جزئیات لغو مناقصه ۳۳۰ میلیون یورویی یک شرکت بزرگ نفتی

0
ساتین : یک مقام مسئول در سازمان بازرسی کل کشور، جزئیات لغو مناقصه ۳۳۰ میلیون یورویی ( بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومانی ) در یک شرکت بزرگ نفتی را اعلام کرد.
به گزارش مهر، مدیرکل بازرسی استان خوزستان با اعلام جزئیاتی از لغو مناقصه نفتی ۳۳۰ میلیون یورویی گفت: در این مناقصه که توسط یک شرکت بزرگ نفتی در استان انجام شد، قرار بود خدمات چاه‌پیمایی و نمودارگیری در میادین نفتی انجام شود که به دلیل عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه نظام مستند سازی مناقصات لغو شد.
غلامحسین کرمی افزود : میزان این قرارداد ۳۳۰ میلیون یورو معادل یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که به علت عدم رعایت مواد ۲، ۴ و ۱۹ قانون برگزاری مناقصات و همچنین عدم رعایت ماده ۱۱ آیین‌نامه نظام مستندسازی مناقصات لغو شد.
وی اعلام کرد: در سامانه ثبت مناقصه سال جاری ، ۲ هزار معامله به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان ثبت شده که از این میزان ۶۰۰ مناقصه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان لغو شده است.
مناقصه ۳۳۰ میلیون یورویی انجام خدمات چاه‌پیمایی و نمودارگیری در میادین نفتی، به دلیل عدم رعایت مواد ۲، ۴ و ۱۹ قانون برگزاری مناقصات و ماده ۱۱ آیین‌نامه نظام مستندسازی مناقصات لغو شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ