مادر شوهر در “فسا” با ساطور به جان عروس افتاد +عکس

7
اعضای بدن عروس فسایی که هفت روز قبل از سوی مادر همسرش مورد حمله قرار گرفته و با ضربه ساطور به شدت زخمی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا می شود. این در حالی است که مادرشوهر او در بازداشت به سر میبرد و انگیزه جنایت را اختلاف با عروسش عنوان کرده است.
عصر هفتم دی ماه امسال فریادهای گوشخراش یک زن میانسال در یکی از خانه‌های قدیمی بخش شیب‌کوه فسا پیچید. همسایه‌ها که هراسان از خانه‌هایشان بیرون دویده بودند، با عفت ۶۰ ساله روبه‌رو شدند که درخواست کمک می‌کرد. همسایه‌ها وقتی وارد خانه این زن شدند با پیکر نیمه‌جان عروس ۲۳ ساله‌اش به نام طاهره روبه‌رو شدند که از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود. پیکر نیمه‌جان عروس به بیمارستان فسا منتقل شد؛ اما وی به خاطر شدت خونریزی به کما رفت.
عروس و مادرشوهر حوادث واقعی اخبار فسا اخبار جنایی
صحنه سازی برای گمراه کردن پلیس

این مادرشوهر در بازجویی‌ها به پلیس شیب‌کوه گفت: «از وقتی پسرم به خدمت سربازی رفت، عروس و نوه سه ساله‌ام میهمان خانه ما شدند. من و نوه‌ام به خانه همسایه رفته بودیم اما وقتی برگشتیم با پیکر خونین طاهره روبه‌رو شدیم. گمان می‌کنم دزدها به خانه‌مان حمله کرده‌اند.»

به دنبال اظهارات زن میانسال، تحقیقات پلیس آغاز شد. وقتی پلیس در بازرسی خانه با یک ساطور در آشپزخانه روبه‌رو شد که شواهد نشان می‌داد تازه شسته شده است، شکش به عفت بیشتر شد و وی تحت بازجویی قرار گرفت. این زن که ادعا می‌کرد زن‌دایی طاهره است و هیچ اختلافی با وی نداشته، در مسیر تحقیقات بعدی لب به اعتراف گشود و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

زن میانسال گفت: «چون پسرم به خدمت سربازی رفته و عروس و نوه‌ام برای زندگی به خانه ما آمده بودند، شوهرم بدون اطلاع من ۱۲ میلیون تومان به حساب شخصی عروسم واریز کرده بود تا سود بانکی آن را بگیرد و خرج خودش و فرزندش کند. وقتی این ماجرا را فهمیدم عصبانی شدم و از عروسم خواستم پول را به من پس بدهد اما قبول نکرد. آخرین بار در غیاب شوهرم با طاهره درگیر شدم و با ساطور آشپزخانه، ضربه‌ای به سرش زدم. من برای گمراه کردن پلیس همراه نوه‌ام به خانه همسایه رفتیم و چون حالم خوب نبود از زن همسایه خواستم یک آمپول آرام بخش برایم تزریق کند. یک ساعت بعد به خانه برگشتیم و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم.»

شایعات پس از انتشار خبر

تحقیق از این مادرشوهر ادامه دارد و وی در بازداشت به سر می‌برد. زن میانسال به جنایت با انگیزه اختلاف‌های قدیمی اعتراف کرده و قرار است به زودی صحنه جرم را بازسازی کند. شایعاتی که درباره انگیزه این جنایت در فضای مجازی منتشر شده، بی‌اساس است. بلافاصله پس از انتشار این خبر در سایت‌های خبری، شایعات مختلفی درباره انگیزه جنایت در فضای مجازی منتشر شد.

اهدای اعضای بدن عروس جوان به بیماران نیازمند

در حالی که تلاش پزشکان برای نجات جان عروس ۲۳ ساله بی‌نتیجه مانده بود، خانواده وی اعلام کردند حاضرند اعضای بدنش را به چندین بیمار نیازمند اهدا کنند.

یک پزشک دانشکده علوم پزشکی فسا در این باره گفت: «با رایزنی‌های بسیار، خانواده این عروس رضایت خود را نسبت به انجام عمل پیوند اعلام کرده‌اند و قرار است بعد از استعلام نهایی از بیمارستان‌های تهران، کلیه، کبد، پانکراس و قلب وی به چندین بیمار نیازمند اهدا و به آنها زندگی دوباره‌ای بخشیده شود.»

پزشکان مرگ مغزی این عروس جوان را تائید کرده‌اند و قرار است به زودی اعضای بدن وی اهدا شود. البته گفته شده پرونده اهدای عضو این عروس باید در کمیسیون پزشکی بررسی شود که به زودی تکلیف آن مشخص می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. Mtisti می گوید

    من خودم فسایی هستم اولا ساطور و تبر که در این سایت ها گفتید نبوده بلکه قند شکن بوده که با هاش گردو و چیز های دیگه را می شکنند. در ضمن فسا بعد از کرج دومین شهر جنایی ایران هست. و باعث افتخار ما است.

    1. فاطمه می گوید

      چه افتخاراتی دارین دیگه جنایت افتخار داره؟ کاش یکم سنجیده تر صحبت بشه یه زن بیچاره کشته شده حالا این افتخارم داره

    2. نیما می گوید

      یعنی شما با قند شکن ، گردو و چیزهای دیگه رو می شکنید ؟بعدش با گردو شکن قند می شکنید ؟؟ ببین عزیزم هر وسیله ای برای کاری ساخته شده با قند شکن قند و با گردو شکن گردو می شکنند و صد البته یه وسیله ی دیگه هم هست به اسم زبان که اختلافاتشون رو با اون حل می کنند با قند شکن تو سر کسی کوبیدن اختلافی حل نمی شه لات بازی و کتک کاری و جنایت هم افتخار نداره حماقته محضِ و افتخار کردن بهش نشون دهنده ی سبک مغزی و فرهنگِ ضعیفه خودت رو اصلاح کن یکم کتاب بخون برو دنیا رو بگرد آخر هفته ها برو شهرهای دیگه با آدمها صحبت کن اگر لازمه که حتما هم هست برو پیش یک روان شناس و مشاور خوب تا راه و رسم زندگی سالم و بدور از خشونت رو یاد بگیری و باعث افتخار خودت و کشورت بشی …

    3. HOSSEIN BADBOY می گوید

      داداش بعد از کرج شوشتر
      سوم شمایی

  2. سامان می گوید

    اتفاقا کرج در سال های اخیر خیلی شهر خوبی شده بخصوص سمت غرب و جنوب غرب اون یعنی منطقه ی سلطان آباد ، شهرک ابریشم و فرودگاه پیام به شدت در حالِ رشد و پیشرفته خط ۴ مترو هم به زودی در این بخش راه اندازی میشه که تمام اینها باعث شده که هر سال آدم های با فرهنگ و تحصیل کرده ی بیشتری در این مناطق سکونت کنند.

  3. Mtisti می گوید

    در پاسخ به افراد بالا باید بگم که باید فسایی باشید تا درک کنید
    در ضمن من سواد و اطلاعاتم از همه ی شما بالاتر هست نحوه ی به کار بردن الفاظ بالا رو نوعی طنز تلخ ساخته ام، و در پایان باید بگویم شماهایی که تنها با گفته های سایت ها‌ و شبکه های اجتماعی یک موضوع را باور می کنید کم خرد و جاهل هستید، من که نسبت به شما در فاصله ی ۶۰ کیلومتری از حادثه هستم بهتر درک می کنم شما ها از کجا مطمئن هستید تقصیر به طور کامل بر عهده ی قاتل هست؟شاید از خودش دفاع کرده؟شاید هم از عمد عروسش را کشته؟ در کل جمله معروف لعیا زنگنه را به شما می گویم که در جشنواره تئاتر فجر سال ۹۴ به عنوان داور بود به من گفت بعد از اعتراضم به رایشان. گفت کسی را زود قضاوت نمی کنم ولی شما در این نقش خوب نبودید و بعد هم گفت یاد بگیر کسی رو زود قضاوت نکن. من بعد از قضاوت های شما در مورد حادثه و حتی خود من به این نتیجه رسیدم که خانم زنگنه راست می گفت. خدانگهدار معذرت خواهی از من را یادتان نرود که با القابی که به من دادید به شدت ناراحت شدم در ضمن منظور از قندشکن قند شکن فسایی بود که نوعی تبر کوچک هست که در قسمت پایینش شبیه چکش و بالایش شبیه تبر هست و اندازه ای معادل ۲۸ سانتی متر را دارا است

    1. نیما می گوید

      چی شد حالا ؟؟ ناراحت شدی ؟ چه ربطی به ساده لوحی و زود باوری و جهالت و کم خردیه ما داره ؟ خودِ قاتل اعتراف کرده که به دلیل اختلاف مالی با همین به قولِ شما تبر قندشکن چکشِ ۲۸ سانتی متریِ فسایی زده توی سر دختر مردم ، کسی قضاوت نکرده ناراحت شدی ما فقط گفتیم این که میگی به مقام دوم شهرت در جنایت افتخار می کنی کار درستی نیست آدم باید به چیزهای خوب افتخار کنه … مقتول هرچی که بوده و هرکاری که کرده حقش نبوده که به دست مادرشوهر بی رحمش و به اون طرز فجیع کشته بشه … حالا چون شما در فاصله ی ۶۰ کیلومتری فسا زندگی میکنی اصل موضوع رو عوض می کنه ؟؟ بعد این وسط این جمله ی معروف لعیا زنگنه چی بود گفتی ؟ چه ربطی به موضوع داشت ؟؟؟