ماموران شهرداری در مواجهه با عوامل سد معبر و متکدیان، با خشونت رفتار نمی کنند و درصدد تعیین جایگاه برای دستفروشان نیز هستیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش ادامه داد: نیروی انسانی خشنی در میان ماموران شهرداری تالش وجود ندارد و اگر عوامل شهرداری با دستفروشان یا هر شهروند دیگری برخوردی نامتعارف داشته باشند، شورای اسلامی شهر بدون ملاحظه و برابر قانون Law با خاطی یا خاطیان برخورد خواهد کرد.
وی گفت: در زخمی شدن نوجوان دستفروش از ناحیه سر، شکی نیست اما نقش عوامل شهرداری در این رابطه ثابت نشده است.
در فضای مجازی تصویر نوجوان دستفروش زخمی شده از ناحیه سر، منتشر و گفته شده علت جراحت پیشانی او، برخورد ماموران شهرداری بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ