علت اجرای حکم اعدام در ورزشگاه نی ریز چیست؟ +عکس

0
روابط عمومی دادگستری فارس توضیحاتی پیرامون اجرای حکم اعدام در شهرستان نی ریز ارائه داده است.

در این توضیحات آمده است: در پی انتشار تصاویر و اخباری در خصوص اجرای حکم قصاص در یکی از ورزشگاه های استان فارس روابط عمومی دادگستری فارس اعلام کرد بر اساس بررسی های انجام شده مکان مورد نظر بلا استفاده و فاقد زیر ساخت جهت انجام فعالیت ورزشی بوده است.

بررسی های انجام شده در خصوص موضوع حاکی است مکان مورد نظر یک مکان بلا استفاده بوده که تنها به لحاظ محصور بودن و رعایت ضوابط امنیتی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیش از اجرای این حکم استعلامات لازم در خصوص وضعیت مکان مورد نظر از متولیان اخذ شد که مشخص شده است این مکان بیش از ده سال است به لحاظ خشک شدن چمن زمین و از بین رفتن امکانات و سایر زیر ساخت های آن میزبان هیچ فعالیت ورزشی نبوده است.

عکس اعدام اخبار نی ریز اخبار فارس اخبار اعدام

در اطلاعیه روابط عمومی دادگستری فارس آمده است قصاص نفس از جمله حقوق شخصی اولیاء دم و مورد احترام قانون و دارای اولویت پیگیری در چارچوب مقررات است، که اقدام غیر انسانی فرد مجازات شده یعنی آزار و اذیت و قتل کودک شش ساله توسط معدوم، شدیداً افکار و احساسات عموم مردم را جریحه دار کرده و جمع کثیری از مردم خواهان اجرای این حکم بودند.

همچنین در گزارش صادره از دادگستری فارس اشاره شده است که مکان اجرای حکم بنا به حساسیت های امنیتی تعیین می شود که در این مورد نیز با طرح موضوع در شورای تأمین شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

در این گزارش این نکته مورد تأکید قرار گرفته است که عکس منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایت های خبری متعلق به موضوع اجرای حکم در استان فارس نیست و شکل گیری بخش عمده ای از دیدگاه های منفی متأثر از انتشار این تصویر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ