مرد ۱۰ میلیون یورویی فوتبال ایران

0
ساواس تزوریدیس با تمجید اولین خرید زمستانی باشگاه المپیاکوس گفت: ارزش پولی کریم انصاری‌فرد از همین امروز تا یک سال آینده به ۱۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

سایت اسپرت ۲۴ یونان با درج این نقل قول از سوی نایب رئیس اول باشگاه المپیاکوس در ادامه نوشته است: جذب کریم انصاری‌فرد یک انتقال بزرگ بود و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.  بسیار علاقمند انصاری‌فرد هستم و ده‌ها بار بازی او را دیدم. صد‌درصد انتقال مهمی بود. این بازیکن در تمامی پست‌های حمله‌ای بازی می‌کند و چارچوب شناس و سرعتی است. انصاری‌فرد برای موفقیت‌های تیم المپیاکوس مناسب است، زیرا با او به اندازه‌ای صحبت کردم تا بدانم که بازیکن بسیار مفیدی برای تیم خواهد بود.

تزوریدیس در خاتمه اظهار داشت: به انصاری‌فرد گفتم که شانس خوبی در تیم المپیاکوس دارد و خوشبختانه اشتباه نکرد و به تیم دیگری نرفت. او هم‌اکنون  احساس بزرگی پس از آمدن به تیم المپیاکوس دارد. او هنوز نمی‌داند که بازیکن تیم المپیاکوس بودن چگونه است اما بسیار سریع و آسان به آن پی خواهد برد. انصاری‌فرد به ما کمک می‌کند. همان طور که دزومبور و آبدون به المپیاکوس کمک کردند اما انصاری‌فرد بیشتر از آنها برای ما مفید خواهد بود. المپیاکوس هم‌اکنون سه مهاجم دارد که یکی از دیگری بهتر است. هر چند کریم هر جایی در خط حمله که بخواهد بازی می‌کند.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ