مصاحبه با فرامرز روشنایی بازیگر نقش جمشید آموزگار معمای شاه +بیوگرافی

0

«فرامرز روشنایی» بازیگر سینما و تلویزیون درباره تفاوت بازی در مدیوم سینما و تلویزیون و اینکه کدام مدیوم را بیشتر برای کار ترجیح می‌دهد، گفت: بازی در سینما و تلویزیون برای بازیگر تفاوتی ندارد البته من کار در سینما را بیشتر دوست دارم و ترجیح می‌دهم در فیلم سینمایی کار کنم.

فیلم های فرامرز روشنایی سریال معمای شاه بیوگرافی فرامرز روشنایی بیوگرافی رهام مخدومی بازیگران معمای شاه

بازیگر فیلم سینمایی «هفت ماهگی» در مورد اینکه تعداد مخاطبان سینما و تلویزیون متفاوت است، بیان کرد: ممکن است تعداد مخاطبان تلویزیون بیشتر باشد اما کار در سینما به نوعی حرفه‌ای‌تر است و مخاطب حرفه‌ای خودش هم دارد؛ البته این‌گونه نیست که از کار در تلویزیون دوری کنم اما ترجیحم به جای کار در تلویزیون، کار در سینما است.

بازیگر سریال «معمای شاه» درباره این سریال تاریخی نیز گفت: البته این سریال از نوع تاریخ معاصر است و اکثر مردم هنوز تصویری از این دوران را در ذهن خود دارند. برای مثال سریال «کلاه پهلوی» نیز از این نوع سریال‌ها بود که کار در آن را نیز دوست داشتم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از کار در کنار تیم این سریال و محمدرضا ورزی و بازی اش در سریال «معمای شاه» راضی است یا خیر؟ توضیح داد: صد درصد از بازی در سریال «معمای شاه» راضی هستم و به غیر از آقای ورزی که به کار مسلط بود، کسی که از او نامی برده نمی‌شود آقای عجمی، دستیار اول کارگردان بود که راهنمایی‌هایش راهگشا بود و اشراف کاملی به کار داشت. همچنین رهام مخدومی، بازیگردان و بازیگر نقش «تیمسار نصیری» نیز بسیار در کار من موثر بود و برای من کار کردن با این سه عزیز خیلی خوب بود.

روشنایی در پایان تاکید کرد: از طرفی کار کردن با بزرگان تئاتر مثل میکائیل شهرستانی و قطب الدین صادقی و خیل بازیگران مطرح در این مجموعه، برای من نوعی کلاس به حساب می‌آید.

فیلم های فرامرز روشنایی سریال معمای شاه بیوگرافی فرامرز روشنایی بیوگرافی رهام مخدومی بازیگران معمای شاه

فرامرز روشنایی متولد ۱۳۳۶ تهران، دارای مدرک دیپلم برق است. وی سال ۱۳۶۷ به عنوان مسئول تبلیغات و مسئول اشتراک در مجله فیلم مشغول به کار شد و پس از آن در نشریات مختلفی مانند گزارش فیلم، سینما، سروش، هم میهن، خرداد، فتح،اعتماد، سینمای نو و پایگاه خبری تحلیلی پیام نو به فعالیت خود ادامه داد. او فعالیت سینمایی را سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم «سارا» به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز و سال ۱۳۷۵ به عنوان آغاز گر حرفه مدیریت روابط عمومی در سینماى ایران با فیلم «معجزه خنده» به کارگردانی یدالله صمدی ادامه فعالیت داد.

مدیر روابط عمومی  : (۳۷)مورد 
۱ –  یادگاری (۱۳۹۳)
۲ –  خواب زده ها (۱۳۹۲)
۳ –  خصوصی (۱۳۹۰)
۴ –  آقای هفت رنگ (۱۳۸۷)
۵ –  پستچی سه بار در نمی زند (۱۳۸۷)
۶ –  زن ها فرشته اند (۱۳۸۶)
۷ –  کلاغ پر (۱۳۸۶)
۸ –  محیا (۱۳۸۶)
۹ –  ژانی گه‌ل (۱۳۸۵)
۱۰ –  سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
۱۱ –  باغ فردوس، پنج بعد از ظهر (۱۳۸۴)
۱۲ –  پرونده هاوانا (۱۳۸۴)
۱۳ –  راه طی شده (۱۳۸۴)
۱۴ –  شبانه (۱۳۸۴)
۱۵ –  ازدواج صورتی (۱۳۸۳)
۱۶ –  شارلاتان (۱۳۸۳)
۱۷ –  عروس فراری (۱۳۸۳)
۱۸ –  کما (۱۳۸۲)
۱۹ –  رز زرد (۱۳۸۱)
۲۰ –  شبهای روشن (۱۳۸۱)
۲۱ –  عطش (۱۳۸۱)
۲۲ –  ایستگاه متروک (۱۳۸۰)
۲۳ –  شام آخر (۱۳۸۰)
۲۴ –  هفت ترانه (۱۳۸۰)
۲۵ –  از کنار هم می گذریم (۱۳۷۹)
۲۶ –  چتری برای دو نفر (۱۳۷۹)
۲۷ –  مومیایی۳ (۱۳۷۸)
۲۸ –  بلوغ (۱۳۷۷)
۲۹ –  پرواز خاموش (۱۳۷۷)
۳۰ –  عشق + ۲ (۱۳۷۷)
۳۱ –  روانی (۱۳۷۶)
۳۲ –  سارای (۱۳۷۶)
۳۳ –  شمارش معکوس (۱۳۷۶)
۳۴ –  ارابه مرگ (۱۳۷۵)
۳۵ –  راز مینا (۱۳۷۵)
۳۶ –  متهم (۱۳۷۵)
۳۷ –  معجزه خنده (۱۳۷۵)

 

بازیگر  : (۱۷)مورد 
۱ –  نیکان و بچه غول (۱۳۹۱)
۲ –  دموکراسی تو روز روشن (۱۳۸۸)
۳ –  دیگری (۱۳۸۸)
۴ –  عروسک (۱۳۸۸)
۵ –  کیمیا و خاک (۱۳۸۷)
۶ –  موش (۱۳۸۷)
۷ –  شبانه (۱۳۸۴)
۸ –  قارچ سمی (۱۳۸۰)
۹ –  رنجر (۱۳۷۸)
۱۰ –  مومیایی۳ (۱۳۷۸)
۱۱ –  شوکران (۱۳۷۷)
۱۲ –  راز مینا (۱۳۷۵)
۱۳ –  خواهران غریب (۱۳۷۴)
۱۴ –  مادرم گیسو (۱۳۷۴)
۱۵ –  آدم برفی (۱۳۷۳)
۱۶ –  روز شیطان (۱۳۷۳)
۱۷ –  سارا (۱۳۷۱)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ