آخرین وضعیت (امیرحسین) قاتل ستایش قریشی

0
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از ارائه درخواست اعاده دادرسی در رابطه با حکم پرونده خبر داد و گفت: به زودی این درخواست تقدیم مرجع قضایی می‌شود.

مجتبی فرح‌بخش در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی پس از تایید حکم اعدام از سوی دیوان عالی گفت: با توجه به قطعی شدن این حکم، در حال تنظیم درخواست اعاده دادرسی هستیم.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده این درخواست اعاده را با امضای موکلم (امیرحسین) تقدیم مراجع قضایی می کنم.

وکیل‌مدافع متهم پرونده ستایش در خصوص احتمال رضایت دادن خانواده ستایش قریشی گفت: خانواده ستایش همچنان به دنبال اجرای حکم هستند اما خانواده امیرحسین مراجعاتی را برای اخذ رضایت داشتند.

فرحبخش در رابطه با وضعیت روحی امیرحسین گفت: صبح امروز ملاقاتی با وی داشتم اما متاسفانه حال روحی و وضعیت وی بسیار نامناسب است و احتمال دارد دوباره در بیمارستان اعصاب و روان بستری شود.

۲۳ فروردین امسال بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

عکس تجاوز جنسی ستایش قریشی حوادث ورامین تجاوز جنسی به کودکان تجاوز جنسی به دختر اخبار قتل

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود او را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده بود. دادگاه برای امیرحسین مجازات دوبار اعدام را در نظرگرفته است.

وکیل مدافع خانواده ستایش قریشی هفته گذشته از تایید حکم اعدام امیرحسین در دیوان عالی خبرداده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ