مهمانی مرگ برای ۷ پسر نوجوان در رشت

0

صبح دوشنبه پیکرهای نیمه جان ۷ پسر نوجوان به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی به بیمارستانی در رشت انتقال یافت. بلافاصله نیز با توجه به وخامت حال آنها، تیمی از پزشکان متخصص بر بالین آنها حاضر شده و درمان آنها در دستور کار قرار گرفت.

در حالی که تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات آنها ادامه داشت، وضعیت ۳ نفر از آنها بحرانی‌‌تری شد. دقایقی بعد هم یکی از آنها که ۱۷ ساله بود جان باخت. ۲ دوست دیگرش نیز با پایین آمدن سطح هشیاری‌شان به کمای عمیقی فرو رفتند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند. اما وضعیت عمومی ۴ نوجوان دیگر بهتر شد.

از سوی دیگر همزمان با اعلام مرگ پسر نوجوان از سوی مسئولان بیمارستان به پلیس، تیمی از مأموران برای تحقیقات راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در این باره گفت: مأموران پس از حضور دربیمارستان متوجه شدند هر سه جوان بعد از دیالیز به کما رفته‌اند.

در همین راستا فروشنده ۴۲ ساله مشروبات الکلی دست‌ساز که سابقه‌دار نیز بود توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خیرخواه با هشدار به خانواده‌ها درخصوص نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان شان، نوجوانی را مرحله گذر از آسیب‌های اجتماعی دانست و از خانواده‌ها خواست بر نحوه زندگی فرزندان‌شان نظارت دقیق و منطقی داشته باشند و نسبت به رفتارهای مشکوک فرزندان خود بی‌تفاوت نباشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ