قاتل خانواده بکتاشی، در ملاعام اعدام شد +تصاویر

0

این فرد قاتل، تیر ماه امسال، پنج نفر از اعضای یک خانواده را در روستای بکتاش به قتل رسانده بود که صبح امروز پس از صدور حکم، به دار مجازات در ملاعام آویخته شد.

رئیس دادگستری میاندوآب در حاشیه اجرای این حکم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: این قاتل، در تیرماه امسال در یک قتل فجیع، پنج نفر از اعضای یک خاواده را در وقت خواب و به صورت شبانه توسط اسلحه و چاقو به قتل رسانده بود.

حجت الاسلام عادل گل حسینی با اشاره به اینکه فرد قاتل در کمتر از سه ساعت با اقدامات پلیسی  دستگیر شد، اظهار کرد: بعد از دستگیری این فرد محاکمات آغاز و در کمتر از دوماه با توجه به استقرار دادگاه کیفری یک در میاندوآب، محاکمه و رای به قصاص نفس صادر شد.

وی افزود: بعد از صدور حکم و تشریفات قانونی، شاهد اجرای حکم هستیم که درس عبرتی باشد برای کسانی که با امنیت جامعه، نوامیس و جان مردم بازی می کنند.

رئیس دادگستری میاندوآب با تاکید بر اینکه باید با امر به معروف و نهی از منکر، مانع از تکرار این اتفاقات شد، تصریح کرد: این نتیجه کار کسانی است که با امنیت مردم و جامعه بازی می کنند.

عکس اعدام اعدام در ایران اخبار میاندوآب اخبار قتل

 هم چنین فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه پلیس اقدامات خود را برای دستگیری قاتل بعد از حادثه ای که در تیرماه اتفاق افتاد، سریعا شروع کرد، گفت: در این حادثه پنج نفر از اعضای خانواده توسط چاقو و اسلحه به دلیل اختلاف شخصی توسط شخص قاتل به قتل رسیده بودند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد با اشاره به اینکه شخص قاتل در کمتر از سه ساعت در صحراهای اطراف که خودش را مخفی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد، اظهار کرد: بعد از دستگیری وی تحویل مقامات قضایی شد و بعد از صدور حکم، امروز شاهد اجرای آن بودیم.

عکس اعدام اعدام در ایران اخبار میاندوآب اخبار قتل

عکس اعدام اعدام در ایران اخبار میاندوآب اخبار قتل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ