خواص ژل رویال برای پوست /آموزش ساخت کرم زیبایی ژل رویال

0

ژل رویال ، غذای زنبور ملکه است و باعث می گردد تا زنبور ملکه ، ۵۰ برابر زنبور های عادی زندگی کند . علت اینکه ملکه زنبور عسل در ۲۴ ساعت می تواند در حدود ۲۰۰۰ تخم بگذارد و مدت ۳ تا ۵ سال زندگی کند (در حالی که عمر زنبورهای دیگر ۴۵ تا ۶۰ روز است) این است که ملکه غذای مخصوصی تغذیه می کند که سایر زنبوران به جز سه روز اول مرحله رشد به آن دسترسی ندارند این غذای مخصوص ژله رویال نام دارد و اهمیت آن در زندگی زنبور عسل همانند نقش شیر مادر در زندگی نوزادان است.

نحوه مصرف ژل رویال کرم زیبایی قیمت ژل رویال زیبایی پوست صورت خواص عسل خرید ژل رویال اصل بهترین ماسک زیبایی

به طور سنتی از ژل رویال برای جوان ماندن و بهبود زیبایی پوست استفاده می شده است ، زیرا ژلاتین موجود در آن مانع از پیر شدن پوست شده ، طراوت ، شادابی و جوانی آن را حفظ می کند .

ژل رویال منبع غنى ازپروتئین (حاوى ۸ اسید آمینه ضرورى) ، انواع ویتامین ها (به جزء ویتامین K) ، مواد معدنى مختلف ، اسیدهاى چرب ، قندها ، استیل کولین ( کمبود این ماده فرد را براى ابتلا به آلزایمر مستعد می کند) و گاماگلبولین (تقویت کننده سیستم ایمنى) می باشد
بررسی های اخیر نشان میدهد که این ماده همچنین در افزایش انرژی ، کاهش اضطراب ، بیخوابی و افسردگی ، حفظ و تقویت حافظه و ایمنی بدن نیز موثر است.

علائم ناشی از یائسگی ( منوپوز ) ، بیماری های عروق قلبی ، آتریت ( التهاب مفاصل ) ، بالا بودن کلسترول ، کاهش حافظه ( به دلیل دارا بودن استیل کولین که باعث انتقال پیام های عصبی در مغز می گردد ) و محرک سیستم ایمنی.
هم اکنون کپسول ژل رویال که از خارج وارد میشود در داروخانه ها موجود است بطوریکه مقدار بسیار کمی از ژل رویال را داخل کپسول های کوچک میکنند و به علت خواص درمانی بسیار ان به قیمت نسبتا گرا ن به فروش می رسد البته اگر بتوان ژل رویال خالص و تازه را از زنبورداران و تولید کنندگان حرفه ای عسل تهیه و استفاده کرد بسیار بهتر است

ژله رویال توسط غدد بزاقی حلقی کارگران جوان ترشح شده که به واسطه آن دیگر لارو های کندو را تغذیه کرده این در حالی است که تغذیه لاروهای کارگر توسط ژله رویال از روز سوم رشد ، متوقف شده در حالی که لارو های انتخابی بجهت ملکه شدن همچنان از ژله رویال تغذیه میکنند . آنجا که تولد ملکه جوان در یک کندو در فصول خواص و تحت شرایط خواص کندو امکان پذیر میباشد . تولید ژله رویال یک کاراساسی بوده و توسط زنبورداران متخصص تحت شرایط آزمایشگاهی خاص صورت پذیر است و نیاز به آموزش دارد .

ژله رویال ماده ی است که به وسیله یک جفت غده مغزی زنبوران کارگر پرستاز در سنین ۳ تا ۱۲ روزگی ترشح و مورد استفاده ملکه در تمام طول عمر و نوزادان زنبور کارگر در مراحل اولیه رشد لارو به مدت سه روز قرار می گیرد. ژله رویال همیشه به طور مستقیم به ملکه یا لارو کارگر داده شده و در کندو ذخیره نمی شود.

نحوه مصرف ژل رویال کرم زیبایی قیمت ژل رویال زیبایی پوست صورت خواص عسل خرید ژل رویال اصل بهترین ماسک زیبایی
آموزش ساخت کرم زیبایی ژل رویال

ژل رویال یا شیر زنبور عسل به واسطه داشتن مواد معدنی و ویتامینه عالی و اسید های خاص نظیر پانتونیک اسید و بیوتین جهت حفظ و شادابی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک پوست بخصوص سیاهی های دور چشم بسیار مفید و تاثیر گذار بوده و باعث احیای بافتهای مرده پوستی می شود اگر شما به گرانبهاترین کرمهای موجود در داروخانه های خاص مراجعه کنید بروی بسته بندی کرم با عبارت حاوی ژل رویال مواجه خواهید شد این کرمها فقط حاوی چند گرم ژل رویال هستند و از مواد دیگری که کرم را تشکیل میدهد ساخته شده اند و همچنین دارای قیمت بسیار بالای نیز هستند که از توان خرید خانواده های متوسط خارج است ما در این قسمت میخواهیم اموزش ساخت این کرم را البته از ان بهتر رو در سایت قرار بدیم تا جویندگان این محصولات که بیشتر انها را خانم ها تشکیل میدهد بتوانند ان را به اسانی در محیط خانه تهیه کرده و استفاده نمایند.

جهت ساخت کرم وسایل و مواد زیر لازم است

ترکیبات کرم

۱-ژل رویال تازه ۱۰گرم

۲- عسل خالص ۱۰۰گرم

۳-گرده تازه گل ایرانی ۳۰گرم اسیاب شده

۴- ژل آلوورا ۵۰ گرم

۵- اب مقطر ۵۰ میلی لیتر به میزان لازم

۶- عصاره بره موم در صورت موجود بودن چند قطر بهنگام مصرف

۷-ظرف پلاستیکی مات یا کلوئیدی ۱۰۰الی ۲۰۰گرمی

روش تهیه کرم:

گرده گل رو در اسیاب ریخته و خوب اسیاب نمایید پس از ان گرده اسیاب شده را در ظرف مات خود که قبلا حاضر نمودید بریزید و جهت خمیری شدن مقدار مورد نیاز عسل به ان بیافزایید و خوب بهم بزنید ژل الوورا را به ان بیافزاید و مخلوط نمایید سعی کنید به اندازه ای باشد که کرمتان از حالت خمیری خارج نگردد بهتر است که خوتان ژل الوورا را از داخل برگ خارج نمایید تا از تازه بودنش مطمئن باشید سپس ژل رویال را به ان بیافزایید و خوب مخلوط نمایید اگر عصاره بره موم در اختیار داشتید میتوانید به ان چند قطره افزوده و مخلوط نمایید عصاره بره موم را میتوانید از فروشگاه های معتبر فراورده های زنبور عسل تهیه کنید و یا خودتان با خرید کمی بره موم و با مخلوط کردن کمی الکل خوراکی به ان عصاره ان را تهیه نمایید. (اگر این مورد اضافه نگردد هم مشکلی پیش نمی اید )

 

پس از مخلوط کردن همه این مواد با هم اکنون کرم شما اماده است در ب ظرف خود را ببندید و درداخل فریز نگهداری نمایید و سعی کنید تا این مواد ترکیبی را ۲۰ روزه مصرف نمایید از نگهداری بیش از این زمان جدا خوداری نمایید و پس از هر بار مصرف درب ان را خوب بسته و درون فریزر برگردانید تا تازه بماند.

طریقه مصرف ژل رویال :

هر بار قبل از مصرف صورت خود را با اب ولرم و صابون خوب بشویید تا چربیهای پوست تمیز گشته و منافذ پوستی باز گردد سپس خوب پوستتان را با حوله خشک نمایید و کرمتان را از فریزر در اورده ومقدار یک قاشق مربا خوری از ان بردارید و درون یک استکان و یا ظرف تمیز دیگری بریزید و مقدار نصف قاشق و یا چند قطره اب مقطر به ان اضافه نمایید و هم بزنید اب مقطر باعث رقیق شدن کرمتان و در نتیجه جذب بهتر و سریعتر ان می شوداکنون میتوانید این محلول و یا کرم خود را به محل مورد نظر مالیده و ۳۰ ثانیه ماساژدهید تا جذب پوستتان گردد کمی صبر کنید تا کرم خشک گردد این کرم کارکردی شبیه به ماسک صورت دارد و اصولا بعد از چند دقیقه خشک میشود تا ۲ ساعت صبر نمایید و سپس صورت و محل مورد نظر را با اب ولرم بشوید .

شما میتوانید روزی دوبار این کار را انجام دهید مطمئنا پس از چند روز معجزه این کرم را حس کرده و با چشم نظاره گر پوستی زیبا و بدون چین و چروک و نرم خواهید بود تا پایان این کرم این روش را انجام دهید تا پوستی شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید تمامی این مواد طبیعی بوده و دارای ویتامین و مواد معدنی مفید میباشند و هیچ مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی کند و مطمئنا تاثیر بهتر و بیشتر نسبت به کرم های مشابه خارجی و گران که دارای مواد شیمیایی نیز هستند را خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ