استخدام ۸۰ نفر در شرکت پتروشیمی بندرامام

0
شهر های مورد نیاز : خوزستان
تعداد مورد نیاز : ۸۰ نفر
تاریخ انقضاء : ۲۶ دی ماه ۹۲

شرکت پتروشیمی بندرامام واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) – استان خوزستان – به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای بهره برداری طبق مقررات اشتغال نیروی انسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، صنعتی و ویژه اقتصادی از بین داوطلبان مرد و بومی استان خوزستان، واجد شرایط در مقطع کارشناسی و کاردانی (شرایط بومی بند۴-۴) ، از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی ، مصاحبه فنی/ تخصصی ، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری می نماید .

۱- تخصص های مورد نیاز :

ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تحصیلی تعداد مورد نیاز
۱ کارشناسی مهندسی شیمی کلیه گرایش ها بجزء صنایع غذائی، سلولزی و رشته های مرتبط با اکتشاف، حفاری و مخازن هیدروکربوری ۳۰ نفر
۲ کاردانی فوق دیپلم شیمی کلیه گرایش ها بجزء صنایع غذائی ، رنگ ، آرایشی و شیمی آزمایشگاهی ۵۰ نفر

۲- شرایط مدرک تحصیلی:
۲-۱- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی ، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده با شد.
( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
۲-۲- تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری الزامی است.
۲-۳- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت درآزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی- کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری دریافت کرده باشند.
۲-۴ – مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۲-۵- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل: دوره های فراگیر، آموزش باز، مکاتبه ای ، و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر۱ : فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده ، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پائین تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر۲ : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۳-شرایط عمومی:
۳-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران .
۳-۲- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور .
۳-۳ – عدم سوء پیشینه کیفری.
۳-۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت .
۳-۵- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی کامپیوتری .

۴- شرایط استخدام:
۴-۱- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ۲۸ سال (متولدین ۱۳۶۴ به بعد) و فوق دیپلم حداکثر ۲۶ سال ( متولدین ۱۳۶۶ به بعد)
۴-۲- مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
تبصره ۱- سن داوطلبان می بایستی تا روز برگزاری آزمون از شرایط سنی مندرج در بند۴-۱بیشتر نباشد.
تبصره ۲- در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط در پیمانکاریهای طرف قرارداد شرکت پتروشیمی بندرامام ، با توجه به ارائه سابقه کار از سوی پیمانکاری مربوطه و تائید مراتب از طرف سازمان تامین اجتماعی و امور اداری شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام ، حداکثر تا میزان ۵ سال به سقف سنی داوطلب افزوده خواهد شد .
تبصره ۳- به مجموع امتیازات مکتسبه فرزندان گرانقدر (شهدا ، جانبازان ، آزادگان و مفقود الاثر ) و فرزندان کارکنان پتروشیمی بندرامام (شاغل ، بازنشسته و فوتی ) ۱۰ درصد کل امتیاز افزوده خواهد شد .
تبصره ۴- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبین با رعایت موارد فوق الذکر ، نباید از ۳۵ سال برای لیسانس و ۳۳ سال برای فوق دیپلم بیشتر باشد.
۴-۳- حداقل معدل کل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی ۱۳ و دانشگاه آزاد ۱۴ می باشد .
تذکر : داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آخرین مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی ارائه نمایند .
۴-۴- استخدام صرفا” از افراد بومی شهرهای استان خوزستان خواهد بود .
تبصره ۴ – داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد شهربندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) یا یکی از شهرهای استان خوزستان بوده و یا دیپلم خود را از شهر بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) یا استان خوزستان دریافت کرده باشد .
تبصره ۵- در صورت کسب امتیاز برابر، اولویت جذب با افراد بومی شهرستان بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) خواهد بود .

۵- نحوه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از روز جمعه مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۲ تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۱۰/۱۳۹۲ به سامانه اینترنتی : azmoon.ir- http:// bipc.iran مراجعه و پس از ثبت نام و اسکن مدارک درخواستی ، کد رهگیری خود را اخذ نموده و هنگام ورود به جلسه آزمون کتبی به مسئولین مربوطه ارائه نمایند . زمان توزیع کارت و محل آزمون از طریق سامانه فوق الذکراعلام می گردد . ضمنا” امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود. .

۶- موادآزمون :
دروس عمومی برای تمامی شرکت کنندگان شامل : ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، کامپیوتر ، و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد)می باشد.

۷- تذکرات مهم :
الف : از پذیرفته شدگان نهایی ، سفته به مبلغ یکصد میلیون ریال (بابت آموزش و هزینه های متفرقه) و تعهد محضری برای مدت ۵ سال کار در پتروشیمی بندرامام اخذ خواهد شد .( سفته بعد از انجام تعهد ۵ ساله به افراد مسترد می شود.)
ب: شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال تهیه مسکن نداشته و فقط ودیعه مسکن طبق شرایط , پرداخت خواهد نمود .
ج: قرارداد همکاری صرفا” در چارچوب مقررات اشتغال نیروی انسانی ، تامین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی می باشد .
د: تمدید قرارداد سالیانه فرد , منوط به رعایت مقررات اداری و ضوابط و الزامات ایمنی خواهد بود.
هـ: در هر مرحله ای از استخدام ، چنانچه خلاف موارد اعلام شده در این آگهی و یا اظهارات فرد با مستندات مربوط به او ، مشاهده و اثبات شود، به همکاری وی خاتمه داده خواهد شد .

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ