امین زندگانی به سریال «پرستاران» پیوست

0
سریال «پرستاران» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و محمودرضا تخشید و نویسندگی علیرضا افخمی امروز در اورژانس بیمارستان نورافشار مقابل دوربین رفته است.

امین زندگانی نیز به تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوسته‌ است و طی روزهای آینده مقابل دوربین می‌رود و قرار است تا نقش مقابل لیندا کیانی را ایفا کند.

تاکنون ۲۲ قسمت از این سریال تدوین نهایی شده است و تا قسمت ۲۵ ضبط شده است.

در ابتدا این سریال به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی مقابل دوربین رفت و کلید خورد، اما به دلیل تسریع در سرعت نگارش و ضبط سکانس‌ها و رساندن به زمان پخش مورد نظر سازمان، شاه حسینی جایگزین افخمی در بخش کارگردانی شد و افخمی نویسندگی سریال را به عهده گرفت.

در این سریال بازیگرانی فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، عاطفه رضوی ، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، فریبا نادری، مهدی صبایی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف، شهرام قائدی،‌محمد عمرانی، شهنام شهابی و … از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تصویربردار ابراهیم غفوری، چهره پرداز مجید اسکندری، صدابردار مرتضی اصلان زاده، صداگذار امیرحسین صادقی، تدوینگر افسانه افخمی، مدیر تولید مجید بذرپاچ، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، دستیاران کارگردان اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، تصویربردار پشت صحنه و عکاس رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیرتدارکات محمد جمشیدی، جانشین تولید ابراهیم زائری.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به تهیه کنندگی داوود هاشمی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می‌شود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ