حسن هوری: شایعه تصادف و خبر مرگ من برنامه‌ریزی شده بود

0

پس از فراگیر شدن شایعه مرگ حسن هوری، کاپیتان صنعت نفتی ها وی در گفت و گویی نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه ، شب گذشته اعلام خبری از سیمای استانی خوزستان، موج شدیدی از نگرانی و اندوه را بین فوتبالدوستان ایرانی پخش کرد، خبری شوک آور که پیش از این به درستی در رابطه با دو فوتبالیست دیگر بیان شده بود.

مضمون خبر این بود: حسن هوری، کاپیتان و دروازه بان صنعت نفت آبادان، طی تصادف شدیدی در جاده اندیمشک، اهواز دارفانی را وداع گفت!

اعلام این خبر از شبکه استانی، احتمال وقوع آن را تقویت می کرد که با پی گیری مستمر مردم خوزستان، خیلی زود تکذیب شد و فوتبالدوستان را از نگرانی این مصیبت احتمالی رهانید.

حسن هوری صبح امروز در تنها اظهارنظر خود ددر این باره به صحبت پرداخت.

او دراین باره گفت:” به خدا قسم نمی دانم بعضی ها چگونه زندگی می کنند و به چه چیزهایی اعتقاد دارند و نانی که سر سفره خود می برند از چه راهی به دست می آورند، مگر کثیف تر از این شایعه هم داریم!؟ نگران کردن مردم به چه قیمتی؟ پخش کردن این شایعه برای من اهمیتی ندارد اما نباید به مردم و خانواده من فکر می کردند؟ اگر این خبر به گوش مادرم و یا همسرم می رسید چه فاجعه ای پیش می آمد؟

هوری ادامه داد:” خداروشکر دوستان خیلی سریع به من گفتند و من هم فورا خانواده ام را در جریان گذاشتم تا پس از شنیدن آن شوکه نشوند. نکته جالب این موضوع این بود که با اطلاع قبلی این شایعه تنظیم شده بود چرا که همه چیز آن با من هماهنگ بود، یعنی من تا دیروز اندیشمک بودم و برای یک کار اداری که قرار بود امروز انجام دهم شب گذشته راهی اهواز شدم، دقیقا مطابق همان مسیری که اعلام شده بود.”

کاپیتان صنعت نفت در رابطه با واکنش مردم گفت:” مردم نازنین کشورم و استانم لحظه ای من را تنها نگذاشتند، همشهریانم در اندیمشک که به منزل مان رفته بودند و اهوازی ها هم به اینجایی که من هستم آمدم، آنقدر نگران بودند که قابل وصف نیست.

من دست همه آنها را می بوسم، باور نمی کنید که از شب گذشته تا الان یک دقیقه هم نخوابیده ام، برای تماس اطرافیان گوشی خود را روشن گذاشته بودم و دقیقه ای نیست که یکی از فوتبالدوستان از یک نقطه این مملکت به من زنگ نزند. از ابراز نگرانی مردم یک دقیقه هم نخوابیدم و یا به صورت حضوری یا تلفنی پاسخگوی تک تک آنها بودم و هستم.

شایعات و شنیده ها بیوگرافی حسن هوری باشگاه صنعت نفت آبادان بازیکنان صنعت نفت آبادان اخبار خوزستان

سپاسگذار همه ایرانی ها هستم، همه مردم به من لطف داشتند و امیدوارم روزی برسد که بتوانم پاسخگوی تمام محبت آنها باشم.”

او در پایان گفت:” همه کسانی که این شایعه کثیف و زشت را درست و پخش کردند بدانند تا آخر پیگیر این ماجرا خواهم بود و تک تک آنها را پای میز قانون خواهم کشاند تا بدانند سواستفاده از احساسات پاک مردم و دروغگویی چه عقوبتی خواهد داشت.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ