عاقبت شوم برای (الهه) که دوست دختر یک مرد متاهل شد

0

مرد متاهلی که متهم به قتل دختر عاشق پیشه است، دیروز برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

الهه ۲۸ساله نوزدهم مهرماه سال ۹۲ در خانه برادرش در شهر قدس قربانی جنایتی خاموش شد. وقتی پلیس در جریان مرگ مرموز دختر جوان قرار گرفت به بازجویی از برادر قربانی پرداخت. وی مدعی شد: خواهرم پس از مرگ مادرمان با من زندگی می کرد. عصر روز حادثه  وقتی از محل کار به خانه برگشتم بوی گاز به مشامم می رسید و شیلنگ گاز عمدی بریده شده بود . از دیدن این صحنه شوکه شدم و اتاق ها را به دنبال خواهرم گشتم و با جنازه او روبه روشدم. فکر می کنم خواهرم قربانی گازگرفتگی شده است. جنازه دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد اما وقتی کارشناسان علت مرگ الهه را خفگی با یک جسم رشته مانند اعلام کردند پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت و تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

دوستی خیابانی دوست پسر یابی دوست پسر حوادث تهران

پلیس در بررسی پیامک های گوشی موبایل الهه به رابطه پنهانی او با یک مرد جوان به نام علی پی برد. به این ترتیب علی بازداشت شد. او گفت: من ۷سال پیش در حالی که زن و دو فرزند داشتم در خیابان با الهه آشنا شدم.چون معتاد  بودم و با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم به الهه ابراز علاقه کردم. بعد از آشنایمان هر روز با هم تلفنی صحبت می کردیم.پس از چند ماه متوجه شدم به من علاقمند شده است. او با آنکه می دانست زن و بچه دارم حاضر بود با من ازدواج کند. من که در آن زمان مواد مخدر  را ترک کرده بودم به او گفتم بهتر است ارتباطمان را تمام کنیم اما قبول نکرد. او دیوانه وار مرا دوست داشت.هر بار که با من قرار ملاقات می گذاشت سر قرار نمی رفتم تا از من دلگیر شود و ارتباطمان را تمام کند اما بی فایده بود.صبح روز حادثه او پیامکی برایم فرستاد و مرا به خانه برادرش دعوت کرد. او گفت باید هر طور شده به ملاقات او بروم تا با هم صحبت کنیم. من مثل همیشه به دروغ گفتم به دیدنش می روم اما هرگز به دیدن او نرفتم. صبح روز بعد از طریق یکی از دوستانش متوجه شدم که او جان سپرده است.

در حالی که علی منکر دست داشتن در جنایت بود در دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد ولی پرونده برای رفع برخی نواقص به دادسرا برگردانده شد.با تکمیل تحقیقات علی این بار در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در این جلسه اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و بار دیگر خودش را بی گناه خواند. وی گفت: قبول دارم با الهه رابطه دوستانه داشتم ولی بعد از ترک مواد مخدر برای خلاص شدن از این ارتباط حاضر بودم دست به هر کاری بزنم اما من الهه را نکشتم و حالا بی دلیل ۳سال است که در زندانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا آنتن دهی موبایل متهم در محل جنایت را از مخابرات استعلام کند.با این استعلام شاید راز سه ساله جنایت خاموش برملا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ