داروی سینورا چیست؟ +موارد مصرف سینورا

6

پرفروش ترین داروی جهان که تکنولوژی تولید آن در اختیار آمریکا بود، در داخل کشور تولید می شود.

در مراسمی که روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در محل شرکت دارویی برگزار شد، قرار است پر فروش ترین داروی جهان که تکنولوژی ساخت آن در اختیار آمریکا بود، در داخل کشور تولید شود.

محصولات شرکت سیناژن مجله پزشکی قیمت داروی سینورا شرکت سیناژن اطلاعات دارویی اخبار صنعت دارو CinnaGen

گروه دارویی سیناژن CinnaGen تاکنون ۱۴ محصول بیوتکنولوژی برای درمان ام اس، انواع سرطان، بیماران هموفیلی، پوکی استخوان،  درمان ناباروری، بیماری های خود ایمنی، آرتریت روماتوئید و کمبودهای هورمونی را ساخته است.

نکته جالب توجه اینکه، تکنولوژی تولید تمامی داروها بومی شده و هیچگونه وابستگی تکنولوژیک برای ساخت آنها وجود ندارد.

امروز قرار است با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در محل شرکت دارویی سیناژن، داروی «آدالیمومب» با نام تجاری «سینورا» که برای درمان بیماری کرون، آرتریت روماتوئید و برخی از انواع بیماری های خود ایمنی کاربرد دارد، معرفی شود.

این دارو، به عنوان پرفروش ترین داروی دنیا تلقی می شود و کیفیت کاملا مشابه محصول اصلی و بهترین شکل ارائه، به بیمار به صورت «اتواینجکتور» تولید و به بازار عرضه کرده است.

تولید و عرضه این دارو به بازار قابلیت جلوگیری از ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور را فراهم می سازد و علاوه بر این بسیاری از بیماران که از مصرف داروی تخصصی محروم بوده اند با دسترسی فراوان و همیشگی از این شکل جدید و موثر درمان بهره مند می گردند.

همچنین در این مراسم، اولین خط تولید داروهای بیولوژیک به شکل «پن» در ایران نیز افتتاح شد که ۳ محصول درمان ناباروری، هورمون رشد و پوکی استخوان به شکل جدید و مطابق با آخرین استانداردهای دنیا به منظور تجویز صحیح و راحتی بیمار در آن به تولید خواهد رسید.

وزیر بهداشت با حضور در سیناژن از داروی “سینورا” که برای درمان انواع بیماری‌های خودایمنی مفصلی، پوستی و گوارشی کاربرد دارد، رونمایی کرد.

داروی سینورا، پیشرفته‌ترین نسل داروهای با تکنولوژی بالا در جهان به حساب می‌آید.

تکنولوژی پیچیده ساخت این نوع از داروها که سبب وابستگی کشور به تامین‌ کنندگان خارجی در سال‌های گذشته شده بود، سالانه نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار هزینه ارزی برای کشور به همراه داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. امیرقدیری می گوید

    لطفا داروی سینورا نخرید چون باعث زخم داخل دهان وبدن میشه …

    1. مصطفی می گوید

      کس نگو ۴ سال دارم میزنم

  2. امیرقدیری می گوید

    پلاکت خون رو هم بصورت خیلی خطرناک پایین میاره

  3. ارميتا می گوید

    تا حالا کسی کولیت روده داشته باشه با این سینورا خوب شده..؟؟؟

  4. مهتاب می گوید

    سلام من کولیت دارم و ۱۵ سالمه خیلی امپولارو امتحان کردم ولی این از همه بهتر فعلا کنترل میکنه بیماریمو من یه بار توی هفته تزریق دارم که خوب بعد تزریق اصلا حالم خوب نیست تا۲۴ ساعت

  5. رویا می گوید

    اثر دارو واسه پسوریازیس مفصلی عالی هست