دختر ۲۴ ساله رودباری ،مادر و برادرانش را قتل عام کرد + عکس

0

دختر ۲۴ ساله مادر و دو برادر خردسال خود را در رودبار به قتل رساند و سپس خانه را به آتش کشاند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۳۵ روز ۲۲ دی ماه سال جاری ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره حریق در محله تکلیم شهرستان رودبار، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

قتل مادر قتل خانوادگی عکس قاتل حوادث گیلان اخبار رودبار اخبار جنایی

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته از محل وقوع آتش سوزی، جسد یک زن و دو کودک که در آتش سوخته بودند، کشف شد، افزود: پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد اجساد کشف شده قبل از سوختن در آتش با ضربات چاقو و ضربه به سر به قتل رسیده اند.
وی با بیان اینکه با مشخص شدن قتل و حریق عمدی، بررسی موضوع در دستور کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت، بیان کرد: با تحقیقات همه جانبه سرانجام کارآگاهان چهار مظنون به قتل را در همان روز وقوع آتش سوزی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
خیرخواه تصریح کرد: در همان روز با محرز شدن بی گناهی سه نفر از مظنونان دستگیر شده آزاد و نفر چهارم که دختر ۲۴ ساله خانواده که از مادری دیگر بود، مورد تحقیقات تخصصی کارآگاهان قرار گرفته و در بازجویی کارآگاهان به قتل نامادری۴۲ ساله و دو برادر هفت و چهار ساله خود اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب جرم خانه پدرش را به آتش کشیده بود، خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود اعلام داشته پس از تهیه دو  بطری کوچک نفت سفید به منزل پدر خود رفته و پس از ورود به منزل با درگیری لفظی با نامادریش در آشپزخانه، وی را به زمین انداخته و با چند ضربه چاقو در ابتدا وی را کشته و سپس دو برادر خردسالش به قتل رسانده است.
وی با اعلام اینکه قاتل خانه را به آتش کشیده و پس از خروج به منجیل گریخته بود، افزود: قاتل روز گذشته در محل وقوع جرم حاضر شده و کلیه مراحل وقوع جرم را با جزئیات تشریح کرده است.
خیرخواه با بیان اینکه قبل از اطلاع رسانی پلیس رسانه ها نسبت به انعکاس اخبار ضد و نقیض اقدام می کنند، گفت: به محض کامل شدن تحقیقات پلیس در وقوع جرم یا ناهنجاری خاص مراتب از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان با غیر معتبر خواندن بعضی از اخباری که توسط رسانه های گروهی انتشار می یابد، افزود: اخباری که از کانال پلیس یا مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان منتشر می شود معتبر و قابل استناد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ