اینستاگرام سروش رفیعی بعد از پرسپولیسی شدن +بیوگرافی و مبلغ قرارداد

0

سروش رفیعی Soroush Rafiei پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از علی پروین تشکر کرد.

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس مبلغ قرارداد بازیکنان بیوگرافی سروش رفیعی اینستاگرام سروش رفیعی اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس Soroush Rafieiسروش رفیعی ساعت ۶ صبح امروز به تهران رسید و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز بلافاصله با وی قرار گذاشتند تا قراردادش را نهایی کنند. قرارداد رفیعی با پرسپولیس یکساله‌و نیمه است در حالی که پرسپولیسی‌ها خیلی تلاش کردند این قرارداد دو ساله‌ونیمه باشد.

به گفته یکی از نزدیکان رفیعی او هنوز موفق نشده مشکلات مربوط به کارت پایان خدمتش را حل کند  و به همین خاطر شاید نتواند این هفته برای پرسپولیس به میدان رود.

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس مبلغ قرارداد بازیکنان بیوگرافی سروش رفیعی اینستاگرام سروش رفیعی اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس Soroush Rafiei

شماره سروش رفیعی در پرسپولیس

بازیکن جدید پرسپولیس با رخصت گرفتن از علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، پیراهن شماره ۷ را به تن خواهد کرد.

سروش رفیعی (متولد ۴ فروردین ۱۳۶۹ – شیراز) بازیکن فوتبال ایرانی است. او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است و در لیگ برتر بازی می‌کند.

کارت معافیت از سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل شد.

پرسپولیس برای رفیعی ۲ میلیارد کنار گذاشته است. البته برای نیم فصل از لیگ شانزدهم و یک فصل کامل از لیگ هفدهم. ۷۵۰ میلیون از این رقم برای نیم فصل است و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون برای فصل بعد.

تیم تبریزی حدود ۴۵۰ میلیون تومان بیشتر و به صورت نقد حاضر است به این بازیکن ملی پوش پرداخت کند! تراکتورسازی برای نیم فصل به سروش رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی پیشنهاد داده و توانسته رضایت اولیه او را جلب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ