مسابقه‌ (آب و آتش) ۱۰۰ میلیون جایزه می‌دهد ولی پول عواملش را نمی‌دهد!

2
چندی پیش شبکه نسیم با تبلیغات مفصلی مسابقه «آب و آتش» را روی آنتن فرستاد، اما این مسابقه تلویزیونی روی دیگری از خودش را نشان داد. آن هم بدحسابی تهیه‌کننده برای تسویه‌حساب با عوامل برنامه که گویا این روزها هیچ راهکاری برای رسیدن به حق‌شان به جز حضور و اعتراض در مقابل سازمان صداوسیما ندارند و امیدوارند دکتر حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم داد آنها را بستاند. صبح دیروز برای سومین بار در چند روز اخیر عوامل فنی مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» مقابل در بلال سازمان صداوسیما تجمع کردند و خواستار پیگیری مطالبات‌شان توسط مدیران رسانه ملی شدند. تیزر چند دقیقه‌ای با حضور ارشا اقدسی بدلکاری که با حضور در برنامه خندوانه به چهره‌ای تلویزیونی بدل شد، باعث شد که مسابقه آب و آتش بر سر زبان‌ها بیفتد. در این تیزر ارشا اقدسی انواع تکنیک‌های بلدکاری سینمایی را اجرا می‌کند تا در نهایت مسابقه «آب و آتش» را که در حاشیه دریاچه چیتگر تهران برگزار می‌شود، معرفی کند. مسابقه‌ای که در یک تایم ۶۰ دقیقه‌ای در روز‌های زوج از شبکه نسیم پخش می‌شود و از روز ۲۰ آذر روی آنتن شبکه نسیم رفته است. 
 
مسابقه آب و آتش جدول پخش شبکه نسیم بیوگرافی ارشا اقدسی
مسابقه‌ای با جایزه ۱۰۰ میلیونی 
جایزه مسابقه آب و آتش در مقایسه با سایر جوایز مسابقات تلویزیونی چشمگیر‌تر و وسوسه‌کننده‌تر است. جایزه نهایی این مسابقه بزرگ تلویزیونی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که می‌تواند علاقه‌مندان به هیجان و داشتن لحظاتی خاص را وسوسه کند که برای ثبت‌نام اقدام کنند. ثبت‌نام حضور در مسابقه نیز رایگان اعلام شده و همین بر میزان علاقه به حضور در این مسابقه می‌افزاید. به خصوص اکنون که شبکه نسیم در میان شبکه‌های پربیننده تلویزیونی جای خود را باز کرده و با برنامه‌هایی مانند «خندوانه» و «دورهمی» بینندگان دیگر شبکه‌ها را جذب کرده است. تنها شرط حضور در این مسابقه گویا توانایی در شنا کردن است. علاوه بر این برندگان هر دوره از برنامه از جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی برخوردار می‌شوند. وقتی یک برنامه تا این حد در پرداخت جایزه دست و دل‌بازی می‌کند و از حضور اسپانسر نیز بهره می‌برد، این تصور پیش می‌آید که سایر وجوه آن نیز دارای شرایط مطلوب باشد، اما از بد حادثه و از آنجایی که آب و آتش نیز با یکدیگر تناقض و تضاد دارند، مسابقه «آب و آتش» نیز یک روی متناقض دیگر دارد؛ تناقضی که گویا مدیران ارشد رسانه ملی هنوز وقت نکرده‌اند تا آن را رفع و رجوع کنند. تجمع چند باره عوامل فنی و اجرایی مسابقه آب و آتش بیان‌کننده این تضاد است. 
 
انگشت اتهام به سمت تهیه‌کننده سابق
یکی از تجمع‌کنندگان جلوی در سازمان صداوسیما در گفت‌و‌گو با «جوان» درباره دلیل تجمع‌شان می‌گوید: ما عوامل آب و آتش هستیم، از پنج ماه پیش که سازمان با تهیه‌کننده آقای «ع. ن» به مشکل خورد و کار تعطیل شد، ما بیکار شدیم در حالی که در این پنج ماه هنوز با ما تسویه حساب نشده است، از راننده و نیروی خدماتی گرفته تا کارگردان، تصویربردار و دیگر عوامل، امروز برای بار سوم است که تجمع کرده‌ایم تا کسی پیدا شود و به حق و حقوق ما رسیدگی کند. هم‌اکنون برنامه با تهیه‌کننده جدید آقای غلامرضا بختیاری و عواملی که آورده در حال انجام است. وی ادامه می‌دهد: ما قرار بود بین شش تا یک سال سر این برنامه باشیم ولی بعد از دو ماه تهیه‌کننده عوض شد، ما به خاطر برنامه کلی کار را رد کردیم یا اینکه سرکار دیگری بودیم و آن را ول کردیم که سر این پروژه باشیم، به تهیه‌کننده جدید هم که مراجعه کردیم هیچ کدام از ما را نپذیرفت. «محمود»، راننده سری اول برنامه آب و آتش هم می‌گوید: سر این برنامه ۸۵۰ هزار تومان از سوی راهنمایی و رانندگی جریمه شده، اما اکنون بیکار شده است. تجمع‌کنندگان می‌گویند «ع.‌ن» پول را از سازمان گرفته ولی به آنها پرداخت نمی‌کند و هر چقدر هم که آنها از مدیران سازمان می‌خواهند پیگیری کنند هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنند. 
«جوان» آماده دریافت توضیحات شبکه نسیم و یا تهیه‌کننده سابق  مسابقه «آب و آتش» درباره اتفاقات رخ داده است.

منبع : روزنامه جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مرتضی می گوید

    فقط حساب آقای رامبد جوان با برنامه مضحک خندوانه که از آدمهای خودشونه به موقع برسه ، بقیه مهم نیستن……..

  2. مریم می گوید

    سلام