مجری هواشناسی ممنوع‌التصویر نشده اما اجرا هم نمی‌کند!

0

امیر سرکرده کارشناس و مجری هواشناسی با وجود آنکه ممنوع التصویر نشده اما از اجراهای او در چند وقت اخیر جلوگیری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۳ دی در برخی از خبرگزاری ها خبری مبنی بر ممنوع التصویر شدن امیر سرکرده مجری بخش هواشناسی خبر سیما منتشر شد. این رسانه ها نوشته بودند: پس از اظهارنظر امیر سرکرده در مورد آمریکا در بخش هواشناسی اخبار ۱۴ روز جمعه ۱۲ آذر، سازمان هواشناسی او را ممنوع التصویر کرده است.

اما بعد از انتشار این خبر در فضای رسانه ای کشور، سازمان هواشناسی و سرکرده این موضوع را تکذیب کردند، احد وظیفه معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناس در این خصوص گفت: اگر چه اظهارنظر وی به هیچ وجه در حوزه فعالیت های او نبوده است اما پس از آن نیز صحبتی در زمینه با جلوگیری از فعالیت های این کارشناس مطرح نشده است. سرکرده نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را تکذیب کرد.

اما بررسی های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نشان می دهد، با وجود اینکه هیچ مقام رسمی ممنوع التصویر شدن امیر سرکرده را اعلام نکرده، اما با ممانعت سازمان هواشناسی از حضور او در سیما، شیفت های او در اخبار سیما حذف شده است.

امیر سرکرده در بخش خبری ۱۴ سیما روز ۱۲ آذر گفته بود: «چند گزارش قبل در مورد نقض برجام بود و این نکته به ذهن من آمد که ما هواشناسان و بسیاری از مردم ضرب‌المثلی داریم که می‌گوییم به دو چیز نمی‌توان اعتماد کرد که یکی هوا است و دیگری با توجه به گزارش‌های امروز شما شاید آمریکا باشد که اصلاً نمی‌توان به آن اطمینان کرد. حال بگذریم»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ