بیوگرافی سیاوش چراغی پور ،بازیگر سریال لیسانسه‌ها +مصاحبه

0

سیاوش چراغی پور متولد ۱۳۴۲ قصرشیرین.فارغ التحصیل آموزشگاه آناهیتا.

فیلم های سیاوش چراغی پور

۱-  ارادتمند؛ نازنین بهاره، تینا (۱۳۹۵)
۲ –  آبجی (۱۳۹۴)
۳ –  لانتوری (۱۳۹۴)
۴ –  ایران برگر (۱۳۹۳)
۵ –  جامه دران (۱۳۹۳)
۶ –  دلم می خواد (۱۳۹۳)
۷ –  ماهی و گربه (۱۳۹۲)
۸ –  استرداد (۱۳۹۰)
۹ –  گناهکاران (۱۳۹۰)
۱۰ –  چشم (۱۳۸۹)
۱۱ –  ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)
۱۲ –  خاک آشنا (۱۳۸۶)
۱۳ –  همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)
۱۴ –  روایت های ناتمام (۱۳۸۵)
۱۵ –  من ترانه پانزده سال دارم (۱۳۸۰)

بیوگرافی سیاوش چراغی پور بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال لیسانسه ها

بازیگر مجموعه «لیسانسه ها» درباره قصه و ماجرای این سریال بیان کرد که این اثر نسبت به آثار قبلی سروش صحت متفاوت و جذاب تر است.
سیاوش چراغی پور بازیگر در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه چند سال است که در تلویزیون حضور ندارد، گفت: من حدود هفت سال در تلویزیون حضور نداشتم و در این مدت یا کمتر کاری به من پیشنهاد می شد و یا آثار پیشنهادی جذاب نبودند.
وی ادامه داد: در این سال ها تلویزیون وضعیت مالی خوبی نداشته است، پرداخت های مالی تهیه کنندگان خوب نبود و نقش ها هم چنگی به دل نمی زدند. فکر می کنم بحرانی در تلویزیون در چند ماه گذشته وجود داشت و حالا انگار تلویزیون به ثبات فکری برای برنامه ریزی رسیده است و کارهای بهتری تولید می کند. البته قصدم این نیست که بگویم کارهای این چند سال فاقد کیفیت بوده اند اما امیدواریم که همه چیز رو به بهبودی باشد.

بیوگرافی سیاوش چراغی پور بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال لیسانسه ها
این بازیگر تلویزیون درباره سریال «لیسانسه ها» که به کارگردانی سروش صحت ساخته می شود، اظهار کرد: این سریال به لحاظ ماهیتی تفاوتی با کارهای گذشته سروش صحت ندارد و موضوع آن مشکلات اجتماعی با زمینه کمدی است. خلاقیت هایی در متن آمده است که این مجموعه را از آثار گذشته وی متفاوت و جذاب تر کرده است. رویکرد خود صحت هم در فضای این سریال بهره گیری از بازیگران تئاتر بوده است.
چراغی پور با اشاره به مضمون این کار عنوان کرد: آرزو می کنم این کار قوی تر و بهتر از کارهای گذشته سروش صحت باشد، هرچند من آثار گذشته اش را دوست دارم چراکه او نگاهی ویژه به طنز و پرداخت مشکلات اجتماعی دارد. او نه طنز را به کمدی آبکی نمی کشاند و نه به سمت کمدی های روشنفکری و سنگین می برد.
وی درباره ساختار کمدی گفت: پایه کمدی باید بر خنداندن مردم استوار باشد اما نه خنده های سطحی بلکه باید در خلال آن مشکلات اجتماعی را هم گوشزد کند و این ویژگی های کارهای صحت بوده است.
این بازیگر درباره حضور خود در این مجموعه توضیح داد: «لیسانسه ها» از اول شهریور کلید خورد و من در این یک هفته حدود دو جلسه حضور داشتم. من نقش آقای امیری را دارم و همسایه شخصیت های داستان هستم. در همسایگی ما چهار جوان هستند که در رفت و آمدهای همسایگی دچار چالش هایی می شوند.
چراغی پور در پایان گفت: ۲۰ قسمت از فیلمنامه به نگارش در آمده و آماده است و همچنان در حال نگارش است. ما شخصیت های این قصه را در زندگی روزمره می بینیم و آنها در طول داستان با معضلاتی از بیکاری گرفته تا مشکلات همسایگی، ازدواج و… مواجه می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ