دختر ۱۲ ساله ای که طوفان به پا کرد +عکس

0
ویدئوی دختر ۱۲ ساله آمریکایی که در حیاط پشت منزلشان دست به خودکشی زده است طوفانی در فضای مجازی بپا کرده است.
دختر بیگناهی که قربانی روابط لجام گسیخته حاکم بر جامعه غرب شد.  “کیتلین نیکول دیویس” اهل ایالت جورجیا آمریکا و دانش آموز مقطع راهنمایی، صحنه خودکشی خود را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی بصورت زنده برای میلیون ها نفر پخش کرد.
واقعیت زندگی در آمریکا فیلم خودکشی دختر آمریکایی خودکشی آنلاین اخبار آمریکا

این دختر در این ویدئو و دقایقی قبل از خودکشی ادعا کرد که توسط دوست پسر خود مورد تعرض و اذیت و آزار جنسی  قرار گرفته است. پلیس آمریکا در گفتگو با یکی از کانال های تلویزیونی آمریکا از سایت هایی که این ویدئو را منتشر کردند خواست تا در خصوص حذف آن اقدام کنند اما آنها از انجام این کار خودداری کردند.

همچنین انجمن ملی حفاظت از خشونت علیه کودکان انگلیس با تاکید بر اینکه این ویدئو باید فورا از فضای مجازی حذف شود گفت: ” ما از شبکه های اجتماعی می خواهیم سریعا این ویدئو را حذف نمایند. تمام کودکان باید در فضای مجازی احساس امنیت داشته باشد.

واقعیت زندگی در آمریکا فیلم خودکشی دختر آمریکایی خودکشی آنلاین اخبار آمریکا

ویدئوهایی این چنینی نشان می دهد که ما نیازمند قوانینی برای حفاظت از کودکان خود در برابر محتوای نامناسب و مخرب از طریق  حذف، فیلترینگ یا اعمال  اقدامات تایید سن آنلاین هستیم”.

گفتنی است، این برای نخستین بار نیست که ویدئوهایی از این دست بصورت زنده در فضای مجازی منتشر می شود. اوایل این ماه و همچنین اواخر سال گذشته میلادی نیز پخش زنده لحظه حمله قلبی زنی که در حال آواز خواندن بود و همچنین شلیک کردن جوانی در یک پارتی خصوصی به سمت دوستش سر و صدای زیادی بپا کرده بود.

واقعیت زندگی در آمریکا فیلم خودکشی دختر آمریکایی خودکشی آنلاین اخبار آمریکا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ