عکس های لیلا زارع و پیام ایرانی + مصاحبه

0

لیلا زارع leila zare متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی بوده ، نقاشی و عکاسی هم انجام می دهد. او بازیگری را از سال ۸۲ آغاز کرده است.

همسر لیلا زارع عکس جدید بازیگران بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی پیام ایرانی

جنجال لیلا زارع و عکس همسرش

برخی از سایت ها عکس های بالا را به عنوان همسر لیلا زارع معرفی میکنند که شایعه است و صحت ندارد ، در عکس های بالا خانم زارع به همراه پیام ایرانی ( عکاس بازیگران ) هستند.

همسر لیلا زارع عکس جدید بازیگران بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی پیام ایرانی

شهرت

بازی او در سوپراستار سال ۸۷ و سریال ارمغان تاریکی سال ۸۹ با آن چهره معصومش، او را به یکی از محبوب ترین کاراکترهای سینما و تلویزیون تبدیل کرد

همسر لیلا زارع عکس جدید بازیگران بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی پیام ایرانی

مزرعه کوچک در خانه

من انواع سبزی و صیفی ها را در منزل پرورش می دهم

همه چیز را به صورت تازه مصرف می کنم. در واقع من یک مزرعه کوچک در منزل دارم گرایش زیادی به مصرف گوشت ندارم و خیلی کم مصرف می کنم ولی در عوض عاشق غذاهای دریایی و حبوبات هستم

بیشتر وعده های غذایی ام را در طول هفته از حبوبات جوانه زده تهیه می کنم

همسر لیلا زارع عکس جدید بازیگران بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی پیام ایرانی

روح و جسم + ورزش

سعی می کنم سبک زنگی سالمی داشته باشم. در نوع تغذیه، خواب، تنفس و ورزش هایی که انجام می دهم و همین طور نوع افکار و گفتار و رفتار خودم شکل سالمی را دنبال می کنم

از طریق مطالعه در نوع زنگی سالم همچنین آگاهی و شناخت از بدن و خلق و خوی خودم سعی می کنم به مرور زمان شکلی کامل تر، مناسب تر و به روزتری برای برنامه زندگی خودم پیدا و اجرا کنم. یک ساعت در روز نرمش می کنم و این ساعت نرمش را در حکم یک وعده غذایی برای بدنم لازم و ضروری می دانم

همسر لیلا زارع عکس جدید بازیگران بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی پیام ایرانی

جراحی زیبایی

هیچ وقت عمل زیبایی را تجربه نکرده ام چون من طبیعی بودن را دوست دارم

اعتقاد دارم روند زندگی فقط به شکل طبیعی خودش کامل است. هر آنچه در زندگی ام دارم را هدیه ای از طرف خدا می دانم و اعتقاد دارم بهترین راه تشکر کردن از خدا حفظ و مراقبت و استفاده درست از همه نعمت هایی است که خدا به ما داده است

شهرت شما از تلویزیون حاصل شد.

-بله من با سینما شروع کردم اما شهرت ام را مدیون تلویزیون هستم. سلیقه و انتخاب من در سینما هیچ وقت عامه پسندانه نبوده است.

 |موقع بازی جلوی دوربین تلویزیون و دوربین سینما، چه تفاوت هایی برای جنس بازی خودتان لحاظ می کنید؟

-هر بازیگری خصوصیاتی دارد که به جنس بازی او وارد می شود. این جنس بازی که از آن صحبت می کنم با قرار گرفتن در قالب های مختلف تئاتر و تلویزیون و سینما می تواند دستخوش تغییر شود، اما محدودیت هایی هم وجود دارد چون انسان موجود محدودی است. من همیشه سعی می کنم در وهله اول مدیوم ها را رعایت کنم. در «ارمغان تاریکی» هدایت و کارگردانی جلیل سامان خیلی به من کمک کرد.

|علاقه شخصی خودتان چه فیلم هایی است؟

-من همه ژانرها را دوست دارم، اما عملا با سینمای رئال بیشتر ارتباط برقرار کرده ام.

|ریسک پذیر هم هستید؟

– بله، اگر فیلمنامه ای با حال و هوای متفاوت به من پیشنهاد شود، با روی باز می پذیرم، برای مثال خیلی برایم جذاب است خودم را در یک نقش کمدی محک بزنم.

|چیزی که تا به حال تجربه نکرده اید.

– اتفاقا قبلا پیشنهاد هم شده اما باید اقرار کنم به خاطر محتاط بودن خودم و اینکه آن قوت لازم را احساس نکردم، نرفتم. می خواهم با فیلمنامه و کارگردانی شروع کنم که کیفیت کار را تضمین کند و خودم هم مطمئن باشم حضور مثمر ثمری خواهم داشت.

|امسال چه تصمیمی برای ادامه حرفه تان دارید؟

-سال ۹۲ خیلی خسته شدم، چون چهار – پنج کار را پشت سر هم قبول کردم و الان موقع استراحت و به قول معروف ریکاوری من است. فیلمنامه های رسیده را هم می خوانم و اگر کاری دلم را ببرد، قبول می کنم.

|در این چند سال بازیگری، کارنامه به نسبت پرباری دارید. کدام یک را بیشتر دوست دارید؟

-البته خوب است اینجا اشاره کنم برخی اطلاعات در مورد رزومه کاری من درست نیست؛ مثلا من بازیگر  «مجنون لیلی» نیستم یا بازیگر فیلم هایی بوده ام که در برخی سایت ها ذکر نشده. سال تولد و برخی دیگر از موارد مربوط به بیوگرافی را هم اشتباه نوشته اند. برای پاسخ دادن به سوال تان باید بگویم سریال «ارمغان تاریکی» را خیلی دوست دارم و همچنین فیلم سینمایی «به امید دیدار» ساخته رسول اف را. فیلم های «پستچی سه بار در نمی زند» و «ما همه خوبیم» را هم خیلی دوست دارم. بیشترین زحمت را هم برای «خانه روشن» کشیدم. چند ماه به بیمارستانی رفت و آمد داشتم تا با فضا آشنا شوم، اما فکر می کنم آن نگاهی که دوست داشتم به فیلم نشد. به هر حال تجربه خیلی سخت و خوبی بود و چیزهای زیادی به من یاد داد.

|گفتید بیوگرافی تان را هم در برخی سایت ها به اشتباه نوشته اند. الان فرصت خوبی است که مشخصات صحیح را از زبان خودتان بشنویم.

-من مدیریت بازرگانی خوانده ام و قبل از ورود به بازیگری در یک آتلیه عکاسی به طور حرفه ای هنر عکاسی را دنبال می کردم. همیشه پیشنهاداتی برای بازیگری داشتم و تا چند سال نمی پذیرفتم تا اینکه در یک سریال بازی کردم که البته پخش نشد. فکر می کنم اولین کاری که بازی اش کردم و دیده شد همان «ما همه خوبیم» باشد.

|آشنا بودن به هنر عکاسی در موفقیت شما در بازیگری نقش داشت؟

-بله شاید بخش بزرگی از موفقیت ام را در «ما همه خوبیم» به خاطر شناخت قاب و نور و … به دست آوردم. البته قرار گرفتن در یک تیم خوب و کاربلد هم بی شک موثر بوده است.

افتخارات

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر
  • کاندیدای تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نهمین جشن خانه سینما

 

سینما

  • سمفونی تولد (۱۳۹۴)
  • خانه دیگری (۱۳۹۴)
  • غیرمجاز (۱۳۹۴)
  • امتحان نهایی (۱۳۹۳)
  • شیفت شب (۱۳۹۳)
  • ذوب شدن پادشاه (۱۳۹۳)

پیام ایرانی متولد دی ماه ۱۳۵۸ و دارای مدرک کارشناسی در رشته طراحی گرافیک می باشد. وی کار خود را با تدریس نقاشی در هنرستان هنر و ادبیات صدا و سیما آغاز نموده و فعالیت های هنری خود را با نقاشی حرفه ای و طراحی گرافیک ادامه داد. در سال ۱۳۸۵ وی به عکاسی از بازیگران و هنرمندان مطرح سینمای ایران پرداخته و آثار وی به زودی در کتابی به عنوان گلبرگ ها به چاپ خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ