بازیگران سریال «روزهای بهتر» شبکه سه +زمان پخش

0

شبکه سه که پیشتر به پخش سریالی تکراری از تولیدات شبکه یک تصمیم گرفته بود، در نهایت با لغو این تصمیم، سریال «دیگری» را برای پخش روانه‌ آنتن می‌کند.

اپیزود «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی احمد زالی تولید شده و در ۶ قسمت از شبکه سه سیما پخش گردید.

لوکیشن‌های این قصه در روستای «مزداران» منطقه زرین دشت فیروزکوه واقعند و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.

در خلاصه داستان این اپیزود به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می‌شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما … .

ساعت پخش و تکرار

این سریال کوتاه از چهارشنبه ۲ بهمن ، هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما و تکرار آن یک و ۳۰ بامداد ، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد می باشد .

زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر

بازیگران

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل سریال

برخی از عوامل سریال روزهای بهتر عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: علی محمد زاده، دستیار اول کارگردان: حمید غفارزاده، برنامه ریز: فرزین فتحی، مدیرتولید: حسین پورکیانی، مدیر تدارکات: علی رضایی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوین: احسان شیبانی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

«دیگری» نام اپیزود جدید سریال «روزهای بهتر» است که در شش قسمت تولید شده و هنوز به پخش تلویزیونی نرسیده است.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی، همانند «چرخ و فلک» ـ سریالی که شبکه سه در ابتدا تصمیم به پخش آن گرفته بود ـ  محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که هر قسمت آن در شش اپیزود و در ۳۳ قسمت تولید شده است. با این تفاوت که «دیگری» مانند «چرخ و فلک» تاکنون از شبکه اول پخش نشده است.

این مجموعه قصه زوجی را روایت می‌کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می‌گیرند. حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران قصه «دیگری» هستند.

عوامل تولید این اپیزود عبارتند از: کارگردان: مرجان اشرفی زاده، نویسندگان: مرجان اشرفی‌زاده، سارا باقرزاده و تهمینه بهرام علیان، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، صدابردار: روح الله سراج، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، تدوینگر: سینا گنجوی، مدیر تولید: حسن پورکیانی و مدیر تدارکات: حمید سرپیران.

 

زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر

 

زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر

علیرضا افتخاری خواننده تیتراژ این سریال است که قطعه دل دیوونه را با شعری از عبدالجبار کاکایی خوانده است. گذر از مه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان قصه گذر از مه آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای بدست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا بدین وسیله به مادرش که سالهاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش می کشد، کمک کند… آزیتا حاجیان، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی قصه گذر از مه هستند.

سایرعوامل این مجموعه عبارتند از: مدیر تصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، صداگذار بهروز معاونیان، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، جانشین تولید ایلیا مهرعلیزاده، مدیرتدارکات محمد جعفری، عکاس امیر اصغرزاده و امین حق شناس.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم وسریال شبکه یک سیما است.

زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر

تصویربرداری اپیزود «چهارگاه» از مجموعه «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن میرباقری آغاز شد.

قصه این اپیزود به قلم سارا باقرزاده روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می کنند. لوکیشن های این سریال که در ۵ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود تماما در تهران است. مریم سعادت، کوروش تهامی، امیررضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی، مریم مقدم، کاظم هژیرآزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی دراین اپیزود به ایفای نقش می پردازند.

زمان پخش سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی بیژن میرباقری بازیگران سریال روزهای بهتر

فهرست عوامل تولید کننده این اثر عبارتند از مدیرتصویربرداری: شهرام نجاریان، تصویربردار: سید هادی پویا حسینی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تولید: امیر حیدری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، عکاس: امیر فائض، تدوین: حمید نجفی راد، آهنگساز: عماد توحیدی، صداگذار: بهروز معاونیان، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی.

مجموعه «روزهای بهتر» در ۶ اپیزود توسط کارگردان های مختلف ساخته می شود و تاکنون تصویربرداری اپیزود «آفتابخیزان» به کارگردانی حمیدرضا لوافی از این مجموعه با بازی آزیتا حاجیان، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی و مریم خدارحمی در شمال کشور انجام شده است.

تصویربرداری اپیزود “نامه آخر” از مجموعه اپیزودیک “روزهای بهتر” به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

در خلاصه داستان این اپیزود به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می‌شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما … .

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش می‌پردازند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ