جزییات قتل ملکه زیبایی سابق + عکس

0

به گزارش ساتین : مونیکا اسپیر موتز متولد  اکتبر ۱۹۸۴ – درگذشت ۶ ژانویه ۲۰۱۴ (۲۹ سال)  ملکه زیبایی سابق ونزوئلا . خانم اسپیر در سال ۲۰۰۴ ملکه زیبایی ونزوئلا شد و در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد.

ملکه زیبایی ونزوئلا ملکه زیبایی معیارهای انتخاب دختر شایسته جهان قتل ملکه زیبایی زیباترین زن زیباترین دختر زن زیبا دختر زیبا بیوگرافی مونیکا اسپیر موتز

مونیکا و خانواده اش در آمریکا زندگی می کرد و برای گذارندن تعطیلات به ونزوئلا رفته بود.

جریان قتل مونیکا اسپیر موتز و همسرش و تیر خوردن دختر ۵ ساله آنها جنجال زیادی در سطح دنیا به راه انداخته و خشم مردم ونزوئلا از این چنین وحشیگری ها را برانگیخته است.

ملکه زیبایی ونزوئلا ملکه زیبایی معیارهای انتخاب دختر شایسته جهان قتل ملکه زیبایی زیباترین زن زیباترین دختر زن زیبا دختر زیبا بیوگرافی مونیکا اسپیر موتز
دیلی میل؛ خبر اول در مورد قتل این دو این بود: مرد انگلیسی و همسر سابقش (ملکه زیبایی سابق ونزوئلا) جلوی چشم دختر ۵ ساله شان در سرقتی وحشتناک در ونزوئلا کشته شدند.

توماس بری ۳۹ ساله اهل لندن و مونیکا اسپیر موتز ۲۹ ساله، ملکه زیبایی سال ۲۰۰۴ ونزوئلا، پس از خراب شدن خودرویشان در بزرگراه والنسیا، ساعت ۱۰ شب دوشنبه، به ضرب گلوله سارقین به قتل رسیدند. پلیس تابحال ۵ نفر را در رابطه با این پرونده دستگیر کرده که دو نفر آنها زیر ۱۸ سال هستند.
ملکه زیبایی ونزوئلا ملکه زیبایی معیارهای انتخاب دختر شایسته جهان قتل ملکه زیبایی زیباترین زن زیباترین دختر زن زیبا دختر زیبا بیوگرافی مونیکا اسپیر موتز
این زوج بعد از خراب شدن خودرویشان که گفته می شود ظاهراً سارقین جسم تیزی سر راه خودروی آنها گذاشته بودند، منتظر خودروی امداد می شوند و وقتی که سارقین مسلح به آنها نزدیک می شوند، در تویوتا کورولای خود می نشینند و در را روی خودشان قفل می کنند. ولی سارقین به سمت پنجره ماشین آتش می کنند. حداقل ۷ گلوله شلیک شده که به سینه توماس بری و همسر سابقش برخورد کرده و یک گلوله نیز به پای دختر آنها اصابت کرده است.

به گزارش Telemundo، خودروی آنها هنگام حمله سارقین پشت یک کامیون یدک کش بوده و دو راننده ای که به کمک این زوج آمده بودند هم اکنون تحت بازجویی شدید پلیس هستند.

همه تایرها بخاطر جسم تیزی که در بزرگراه جاسازی شده بود پنچر شده بودند. پلیس معتقد است این زوج یکی از قربانیان راهزنانی هستند که در جاده مانع می گذارند تا راننده ها مجبور به توقف شوند. این سناریو معمولاً در بزرگراه های این کشور بعد از تاریکی هوا بکار گرفته می شود. ونزوئلا یکی از خشن ترین مکان های آمریکای لاتین است و سرقت های مسلحانه، سرقت خودرو و آدمربایی در این کشور بسیار رایج است. نرخ قتل سالانه فقط در کاراکاس حدود ۸۰ قتل در هر ۱۰۰ هزار نفر است که بالاترین نرخ در دنیاست. مالکیت اسلحه در این کشور نیز بسیار بالاست و حدود ۱۵ میلیون اسلحه بدون مجوز در گردش است.

مونیکا اسپیر لوتز که در سال ۲۰۰۴، ملکه زیبایی ونزوئلا شد، بعدها به عنوان هنرپیشه سریال های تلویزیونی آمریکایی لاتین (تله نوولا) کار می کرد. قبل از این حادثه ۶ بار از او سرقت شده بود و خانواده او که در فلوریدای آمریکا ساکن هستند، بارها از او خواسته بودند که به ایالات متحده برود، زیرا او تابعیت آمریکایی را نیز داشت. ولی مونیکا بخاطر علاقه شدیدی که به ونزوئلا داشت، از این کار خودداری می کرد. او دلش می خواست دخترش مایا نیز در ونزوئلا زندگی کند.

مایا اسپیر بعد از آنکه والدینش جلوی چشمان او کشته شدند، به خاطر گلوله ای که به پایش اصابت کرده بود به بیمارستان برده شد و پدربزرگ و مادربزرگ او خودشان را با هواپیمای شخصی رئیس جمهور ونزوئلا نزد مایا رساندند. پدربزرگ مادری او رافائل قصد دارد حضانت او را بدست آورده و مایا را به ایالات متحده ببرد. ولی والدین همسر مونیکا که در ونزوئلا زندگی می کنند با این کار مخالفند و برنامه های دیگری برای او دارند.

مایا بعد از مرخصی از بیمارستان در مراسم تشییع جنازه والدینش شرکت کرد. قتل پدر و مادر او خشم مردم این کشور از این قتل و جرایمی که هر روز در این کشور رخ می دهد را برانگیخت و اعتراضات فراوانی را به همراه داشت.

پلیس اعلام کرده که کیف دوربین مونیکا اسپیر را نزد زنی پیدا کرده و معتقد است که این زن در گروه سارقین و قاتلین این زوج است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ