پیام ژرمن ها یک سال بعد از مرگ دردناک رضا احدی +عکس

0
باشگاه روت وایس‌اسن که تیم فوتبالش هم اکنون در دسته سوم بوندس‌لیگا آلمان حضور دارد و در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۷ پذیرای «رضا نداف احدی» بود، ۱۲ ماه بعد از فوت وی همچنان به یادش است.

رئیس این تیم ژرمنی که سال گذشته به هنگام فوت دردناک احدی، پیام تسلیت فرستاد، همچنان به یاد بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران و استقلال است.

دکتر میشاییل ولینگ، رئیس روت‌وایس‌اسن همزمان با اولین سالگرد هافبک تکنیکی اسبق کشورمان با ارسال پیامی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراتب تاثر و ناراحتی خود را از فقدان این چهره خطاب به خانواده وی و همچنین خانواده فوتبال ایران اینچنین اعلام کرده است:

حتی یک سال بعد از مرگ او، ما بازیکن سابق‌مان را فراموش نکرده‌‌ایم. ما برای خانواده او و وابستگان رضا نداف احدی،‌همچنان توان زیاد برای تحمل این فقدان آرزو می‌کنیم.

سلام‌های زیاد از خیابان هافن‌ شهر اسن

پروفسور دکتر میشاییل ولینگ، رئیس روت وایس اسن

 علت مرگ ورزشکاران علت مرگ رضا احدی بیوگرافی رضا احدی
رضا نداف احدی که در تاریخ ۹ آذر سال ۱۳۴۱ به دنیا آمد، ۲۸ دی‌ماه سال گذشته بر اثر عفونت داخلی و سرطان کبد، درگذشت.

وی در فوتبال ایران با استقلال تهران مطرح شد و آنقدر پیش رفت که اسطوره محبوب آبی‌ها شد. بازیکنی محجوب و خوش‌اخلاق که همیشه مورد احترام هواداران تیم رقیب یعنی پرسپولیس نیز بود.

قرار است مراسم اولین سالگرد وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا در روز پنج‌شنبه با حضور خانواده وی و اعضای خانواده ورزش ایران برگزار شود.

علت مرگ ورزشکاران علت مرگ رضا احدی بیوگرافی رضا احدی

رضا نداف احدی (متولد ۹ آذر ۱۳۴۱ – درگذشته ۲۸ دی ۱۳۹۴) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران بوده است.

وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاه فوتبال استقلال تهران و باشگاه فوتبال روت‌وایس اسن را دارد. او از معدود لژیونرهای ایرانی است که در دهه شصت شمسی برای بازی در باشگاهی در آلمان دعوت شد و در لیگ آلمان بازی کرد. احدی همچنین در مدت کوتاهی که مسئول تیم جوانان استقلال بود فوتبالیست‌هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را به فوتبال ایران معرفی کرد.

علت درگذشت

احدی پس از چندین روز بستری بودن در بیمارستان ایرانمهر به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش که ناشی از عفونت داخلی و سرطان کبد بود در روز دوشنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۴ حوالی ساعت ۹ درگذشت. پیکر ستاره پیشکوست نامدار فوتبال پس از تشییع ووداع در میان خیل دوستاران واهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی جهت به خاکسپاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا در تاریخ ٣٠دیماه ١٣٩۴به خانه ابدی سپرده شد.احدی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال در دهه ۶۰ محسوب می‌شود وی که تنها ۲۳ سال داشت از بازیکنان بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال ایران بود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ