افشای راز جنایت در مجتمع تجاری با دوربین مدار بسته +تصاویر جنایت

1
ساعت ۱۳ روز دوم بهمن درگیری در یک مجتمع تجاری در محدوده میدان نوبنیاد به کلانتری ۱۶۴ قائم اعلام شد. 
با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی بنام “حسین . ۶۵ ساله  به عنوان فروشنده ی یک قطعه زمین در منطقه پاسداران از حدود دو سال پیش با شخصی بنام رمضان ۴۸ ساله  به عنوان خریدار اختلاف مالی پیدا کرده و پس از گذشت دو سال از این موضوع و در زمان انتقال سند مالکیت زمین ، با خریدار درگیر شده و نهایتا پیکر نیمه جانش در حالیکه از ناحیه ی پشت سر دچار جراحت شدیدی شده بود ، در پله کان مجتمع تجاری پیدا شده است.
فردای درگیری از بیمارستان شهید چمران به کلانتری ۱۶۴ قائم اعلام شد که با وجود انجام تمامی اقدامات درمانی ، حسین  به علت شدت جراحت وارده فوت کرده است.  با اعلام خبر به قاضی کشیک ویژه قتل و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فوت مشکوک” ، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران ، پرونده برای  رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان اداره دهم پلیس در اولین مرحله به تحقیق از رمضان  پرداختند. متهم در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت حدود دو سال پیش، زمینی به متراژ ۲۵۰ متر را از متوفی خریدار کردم اما طی این مدت ایشان اقدامی برای انتقال اسناد به بنده انجام نداد و همین موضوع زمینه ی بروز اختلاف و درگیری مابین ما دو نفر شد.نهایتا پس از گذشت دو سال ، تصمیم به انتقال سند مالکیت زمین به بنده گرفت و به همراه پسرشان به مجتمع تجاری مراجعه کرد.
حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی
قبل از رفتن به دفترخانه اسناد رسمی در طبقه ی سوم مجتمع ، بنده با پسر متوفی در طبقه همکف درگیری پیدا کردم اما با این وجود به دفترخانه رفته و منتظر ماندم ؛ پس از گذشت دقایقی اطلاع پیدا کردم که حسین در پله کان طبقه دوم بیهوش شده و گویا از ناحیه پشت سر نیز دچار جراحت شدیدی شده است.
حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی
در شرایطی که رمضان منکر هرگونه دخالت در مرگ متوفی شده بود ، اما وکیل متوفی با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی عنوان داشت :متوفی طی درگیری با رمضان و توسط او به قتل رسید.بنده در زمان درگیری قصد مداخله و میانجیگری داشتم اما حین درگیری، ناگهان متوفی بر روی زمین افتاده و از ناحیه پشت گردن دچار خونریزی شد ؛ بلافاصله به طبقه ی همکف آمده و پسر متوفی را مطلع کردم اما متأسفانه متوفی در داخل بیمارستان فوت کرد.
با وجود اظهارات وکیل متوفی مبنی بر وقوع جنایت توسط رمضان ، وی در اظهارات بعدی خود همچنان منکر هرگونه دخالت در مرگ مقتول شد ؛ با توجه به تناقض مابین اظهارات وکیل متوفی و رمضان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به مجتمع تجاری مراجعه و در بررسی های میدانی اطلاع پیدا کردند که دقیقا در طبقه ای که پیکر متوفی قرار داشته، یک دوریین مداربسته ی متعلق به یکی از واحدهای تجاری مجتمع نیز قرار دارد ؛ بلافاصله تصاویر ضبط شده مورد بازبینی قرار گرفت.
حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی
با بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته ، تصاویر درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته نشان داد که متوفی به همراه وکیل خود و رمضان در زمان پایین آمدن از مجتمع تجاری هستند که ناگهان مقتول و رمضان  با یکدیگر درگیر شده و در یک لحظه متهم با چاقوی همراهش ضربه ای به پشت گردن مقتول وارد می کند که همین ضربه باعث مرگ و ارتکاب جنایت می شود.
رمضان  پس از روبرو شدن با تصاویر بدست آمده از لحظه جنایت چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت : ” از شدت ترس به طبقه بالا بازگشتم ؛ چاقو را داخل سطل آشغال انداختم و به داخل دفترخانه بازگشتم و وانمود کردم که منتظر آمدن متوفی هستم.
حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به کشف آلت قتل در محل جنایت در پایان این خبر گفت: با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده ، گواهی شاهد صحنه ی جنایت و نهایتا اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس  پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سمانه می گوید

    خدا لعنتش کنه