حسین کچویان در بیمارستان بستری شد +علت بیماری

0

حسین کچویان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین کچویان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد.

به گفته یکی از نزدیکان وی این استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران تحت آزمایش آنژیوگرافی قرار گرفته و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

سوابق حسین کچویان بیوگرافی حسین کچویان

حسین کچویان (متولد ۱۳۳۸ در تهران) جامعه‌شناس ایرانی، عضو هیأت علمی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است. پژوهش‌های او عمدتاً در حوزه نظریه‌های کلان جامعه‌شناسی و جامعه‌شناسی معرفت قرار دارد. او فارغ‌التحصیل دانشگاه منچستر و دارای تحصیلات حوزوی است.

تحصیلات حسین کچویان

کچویان دیپلم ریاضی-فیزیک را در سال ۱۳۵۷ از دبیرستان خوارزمی اخذ کرد. سال ۱۳۵۸ تحصیلات حوزوی خود را ابتدا از مدرسه عالی شهید مطهری شروع می‌کند، بعد به مدرسه سپهسالار و مدرسه مروی می‌رود. همزمان بحث‌‌های فلسفه (الهیات شفای ابن‌سینا، شواهدالربوبیه و اسفار را نزد جوادی آملی می‌آموزد. دروس دیگر حوزه را تا حد کفایه و اصول ادامه می‌دهد و بحث‌‌های خارج را نزد آیت الله سید محمدمهدی بجنوردی می‌گذراند. همزمان با این بحث‌‌ها دروس دانشگاهی را ادامه می‌‌دهد.

در سال ۱۳۶۴ در رشته علوم اجتماعی دانشگاه تهران درجه کارشناسی‌اش را گرفته و در سال ۱۳۶۹ موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه تربیت مدرس شد. دوره دکترایش را از سال ۱۳۶۹ در رشته جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس آغاز کرد، اما به سال ۱۳۷۴ آن را ناتمام رها کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دانشگاه منچستر انگلیس شد و به سال ۱۳۸۰ از آن درجه دکترایش را اخذ کرد. موضوع رساله دکترایش جامعه‌شناسی و دین بعد از تجدد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ