جزییات و شرایط اعزام نیروی کار به ایرلند اعلام شد

0

حسن کرباسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران شرایط متقاضیان اعزام به کشور ایرلند را اعلام کرد .

کرباسی در این گفتگو با  تشریح مفاد این سند همکاری که در دوم مهرماه سال جاری بین بخش خصوصی دو کشور در محل سفارت کشورمان در دوبلین ایرلند به امضاء طرفین رسید، بیان داشت افراد واجد شرایط و متقاضی اعزام پس از ورود به ایرلند و طی نمودن دوره های آموزش زبان و فراگرفتن حرفه های آشپزی و هتلداری و زیر مجوعه این رشته ها در بازار کار ایرلند مشغول به کار خواهند شد .
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران در بخش دیگری از این گفتگو بیان داشت که نیروهای اعزامی پس از پایان مرحله اول و در صورت رضایت کارفرما می توانند ضمن تمدید قرارداد جدید خود در بازار کار این کشور مشغول به کار باشند .
کرباسی صنعت گردشگری و اقتصاد قوی کشور ایرلند را مهمترین شاخصه های آن دانست  و گفت:  نیروهای خارجی شاغل در آن می توانند پس از مراجعت به کشور خود و با توجه به دورهای آموزش فراگرفته و اشتغال در کشور ایرلند ضمن انتقال تجربه خود به راحتی جذب بازار کار داخلی گردند .
کرباسی درپایان شرایط اولیه متقاضیان اعزام به کشور ایرلند را به شرح ذیل اعلام نمود :
۱-حداکثر سن ۴۰سال تمام
۲-آشنا به مکالمه زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان تا هنگام اعزام
۳-آشنا به یکی از مهارتهای هتلداری و آشپزی و زیر شاخه های مرتبط و ارائه مدارک فنی و حرفه ای و یا سابقه کار مرتبط مورد تائید
کرباسی اظهار داشت افراد دارای مهارتهای دیگر نیز می توانند با مراجعه به سایت اعلامی و ثبت درخواست خود در صورت کسب فرصتهای جدید از آن اطلاع کسب نمایند.
رئیس هیات مدیره اصکابا  اظهار داشت : متقاضیان واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می  توانند به آدرس وب سایت انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران به نشانی www.scaba.ir مراجعه نمائیند .
کرباسی افزود :  با تشکیل تیمی در انجمن و بهره مندی از تجارب کارشناسان این بخش به دنبال مذاکره با کشورهای دیگر نیرو پذیر در دنیا همچون آلمان ، استرالیا و..‌ می باشیم تا بتوانیم با کسب توافق آنها در بازار کار این کشورها با حضور نیروهای کار ایرانی ، علی الخصوص نیروهای کار فنی و مهندسی و شاخه های فنی و حرفه ای نقش آفرینی نمائیم .
رئیس هیات مدیره اصکابا اظهار داشت: یکی دیگر از اقداماتی که به طور جدی در دستور کار قرار دارد ، الحاق و پیوستن انجمن به کنفدراسیون کاریابی های جهان citt  می باشد که با تحقق آن قطعا می توان به توسعه و رشد صنعت اعزام نیرو امیدوار بود، کرباسی حمایت و پیگیری های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را برای تحقق  این هدف خواستار شد .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ