مقایسه ثروت بابک زنجانی و بیل گیتس !

6

به گزارش ساتین : ۵ تفاوت میان ثروت بیل گیتس، مالک و سازنده مایکروسافت و بابک زنجانی مالک دهها بانک و شرکت بزرگ و کوچک را برای  عبرت سایرین عرض می کنم.

اول اینکه بیل گیتس نابغه بود و از نوزده سالگی  بدون سرمایه کارش را با برنامه نویسی کامپیوتر شروع کرد و بطور مداوم میلیاردر ماند. بابک زنجانی از نوزده سالگی با صد میلیون تومان ثروت پدری  کارش را با دلار فروشی شروع کرد و بعد از شش سال ورشکسته و زندانی شد و بعد دوباره خرید و فروش پوست کرد و ناموفق بود و بعد با جابجا کردن پول و طلای دولتی در عرض سه سال میلیاردر شد.

دوم اینکه وقتی بیل گیتس میلیاردر شد، کشورش ثروتمندتر شد، وقتی بابک زنجانی میلیاردر شد، باعث شد ارزش  پول کشورش پائین بیاید و فقیر شود.

سوم اینکه بیل گیتس در ۱۹ سالگی یک شرکت با سه کارمند ایجاد کرد و امروز ۱۰۰ هزار حقوق بگیر دارد، بابک زنجانی در ۱۹ سالگی کارش را به تنهایی شروع کرد و بعد از بیست سال ۷۰ شرکت را با پول خود دولت از دولت خرید و حالا ۱۷ هزار حقوق بگیر دارد.

چهارم اینکه وقتی بیل گیتس میلیاردر شد، مردم جهان آگاه تر و خوشبخت تر شدند، وقتی مردم ایران بدبخت تر شدند، بابک زنجانی میلیاردر شد.

پنجم بیل گیتس در عرض سی سال صدها میلیون صد دلاری جمع کرد تا میلیاردر شد، بابک زنجانی در سه سال صد تا یک میلیارد دلار پول دولتی جابجا کرد تا میلیاردر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. پیام می گوید

    بیل گیتس هم از استیو جابز دزدی طرح انجام داد

  2. محمد می گوید

    داداش همچین میگی انگار همه مشکلات مملکت زیر سر اونه!!!
    خوب لیاقت داشته کاسب شده
    چرا مثل اون کمه؟!!
    کم بودنش نشانه لیاقتشو نشون میده
    اگه شما هم میتونی برو بدست بیار
    هر روز از این شرکت به اون شرکت ، از این کشور به اون کشور رفتن مگه اسونه؟!!

    1. منا می گوید

      مشکلات کشور زیر سر اون نیست زیر سر یه مشت ادمای بی سواد بی مسئولتی که …. …. اگر مملکت دست یکی از امثال بابک زنجانی بود اوضاع کشور و مردمش این نبود .در ضمن مملکت ما به مغزهایی مثل بابک زنجانی نیاز داره که مملکتو سرسامون بدن … فراموش نکنید کسی که بتونه این همه دارایی بدست بیاره کم ادمی نیست فکر ، اندیشه و توانایی هایش قطعا بدرد مملکتمون میخوره باید ازشون استفاده کرد اعدام و زندان راه حل نیست .

    2. foad می گوید

      ضمن اینکه اختلاس نشانه بی کفایتی وبی تدبیری دولت رونشون میده حالااون به کنار،بی عرضگی ومشکلات ازجمله تورم رومیندازن بپای بابک

  3. foad می گوید

    بی عرضگی خودتونو نندازید پای زنجانی،اگرمسعله بابک زنجانی درمیان نبود باز یه بهانه وتوجیح دیگری برای پیشرفت نکردن مردممون میاوردید.

  4. sina می گوید

    خب هرکی ی نظری داره ولی بنظره من وقتی مسولین کشور نمیتونن برای ی کاری که پیش میاد دلیل قانع کننده ای بیارن که مردم رو راضی و قانع کنن میندازن تقصیر دیگران مثالش همین بابک زنجانی