برگزاری جشن عروسی وحید امیری در لرستان +شوخی برانکو

0
پرسپولیسی‌ها این هفته برنامه‌های شاد و پرهیجانی در پیش دارند. در فاصله هفته ۱۹ و ۲۰ یعنی بعد از بازی با صبا و قبل از مصاف با تراکتورسازی، مراسم عروسی یکی از محجوب‌ترین و با اخلاق‌ترین بازیکنان پرسپولیس و البته فوتبال ایران برگزار خواهد شد. مراسمی که در شهرستان برگزار می‌شود و بازیکنان پرسپولیس طی یک سفر دسته‌جمعی قرار است ساعات شادی را در متن و حاشیه این مراسم سپری کنند.
وحید امیری و همسرش نگین بیرانوند همسر وحید امیری همسر بازیکنان پرسپولیس عروسی فوتبالیست ها بیوگرافی وحید امیری
وحید امیری، بازیکن بااخلاق پرسپولیس و تیم‌ملی که در این فصل با سروصدای زیادی به جمع سرخپوشان پیوست، تا این مقطع از فصل توانسته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم خود باشد. او که یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل بوده این روزها در تدارک برگزاری جشن عروسی است تا به جمع متاهلان اضافه شود. امیری بعد از دیدار برابر صبای قم، راهی خرم‌آباد می‌شود تا جشن عروسی خود را در زادگاهش برگزار کند. او البته از زمانی که در نفت تهران بازی می‌کرد تصمیم داشت این کار را انجام دهد اما به‌خاطر مشکلات مالی باشگاه نفت بالاخره نتوانست در زمان حضور در این تیم ازدواج کند.
بازیکن شماره۱۹ پرسپولیس سرانجام بعد از حضور در جمع سرخپوشان و حل شدن مشکلات مالی‌اش مقدمات رفتن به خانه بخت را فراهم کرد و این هفته داماد خواهد شد. وحید امیری روز گذشته با حضور در تمرین سرخپوشان، کارت دعوت به مراسم عروسی‌اش را به همبازی‌هایش تحویل داد و از آنها دعوت کرد تا در جشن عروسی او حضور پیدا کنند. او با اجازه برانکو بعد از دیدار برابر صبا مستقیما به خرم‌آباد خواهد رفت تا برای این مراسم آماده شود.

برانکو ایوانکوویچ هم به همه بازیکنان پرسپولیس اجازه داده تا اگر تمایل دارند در مراسم عروسی او حضور پیدا کنند. پرسپولیسی‌ها در فاصله دو بازی صبا و تراکتورسازی ۸روز فرصت دارند و در این فاصله برانکو می‌تواند یک روز تمرینات تیم را تعطیل کند. بازیکنان پرسپولیس تصمیم دارند برای روز عروسی به خرم‌آباد بروند و دسته‌جمعی در مراسم ازدواج شاه‌داماد جدید سرخپوشان شرکت کنند.

تدارک برای جشن در قم
اما بازیکنان پرسپولیس علاوه بر برنامه‌ریزی برای شرکت در مراسم عروسی وحید امیری که با خلق‌وخوی خاصش یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است، یک برنامه جالب دیگر هم برای او دارند. همبازی‌های امیری تصمیم دارند در جریان بازی با صبای قم نیز تمامی تلاش خود را انجام بدهند تا بتوانند یک روز ویژه را برای او رقم بزنند. در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس، بازیکنان این تیم تصمیم گرفته‌اند تا در بازی برابر صبا حتی‌الامکان وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار بدهند تا این بازیکن بتواند با گلزنی به استقبال مراسم عروسی‌اش برود. البته پرسپولیسی‌ها مراسم شادی بعد از گل را هم در نظر گرفته‌اند تا در صورت گل زدن امیری این شادی را در قم اجرا کنند. پرسپولیسی‌ها در بازی‌های قبلی نشان داده‌اند تخصص و حوصله زیادی برای طراحی شادی‌های بعد از گل دارند. فقط کافی است در قم دروازه صبا باز شود. آن‌وقت باید منتظر یک شادی مفصل با محوریت وحید امیری بود. یک عروسی در قم، پیش از عروسی اصلی در خرم‌آباد.

وحید امیری وینگر پرسپولیس و تیم ملی که فصل خوبی با سرخپوشان داشته، به زودی پای سفره عقد می نشیند و به جرگه متأهلین خواهد پیوست.

او همچنین روز گذشته و در تمرین سرخپوشان کارت عروسی بین دست اندرکاران باشگاه و همبازیان خود پخش و آنان را دعوت کرد. قرار است وحید امیری پس از پایان بازی پرسپولیس در قم به لرستان سفر کرده و مراسم عروسی خود را برگزار کند.

برانکو که در این مهمانی هم دعوت است به شوخی به امیری گفته است اول شام عروسی را می خورد بعد کادو می دهد.

منبع: همشهر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ