سبد کالای جدید ۹۷ به چه کسانی می رسد +زمان توزیع

97

توزیع سبد امنیت غذایی (سبد کالا) میان مشمولان این طرح، از امروز در سراسر کشور آغاز خواهد شد. بر این اساس کارت خرید مشمولان این طرح به مبلغ تعیین شده شارژ گردیده و قابلیت خرید کالا دارد.

پرویز فتاح در نشست خبری امروز در خصوص چگونگی توزیع سبد کالا میان نیازمندان تحت پوشش گفت: از روز گذشته توزیع این سبد کالا آغاز شده است و برخی از مددجویان برای دریافت آن به فروشگاه ها مراجعه کرده اند.

وی افزود: در نامه دکتر نوبخت چگونگی توزیع مشخص شده است و اولویت با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دو میلیون و ۷۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد که شامل پشت نوبتی ها هم می شود، سبد کالا دریافت می کنند اظهار داشت: طی دو هفته گذشته اسامی اعلام شده است که به طور متوسط به هر خانواده ۲۰۰ هزار تومان سبد غذایی حمایتی ارائه خواهد شد.

فتاح یادآور شد: خانواده یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا نیز ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند که این مبلغ در کارت یارانه آنها شارژ می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی تأکید کرد: مددجویان می توانند با مراجعه به فروشگاه های رفاه، اتکا، افق کوروش، سپه و تعاونی های روستایی، اقلام خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: این مبلغ قابل وصول نیست و حتما باید خرید شود و صرفاً سبد کالای حمایتی است که بیشتر به خوراکی تعلق می گیرد. اقلامی مانند گوشت، مرغ، روغن و حبوبات مدنظر قرار گرفته است.

فتاح با اشاره  به اینکه سقف زمانی برای ارائه این سبد مشخص نشده است، تصریح کرد: مددجویان عجله ای برای مراجعه نداشته باشند و می توانند در چند نوبت کالاهای خود را دریافت کنند.

رئیس کمیته امداد امام با اشاره به اینکه تعداد مستمری بگیران ما یک میلیون و ۴۵۰ هزار خانواده بوده، یادآور شد: تعدادی که ما برای دریافت سبد کالا دریافت کردیم، دو میلیون و ۷۰ هزار نفر بود که این شامل افراد پشت نوبت و همچنین نیازمندان شناسایی شده بوده است.

فتاح اعلام کرد: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم و از مهرماه ۶۰۰ هزار خانواده پشت نوبت را تحت پوشش قرار داده که اسامی این افراد نیز برای دریافت سبد کالا نیز معرفی کرده ایم.

وی اظهار داشت: برای آبان ماه نیز ۱۰ تا ۱۵ هزار خانواده جدید را معرفی کردیم که امیدواریم در ۲۶ آبان که زمان دریافت مستمری و یارانه است، به این افراد نیز پرداخت گردد. دولت اعلام کرده است که تا پایان سال طی چند نوبت، سبد حمایتی توزیع خواهد شد.

فتاح در خصوص معرفی افراد جدید نیز خاطرنشان کرد: دولت برای بهزیستی و امداد سقفی قرار نداده و ما می توانیم افراد جدیدی که شناسایی می کنیم را برای ماه آینده و مرحله بعدی اعلام کنیم.

رئیس کمیته امداد گفت: البته در نامه دکتر نوبخت، سقفی برای توزیع سبد حمایتی که ۹ هزار میلیارد ریال است، اعلام شده که بیش از این امکان پرداخت نیست. اما اقشاری که ما معرفی خواهیم کرد درصدی هستند که می توانند در این سبد بگنجند.

***

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با فارس، گفت: طبق سنوات گذشته علاوه بر پرداخت مستمری هر ماهه مددجویان در آستانه سال نو به میزان یک‌ماه مستمری به مددجویان کمیته امداد عیدی پرداخت می‌شود. فاطمه رهبر ادامه داد: این مبلغ عیدی به‌صورت نقدی خواهد بود و ظرف یکی، دو روز آینده به حسابشان واریز می‌شود. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: البته برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه مقرر شده که ۳ برابر عیدی دریافت کنند؛ یعنی مبلغی برابر با ۳ ماه مستمری به حسابشان واریز می‌شود. رهبر گفت: طبق وعده قرار است سبد کالاهای اساسی مددجویان کمیته امداد در هفته آینده در اختیار این افراد قرار گیرد.

***

سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه در ۳۰ دی ۹۶ با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می‌شود و مشمولان با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد،می‌توانند کالاهای خود را خریداری کنند.

مریم‌السادات میرمالک ثانی در رابطه با توزیع سبد حمایت غذایی گفت: در سال ۹۶ سبد کالا در ماه رمضان توزیع شد و در ماه‌های آینده که البته زمان دقیق آن مشخص نیست ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید داده می‌شود.

سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه ادامه داد: در دوره‌های قبل شناسایی دقیقی از افراد وجود نداشت به همه کالابرگ داده می‌شد اما در حال حاضر برای هدفمند کردن، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در دهک‌های پایین درآمدی قرار دارند مشمول دریافت این سبد هستند البته هر فردی که به عنوان قشر نیازمند شناسایی شده باشد و تحت این دو نهاد هم نباشد چنانچه به تأیید وزارت رفاه برسد مشمول دریافت سبد خواهد شد.

وی گفت:در شهریور ۹۶ و در توزیع سبد قبلی ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبودند شناسایی شده و با پایگاه رفاه ایرانیان وزارت رفاه مرتبط بوده و این مبالغ به کارتشان واریز شد.

میرمالک ثانی در مورد نحوه دریافت این سبد گفت:‌ افراد مشمول به بهزیستی و کمیته امداد مراجعه کنند و اگر شرایط را داشته باشند می‌توانند تحت پوشش این نهادها قرار گرفته و سبد را بگیرند البته افرادی که مستمری‌بگیر این نهادها نیستند و فقط یک مورد خدمت دریافت کرده‌اند هم می‌توانند سبد کالا بگیرند.

سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه تصریح کرد: در پی مشکلات دوره قبل وزارت رفاه برای طرح جدید فرآیند الکترونیکی ایجاد کرد به این صورت که معادل سبد به کارت یارانه سرپرست خانوار، مبالغ واریز می‌شود این مبالغ از کف ۳۰ هزار تومان تا سقف ۱۲۰ هزار تومان است برای خانوار تک‌نفره ۲۰ هزار تومان ، دو نفره ۶۰ هزار تومان، سه نفر به بالا به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان تا سقف ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: کارت یارانه سرپرست خانوارها شارژ می‌شود این افراد می‌توانند به فروشگاه‌ها طرف قرارداد ما که در تهران ۹ فروشگاه انتخاب شده در قالب رفاه، شهروند، اتکا و … مراجعه و کالاهای خود را خریداری کنند. افراد در خرید کالا آزادی عمل دارند اما باید به این فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند.

سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه افزود: مشمولان دریافت سبد کالا بدانند اینگونه نیست که چنانچه کالای خود را خریداری نکنند پولشان در کارت اعتبار سوخت می‌شود بلکه تا دریافت سبد بعدی می‌تواند در حساب آنها بماند.

وی ادامه داد: شهریور امسال ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر یا به عبارتی ۳ میلیون و ۲۰۰ خانوار سبد کالا دریافت کرده‌اند و کارت سرپرست خانوار آنها شارژ شده است. اطلاعات اسامی افراد تحت پوشش دو نهاد حمایتی به همراه کد ملی آنها در بانک رفاه ایرانیان کنترل می‌شود، این اسامی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال می‌شود و شماره حساب به همراه شماره یارانه و بعد خانوار را زمانی که دریافت می‌کنیم دوباره داده‌ها را کنترل می‌کنیم.

میرمالک ثانی گفت: در گذشته سامانه پیامکی به مشمولان اطلاع می‌داد که برای دریافت سبد کالا مراجعه کنند اما اکنون سامانه مدیریتی طراحی کرده‌ایم که توسط مددکاران اداره کل بهزیستی و کمیته استان‌ها به همراه اداره کار استان‌ها وضعیت مدیریت می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به این ادارات در جریان اطلاعات این سبد قرار گیرند.

*** خبر خرداد ۱۳۹۶

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی در ۷ خرداد ۹۶ با اعلام این خبر گفت: امسال سبد حمایت غذایی ماه مبارک رمضان را با ۲۲۰ میلیارد تومان پوشش دادیم. قبلاً بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه سبد ها بود که این بار مجموع هزینه را ۲۲۰ میلیارد تومان کردیم.

وی ادامه داد: خانوارهایی که تحت پوشش قرار می گیرند ۳ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۷۴ خانوار هستند که با بعد خانوار تقریبا بیش از ۱۰ میلیون نفر می شوند.

وی افزود: برای خانوارهای یک نفره حدود ۳۰ هزار تومان، دونفره ۶۰ هزار تومان و خانوار های ۳ نفره به بالا به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان افزوده می شود که در نهایت تا سقف ۱۲۰ هزار تومان کالا دریافت خواهند کرد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز ۱۶ اردیبهشت ۹۶ هیئت دولت در جمع خبرنگاران از توزیع سبد کالا در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: امنیت غذایی در مقابله با سوءتغذیه کماکان از برنامه های دولت در سال جاری است و بر اساس تصمیم امروز در دولت اعتبار مورد نیاز سبد کالا تامین شد.

******

علی ربیعی روز شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ در چهاردهمین اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت ایران درجمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا افزود: خرید با این بسته حدود دو ماه فرصت دارد و افراد تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده سبد غذایی خود را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در این دولت برای حمایت از افراد نیازمند توزیع می شود و یکی از این بسته ها به صورت خاص برای زنان و کودکان دچار سوء تغذیه خواهد بود.
وزیر رفاه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره ی میزان سبد حمایتی گفت: اعتبار کل این بسته حمایتی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و برای هر خانواده تا سقف ۱۲۰ هزار تومان امکان خرید به وجود می آورد و ۱۱ میلیون نفر می‌توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وزیر رفاه گفت: کالاهای مشخصی در این بسته حمایتی پیش‌بینی شده است که خانواده‌ها می‌توانند در چهارچوب این کالاها به هر میزان که بخواهند خرید کنند و حتی می‌توانند خرید خود را در چند نوبت انجام دهند.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار می گیرند.

****

خبر مربوط به سبد کالا در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

علی ربیعی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح در این مرحله ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است از نیازمندانی که تاکنون شناسایی شده اند خواست برای دریافت بسته غذایی خود منتظر دریافت پیامک از طریق تلفن های همراه خود باشند.

وی درباره افرادی هم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی قرار دارند گفت : وظیفه توزیع و اطلاع رسانی بسته‌های غذایی برای نیازمندان تحت پوشش، برعهده این دو نهاد حمایتی است که همزمان اجرا می‌شود.

ربیعی ارزش ریالی هر بسته غذایی را بین ۳۰ تا ۱۲۰ هزارتومان برای خانوارهای کم جمعیت و پرجمعیت اعلام کرد و افزود: در این مرحله تلاش شده است بسته های غذایی پیش بینی شده از تنوع کالا برخوردار باشد.

وی گفت: به محض اطلاع رسانی به نیازمندان و جامعه هدف، این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و یا شرکت های تعاونی اقلام پیش بینی شده را تحویل بگیرند.

وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین افزود : مرحله سوم توزیع بسته حمایت غذایی در آستانه عید نوروز است.

ربیعی با بیان اینکه دولت برای حمایت غذایی از نیازمندان ۴ بسته حمایتی پیش بینی کرده است حمایت از کودکان و زنان باردار در معرض سوءتغذیه را از مهمترین برنامه های دولت برشمرد و گفت: براین اساس تلاش کردیم در این مدت یک بسته غذایی را در قالب غذاهای گرم و توزیع شیردر مدارس به این افراد تحویل دهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 97 )
  1. شیده می گوید

    واقعا واسه خانواده ۳نفره ۵۰ تومن چی میشه؟ خاله من ۱ نفره فقط ۱نفر از بنیاد شهید داره ماهی ۵میلیون میگیره ۵۰ تومن فقط پول اژانس ۱نصف روزشه اونوقت مادر بدبخت من اوه مای گاد چه خوب دارن دم عیدی بهس ۵۰ تومن میدن وااااای چقدر زیاد یه وقت مملکت ورشکست نشه هه…

    1. vahid می گوید

      اینا همه دروغه بودجه رو بر میدارن میخورن و بعد میگن که به مردم سبد کالا دادیم … لطفا مجلس بر نحوه ی توزیع چنین بودجه هایی نظارت کنه ، یعنی چی پول بیت المال رو میخورن و به اسم مردم تموم می کنن … کلی افراد نیازمند میشناسم که به هیچکدومشون در طول این دولت حتی یک ریال هم بابت سبد کالای حمایتی تعلق نگرفته پس این پولها کجا خرج میشه… … بعد میان میگن دولت قبل دزدی کرده … فقط یک … میتونه اینجوری به دیگران تهمت بزنه …

    2. سینا می گوید

      بله همسایه ما … بازنشتسه هستش با ماهی ۵میلیون ونیم با تمام مزایا حالا فکرشو کنید امروز سبد کالاشو نقدی گرفت منم گفتم ما که در امدی نداریم و داریم با سیلی صورتمونو سرخ میکنیم برم واسه ثبت نام سبد کالا گفتند اولا ثبت نام نداریم سایت کلا قطع شده و دوما احتمالا به شما تعلق نمیگیره فقط خواستم اینو بگم مملکت مال باباشونه ما هم حرف بزنیمواسمون پاپوش میسازن

  2. علی می گوید

    کسانی که تاریخ کارتشان گذشته وبانک کارت راتعویض کرده وکارت جدیدگرفته اندباکارت جدیدقادربه دریافت سبد کالانیستندچرا.لطفابررسی شود

    1. عماد می گوید

      باید اون کارت جدید رو ببره بانک و سبد کالاش رو فعال کنه

      1. رها می گوید

        اصلا هم اینطور نیست بنده خودم به شخصه برای یه بنده خدایی کارهاشو انجام دادم هنوزهم که هنوزه همش میاد بانک پیگیر سبدکالاس و… خدا میداند و ….
        حتی میگه چند بار قبل هم نتونستم بگیرم و…

      2. ملیحه می گوید

        نیاز نفسهای من

    2. پست بانک می گوید

      سلام باید مجددا ببرن بانک ثبت کند همون بانکی که قبلا ثبت بوده است

  3. علی می گوید

    کسانی که تاریخ عابربانک شان گذشته بوده وعابربانک روتعویض کردندباعابربانک جدیدقادربه دریافت سبدکالانیستند.چرا

    1. کارمند می گوید

      سلام تشریف ببرید شعبه بانکتون تا شماره جدید کارتتون و توی سایت هدفمندی ثبت کنن

      1. علیپور می گوید

        جدی میگی واقیت داره لطفا جواب بدید

    2. ملیحه می گوید

      عاشقم عاشق ترینم کن ای خدای بزرگ مهربان

      1. ملیحه می گوید

        اوج نیاز نفسم
        دربدر نگاهت
        ارامش درون من
        دیدن روهه
        ماهته

  4. فاطمه غلامی تروجنی می گوید

    این دیگه چ وضعشه ۵۰ بار اس زدیم جوابی نیومده بخوره تو سرتون نخاستیم بابا ۳۰ تومن یا۱۰۰ تومن ارزششو نداره چند ساعت بریم تو صف کمرمون نصف بشه

    1. مهدی اشرفی اطهر می گوید

      واقعا متاسفم که مردم رو گداصفت بار آوردن…
      برای چل پنجاه تومن عین گداها باید دست دراز کنیم

      هیچ کس نیس بگه پول نفتمون کجاست پول گاز مفتی که به ترکیه میدن کو؟؟؟؟؟؟؟

  5. جمال می گوید

    بله دیگه ماکه به هر دری میزنیم بسته من یک کارگر ساده هستم نون اور دوتا فرزندکه از صبع تاشب جون میکنم که ماهی ۲۰۰اجاره میدم بدون خونه وبدون ماشین وهیچی تکلیف ماچی که سبد کالا تعلق نمیگیرم واقعا انصاف…اقای جون انصاف نیست دولت باید مردم رامثل هم نگاه کن نه دیگه یارو تا لینگه زوهر میخوایه وحقوق ماهیانش ۳ میلون تومان هست سبد کالا وسهام عدالت شاملش میشه خودتون قضاوت کنیت…..؟

    1. صاحبعلی قنبری می گوید

      سلام دو تا برادر زندگی جدا از هم یعنی هر کدام زندگی مستقل یکی سبد غذائی میگیره ولی دیگری که ببختر از اون یکی هستش نمی گیره چرا روی چه حسابی

  6. یسنا می گوید

    من یه زن بی سرپرستم ۳۳سالمه و یه بچه چهارساله دارم که با هم تنها زندگی میکنیم چون جوان هستم کمیته امداد و بهزیستی منو تحت پوشش نکردن در واقع میگن زنهای جوان نباید مستمری بگیرند در نتیجه سبد کالا هم به امثال من تعلق نمیگیره و تا الان نگرفتم خودم کارگری میکنم و خرج شکمون رو در میارم این عدالت مملکت ماست!
    بعد میگن چرا زنهای بیوه فاسد میشن!
    بخدا مجبور میشن واسه پر کردن شکم خودشون دست به هر کاری بزنند
    فقط خدا خودش کمکم کنه تا آخر بتونم با نون حلال شکم بچه ام رو سیر کنم منت کسی رو نکشم

    1. asgar shahi می گوید

      یسنا خانم میخوای بیام شوهرت بشم تا تنها نمونی به شرطی که با مامانم زندگی کنی آدرس بده عزیزم

      1. مریم می گوید

        چقدرتوبیشعوری که احساس یه زن روبه بازی میگیری

      2. sevda می گوید

        متاسفم برای همچین آدمای بی شعوری تو جامعه ما زندگی میکنن،چقدر ی آدم میتونه نفهم باشه آخه

      3. فرزاد می گوید

        واقعا چه کثافتایی هستن این مردای ایرانی

      4. ناشناس می گوید

        چقد تو میتونی بیشعور باشی؟اسم آدم واسه تو زیادیه…

    2. محمد می گوید

      سلام. خیلی ها مشکل دارن اگه شما هم مشکلتون واقعا جدی هست. می توانید از بنده کمک بگیرین راهنمایی کنم برین. مستمری بگیرین.

    3. سینا می گوید

      ایول به غیرت شما،باید از امثال شما حمایت بشه نه بعضیا
      این غیرتی که شمادارید حتما حتما بچه ات نون حلال بزرگ میشه

    4. ناشناس می گوید

      واقعا واستون سخته و باید تحمل زیادی داشته باشید
      شما باید قوی تر باشید تا محتاج این دولتیا نباشید
      مادر منم تو ۲۸ سالگی بی سرپرست شده یعنی تو دو سالگی من و دوتا داداش کوچیک تراز خودم داشتم
      اما هیچوقت به فساد کشیده نشد و. دوباره هم شوهر نکرد
      و به حرفای کسایی مثه اصغر شاهی هم توجهی نکنید(مثه اینا زیادن)
      امیدوارم موفق باشید

      1. ل،ق می گوید

        آفرین به ایندوستمون که از خانمی بی پناه دفاع میکنه اصغرشاهی یکی از مردابی هست که زنهای کشور خودشو به فساد می‌کشه لعنت به مردایی که زنان با عابروت رو بی عابرو میکنند خانم خدا پشت و پناهت باشه بخدا تکیه کن فقط از خدا بخواه خدا خودش میده ،امتحان کن من از خود خدا خواستم محتاج خودش کرد

    5. علیرضا می گوید

      خدا بزرگه یسنا خانم….
      دعا میکنم همینطور قوی باشی…

    6. وطن پرست می گوید

      بدردنخورحرف خانم یسناچیزدیگه ای هست اونوقت توعوضی میری توفازی ک تووامسال تولایقش هستن

    7. مهدی می گوید

      سلالم : ببینیدمشکل اقشارضعیف جامعه ازاول همین بوده وهست چون جامعه امروزی ومدیریت نمیکنه وافرادضعیف جمامعه هم دچارمشکلات اجتماعی اصفبار امروزی می شن انسان زجر میکشه که نمی تونه کاری بکنه

    8. میسا می گوید

      منم سرنوشتم عین توعه۱۲ سالگیم ازدواج اجباری داشتم والان خدود۱۲ساله جداشدم یه بچه ۱۵ساله داره خودمم ۳۰سالمه مجبورم خودم کارکنم دست ب هرکاری میزنم قالی میبافم تاپیش بچم شرمنده نشم تاالانم هیشکی دستمونگرفته بخلطربچم ازدواجم نکردم حالا کن حق دارم بخاطرپول خطابرم یانه؟اینه وضع مملکت ما

    9. حسین می گوید

      سلام حق باشماست واقعا ظلم هستش، منم یه پسر ۳۴ساله معلول هستم تنها، ماهانه ۵۳تومن مستمری بهم میدن بهزیستی شما حساب کن این مبلغ من چکار کنم؟؟؟ پول قبوض، خورد و خوراک! دارو! و… آخه با این مبلغ میشه؟؟؟؟

    10. lion می گوید

      با سلام
      خواهرم
      غیرتت را تحسین میکنم گول مرد های هوس باز را نخوریدبه بهانه کمک یا ازدواج های دروغین.
      ان که دندان میدهد نان میدهد
      به شرطی که از ته قلب به خدا ایمان داشته باشی
      خدا تورا در پناه خودش قرار دهد انشالله آمین یارب العالمین
      از طرف برادر دینی ات اقای …

    11. سعیدص می گوید

      شمارو به خدا تا اخر بخونید

      اگر من اشتباهی کرده باشم
      یا حرف بی ربطی زده باشم

      یا به کسی تهمت زده باشم

      خدا وشما قاضی باشید

      ممنون از شما

      ممنون دوستان که از طبقه هم هستیم

      بخدا همش حرام خوریه

      همش درویی همش
      دروغ اندر دروغ
      چرا که شهریور ماه ۹۶
      یک پیامکی برام امد که سبد کالای شما اماده است
      وشما میتوانید با این شماره برای دریافت سبد کالای خودتان
      تماس بگیرید
      وسبد کالاتون دریافت کنید
      ولی از وقتی پیامک امد وبا شماره ای که برام
      ارسال کردن
      تقریبا ۲۷ بار تماس گرفتم وهربار
      میگه این شماره در شبکه موجود نمیباشد
      پس در نتیجه
      به اسم
      وشما طرف پیامک بر مبنای ارسال وثبت
      وگرفتن سبد کالا وغیره فرستاده میشه
      ولی
      هیچ گونه سبد کالایی وجود نداره
      و
      گرفته نمیشه
      ونگرفتیم
      …….
      ولاغیر

      درضمن خلاصش کنم
      من مجردم کارم ازاد
      پدر مادرم فوت شدن
      برادر کوچیکتر از خود دارم
      زمان اقای احمد نژاد هم برای سهام عدالت
      اقدام کردم
      وکردیم
      وتمام وکمال ثبت نام با موفقیت برای سهام عدالت
      انجام شد
      ولی هیچ گونه سهامی دریافت نکردیم
      انگار باید
      یه سری برگه مثل چک مانند میگرفتیم
      که نگرفتیم
      چرا که هیچ گونه اعلامی صورت نگرفت برای چنین چیزی
      برای همین از این مرحله هم بی نصیب ماندیم
      اجاره نشین هستیم
      یه برادر سکته مغزی کرده ومتعهل که دارای دو فرزند هم
      گردن منه که ایشان هم همینطور
      هیچ گونه سهام عدالت سبد کالا وغیره
      وغیره
      دریافت نکرده ونکرد
      ناگفته نماند
      زمانی که شروع به دادن یارانه کردن
      من تقریبا
      دوسال یارانه نگرفتم چرا که
      مدارکم گم شده بود وبرای دریافت
      مجدد مدارک شناسنامه وغیره باید اقدام میکردم که به دلایلی دوسال و
      اندکی طول کشید
      که تا دریافت مدارک وباز کردن حساب بانکی ودادن شماره حساب
      تقریبا دوسال واندکی یارانه
      نگرفتیم
      ……..
      خااصه وقتی میگم دزدی مال مردم خوری عدالت اجرا نمیشه.
      دلیل دارم ‌….دلیل وبرهان دارم

      تا بعد از چندسال یارانه گه گرفتیم یارانهای قبلی گفتن
      توحساب خواهند ماند
      وبه شما داده خواهد شد
      ولی متسفانه هیچ یک از یارانهای ماهای قبلی اولین ماهها وسالها
      رو نگرفیم و
      خورده شدن
      ……
      تا پارسال که اعلام کردن که هر کسی که کارت ملی
      دریافت نکرده یارانش قطع میشه
      رفتیم اقدام
      کردیم ولی
      از اون موقع تا الان یارانه
      رفت که رفت وقطع شد

      خدا وکیلی
      خدا مابین این
      حق وحقوق من وخوانواده که برادرام و
      مابقی مردم به دست کی میرسه
      به کجا میره؟؟؟؟

      لطفا یکی من وتمامی کسانی که مثل من دچار چنین
      روالی شدن
      جواب بده
      خواهشن جواب سیاسی
      وحساب شده ن
      جواب منطقی
      جواب دو …دوتا

      جواب قاطع که تو مغز من وکسانی که مثل من
      چنین مشکلی دارن
      که
      کم هم نیستن

      با تشکر از تمامی شما
      واعضای این سایت

  7. اشنا می گوید

    سبد کالا مال پولداراست نه مال ما بد بختها که با سیلی صورتمون را سرخ نگه میداریم

    1. شهروند می گوید

      دقیقا.از بی کفایتی دولته.کشور از دستش خارج شده

  8. جمشید می گوید

    با سلام واقعا خجالت آوره اون مسئول بی کفایتی که با ذوق و شوق میاد این خبر را میده باید از خجالت آب بشه آخه ۳۰ هزار تومن چیه که میخواد تاثیر روی زندگی یک فقیر بگذاره خجالت هم خوب چیزیه بخدا حجالت هم خوب چیزیه

  9. شهروند می گوید

    بی عدالتی در توزیع سبدکالا.کسانی هستند که واقعا نیاز ندارن ولی بهشون میدن افراد نیازمند هم هیچ باید برن بمیرن.دولت ما هم شورشو در اوورده.

  10. فرزاد می گوید

    ای خداااا چرا هیجا نظم نداره هیچکس جوابگو نیست همش اعصاب خردی درست میکنن برا مردم مگه مردم چه جنایتی کردن اخه

  11. بردبار می گوید

    تکلیف کارتهای بانکی که عوض شده چی میشه پس؟؟؟؟

  12. علی می گوید

    سلام پیامک سبدکالارادریافت ولی مراجعه کردم فروشگاه گفت به شماتعلق نگرفته.چرا؟؟

    1. ل،ق می گوید

      بله منم یکبار رفتم اتکا نداد بی نهایت احتیاج داشتم الالنم نمی‌دونم میدم یانه

  13. ali می گوید

    خداوکیلی مادرامدمان درحدبخورنمیره بازم خداروشکرولی کسایی تومحلمون هستن چندشب وبدون غذامیخوابن خواهشا غیرت به خرج بدین شناسایی کنید ایناهم انسانند بهشون برسید

  14. حسین می گوید

    سلام به همه ی ایران.یسنا جان تجدید فراش اونقدرهم بدک نیست اگر شوهر خوب پیدا بشه برات .دعا میکنم بشه.و اون اصغر شاهی که حرف زدن بلد نیستم براش متاسفیم.در اخر سبد گدایی رو ول کنید توروخدا.اولا روزی رو از خدا بخواین.تا هیچوقت دست گدایی نگیریم.مردم گل ایرانم به خودتون بیان.شاید وضع من از خیلی ها بدتر باشه. اما از قدیم گفتن از خدا بخواه بنده ها ول معطلا.پروردگارا به حق محمد و ال محمد.یاری و مددی بده به همه ی ما مردم سخت کوش ایران.و دولتی عادل.و نه شعار مثه همه ی این سی و هشت سال آمین یا رب العالمین

  15. دبلک می گوید

    قبلا سبد کالا میگرفتم کارتمو که عوض کردم ه بانک مراجعه کردم ثبت کردند ولی جوابی نگرفتم

  16. علیرضا می گوید

    سلام خسته نیاشید من نیاز مند سبدکالا هستم واقعا تحت پوشش کمیته هم هستم ولی از پارسال به بعد چند دوره هست که سبد کالا نزدن تاریخ کارتمم نگذشته

  17. فرزاد می گوید

    سلام همه این مشکلات برای سبد کالا طبیعیه چون کسی نیس به این مشکلات مردم رسیدگی کنه.

  18. علی عباسی می گوید

    سلام سبد کالا چند اردیبهشت ماه ۹۶توزیع میشود

  19. رسول جوانمردی می گوید

    سبد کالا حمایتی ۱۳۹۶ کد ملی ۲۲۹۷۹۶۶۳۹۳ شماره موبایل …

  20. علی اکبر فتحی می گوید

    باسلام تاریخ انقضای کارت من اسفندماه تموم شده بود رفتم همون ماه عوضش کردم همزمان با اون سبد کالای کارتم رو هم بانک فعال کرد اما الان با وجود گذشت چهار ماه هنوز سبدکالای کارتم فعال نشده و هر هفته یه بار به بانک میرم و پیگیری میکنم و میگن به زودی وصل میشه و نمیدونم منطورشون از کلمهء به زودی چیست خودم هم معلول نخاعی هستم بیشتر مردم مشکلشان همین وصل نشدن سبدکالای کارتشون هست لطفا به گوش مسولین برسونید ممنون

  21. ایرانی می گوید

    واقعا تو کشوری که این همه منبع نفت و گاز داره ما بقی معادنها کنار باید یه سبد کالا اونم فقط به کسانی که حقوقشون بالای دومیلیونه بدن،این چ عدالتیه که یکی مثل یسنا خانم که جوان هم هست باید با کارگری خرج خودش و بچش و در بیاره.این هم از مملکت ما.
    یکی باحقوق ماهیانه۵۷۰۰۰۰۰۰میلیون میشه ذخیره نظام و یکی برا نون شب خودش محتاج و اگه حرف بزنه میشه ….

  22. ملکی می گوید

    سلام من از پارسال تحت پوشش کمیته هستم و سرپرست خانواده ام ولی تا بحال هیچ سبد کالایی بهم تعلق نگرفته مخاستم علتشو بدونم

  23. مهسا می گوید

    یه زن تنها با یه بجه مریض با ۵۰۰تومن نفقه زندگی میگنم نه یارانه دارم نه سهام عدالت قربون دولت برم هیج اهمیتی به ماها نمیدن فقط‌دورغ دوزغ دورغ

  24. مهسا می گوید

    سبد کالا هم به ماها ندادن واقغا ڃرا میخوام بدونم فقط اونهایی که کله گنده هستن میخورن میگردن خبر از اون دسته هم ندارن با جه سختی دارن زندگی میگنن من به شخصه عز دولت راضی نیستم

  25. حسین 09012042127 می گوید

    فقط دروغ
    برید کار کنید منت هیچ کسی رو هم نکشید حتی دولت مردانی که اسلام رو ……کشیدند

  26. ن..... می گوید

    سلام خانمی هستم سی وخورده سن دارم دارای سه فرزندم ازهمسرم جداشدم مشکل اعصاب داشت ماقبلاشهرستان پرونده داشتیم بهزیستی به نام همسرم یکی ازفرزندانم هم مشکل روحی داره هزارباررفتم بهزیستی تهران بهم گفتن بایدبری شهرستان اسمت وازسیستم حذف کنن چندبارشهرستان تماس گرفتم که مشکل دارم سه تابچه مستاجر یک بچه بیمار کلی هزینه رفتن وراه دورو نمیتونم بیام اگه میشه این لطف ودرحق من انجام بدیداماکوآدم باخدا ودلسوز به خدانه هزینه رفتن دارم نه کسی رودارم بچه هام وبسپارم بهش .مستاجر نه شغلی دارم نه درآمدی جزیارانه نه پشتوانه ایی زندگی سختی دارم .کیه که به داد ما برسه

    1. امیدسلیمانی می گوید

      سلام کدوم شهر آبجی پرونده دارین شاید بتونم از لیست حذف بزنم براتون فقط دعام کنید مجردم وکسی رو ندارم اگه لازم باشه میرم شهرستان اسمتونو از لیست خارج میکنم بنده کمیته امداد تهرانسر مشغولم مسئول آموزشم

      1. asi می گوید

        سلام من سه ماهه کارت بابامو عوض کردم و سبد کالا رو ثبت کردم ایا ممکنه مثل بقیه سبد کالا شاملم نشه؟

      2. تحت پوششی می گوید

        سلام من یک سال پیش کیفمو دزدیدن الان کارتم واسش سبد کالا تعلق نمیگیره میگن کارت قبلیتو بیار رفام چند بار بانک فایده نداره کسب نمیتونه راهنمایی کنه

    2. ل،ق می گوید

      منم مثل شما پشتوانه ام یارانه وکمک بهزیستی هر ماه ۵۳تومن به حساب رفاه کارگران می‌ریزند ام اس دارم نمیتونم بطور مرتب به دکتر مراجعه کنم تا حال نتونستم سبد کالا بگیرم و نمی‌دونم کی و کجا مراجعه کنم خدا کنه اینبار بتونم بگیرم

  27. بهار می گوید

    خدا به دادت برسه خانوم ن…

  28. ملکی می گوید

    اینجا کسی نیست ب سوالای مردم پاسخ بده نه شماره پیامک درس حسابی میدن نه تلفن گویا کار میکنه نه جایی هست اعتراض کنیم من تحت پوشش کمیته هست و هیچ سبد کالایی هم تا حالا شاملم نشده به کجا باید اعتراض کنم یا حداقل بپرسم علت تعلق نگرفتنم چیه

  29. ن..... می گوید

    ممنون بهارجون قربون خدا برم که صبرش زیاده خسته ام ازاین دنیا کاش آقامون صاحبمون بیاداین دنیازودزودتموم شه .

  30. رضا می گوید

    باسلام من دوتابچه دارم چندماهه بخدابیکارموتوروستازندگی میکنمکارنتونستم پیداکنم نیست که پیداکنم یاراهش دوره وقبول نمیکنن یاکه نمیخوان توروخدابدادمون برسیدبخداپول نونم ندارم موندن زنوبچم گشنه کسیم نداریم جزخداکمکون کنه

  31. فاطمه رضایی همدان می گوید

    سلام زنی ۳۸ ساله هستم با دو فرزند شوهرم که راننده تاکسی اجاره ای است وماهی ۶۰۰ هزار اجاره تاکسی را میده وماهی ۳۵۰ هزار اجاره خانه خیلی تلاش کنه روزی ۵۰ هزار درآمدش میشه حالا حساب کنید با دو بچه ۱۶و۱۳ ساله من خرج خانه بدم یا قسط بانک یا بدبختی های دیگه ضامنینم بانکها پدری از من درآوردند که راضی به مرگم شدم پیش هر بنیادی هم که بگین رفتم فقط میگن چون شوهر داری کاری از دست ما بر نمیاد به نظر شما چه خاکی به سرم بریزم کجا برام کی کمکم میکنه به خاطر نبودن وسایل اجازه روزه گرفتن به بچه‌هایم ندادم چون چیزی نیست که بدم بخورندشما بگید چی کار کنم

    1. امیر می گوید

      خواهر بزرگوار .خدا برای اونا نیازه که باز به این … رای دادن .نمی‌دونم چه دیدین ازش با بهانه شعار آزادی…من که مادر مریضی دارم برام نان شب ماندم آزادی میشه چی برام ..انگار مشکل ما فقط آزادی‌های…خدا جامعه روحانیت و نابود کنه .تو هر زمانه ای فقط مذهبی‌اش با ریا سود می برند …در ضمن سی سالمه از خدا هم چیزی احساس نکردم .

  32. کامیار می گوید

    منم سی و پنج سالمه
    سه تا بچه دارم
    تو خونه کرایه ای
    ماهی دویست و شسصت هزار تومن فیش گاز و برق و آب صاحب خونه هم به عهده منه ولی متاسفانه شیش ماهه به خاطر بی کاری و نداری نتونستم کرایه پرداخت کنم فیش گاز چهار دوره شصد هزار تومن اومده نمیتونیم پرداخت کنیم بچه هام تو حسرت یه بار برنج خوردن موندن
    نه خدایی مارو میبینه نه مملکت هر بار به فکرم خطور میکنه شب شیر گاز و باز کنم هممون….
    نه سبد کالایی داریم و نه یارانه آنچنانی و نه زندگی که حد اقل یه بار از ته دل احشاس آرامش کنیم خواهر و برادرانم غصه نخورید یکی هم از شما بدتر اینگوشه دنیا داره زجر میکشه یکی اینجا داره به جای برنج و گوشت حسرت میخوره سهم ما از ایرانی بودن زجر و غمه سهم ما کز کردن و گریه کردنه … به دادمان برسین طاعون تنگدستی به ایران زده به دادمان برسید بچه نه ساله من به خاطر نبود پول تو جیبیش میره بقالی یک درصد اندازه نفسش دزدی میکنه …

    1. ن..... می گوید

      سلام نمیدونیم این مملکت آخرش ب کجاخواهدرسید.میگن زنان بی سرپرست برن تحت پوشش کمیته بشن چن باررفتم گفتم سه تابچه دارم ک یکیش مشکل داره خونه ندارم درآمدندارم جزیارانه میگن بروکارکن جوونی آخه خیرندیده ها برامن مطعلقه کجاکارهست جزکلفتی خونه ی مردم .کجادیدی برا سه تانان لواش بری نونوایی قرض بگیری اونم بخندن بهت وبگن نون کجا دیدی قرض بدن .پشت میزها نشستن شکمهاشون سیره زن وبچشون درآسایشن بهترین وسیله زیرپاشونه کجان که به دادماهابرسن.سی تومن سبدکالامیدن اونم اگه شانست بخوره بهت بدن .غیرروغن ویه دونه مرغ چی میشه.

  33. ناشناس می گوید

    سلام اونهایی که ۵ تا خونه وچندتاماشین مدل بالا دارندوچندمغازه دارندبهشون سبدکالاداده میشه به قشرکم درامدنمیدن لطفا رسیدگی بشه خواهشنا

  34. اشکان می گوید

    واقعا پناه برخدا من صاحب خانه ام باچهار خانه دوتادوطبقه و۶دهنه مغازه وخانم اش کارمند وخودش هم کاسب وماشین ۶۰میلیونی همین الان سبدکالا گرفت ولی شامل مانشد عدالت کجاست خواهشا شما رابه قرآن قسم به فریاد قشرمستضعف برسید سرمایه دار انقدرداره که به این سبد نیاز نداره

  35. رضا می گوید

    با سلام بنده با اینکه عضو سازمان بهزیستی هستم و متاهل درآمد کم هنوز هیچ سبد کالایی نگرفتم

  36. نظرخانی می گوید

    من تحت پوشش بهزیستی هستم خانوار ۳نفره نه یارانه را بردن بالا نه مستمره میدن ونه سبد کالا میدن اخه به کی بگیم ؟؟؟؟؟؟

  37. مهدیار می گوید

    باسلام .
    آقایان اعلام میکند که خانواده یک نفره ۳۰هزارتومان وخانواده ۳نفره ۷۰ هزارتومان پس این چگونه سیستمی است که یک خانواده ۳نفره تحت حمایت کمیته امداد میباشد بجای ۷۰هزار تومان چرا ۳۰هزارتومان به آن خانواده تعلق گرفته الباقی چنیین مبالغی که اگر جمع بشود مبالغ هنگفتی میشود

  38. علی می گوید

    سلام
    میشه بگین به چه کسانی دقیقا سبد کالا تعلق میگیره؟
    من چند نفر رو میشناسم که از لحاظ مالی مثل من هستن و حتی بهتر ولی سبد کالا میگیرن اما من با دوتا بچه نمیگیرم!
    این چه عدالتی هستش؟!

  39. فرزاد می گوید

    با سلام.انصافا کم این مردمو تحقیر کنید بخدا حق این مردم نیست با شصت هفتاد تومن پول سبد کالا احترامشونو زیر سوال می برید بجای اینکه مشکل مردمو از ریشه حل کنید با این طرح های مقطعی بی خود دارین ارزش مردمه عزیزمونو زیر سوال می برین

    1. مجید می گوید

      وقتی از کارافتاده هستی و تحت پوشش کمیته امداد می ری تو صف وامیستی بعد بهت می گن سبد کالا بهت تعلق نگرفته در همون زمان شهردار شهرتو می بینی که به غیر از حقوقش۲۰ میلیون فقط تشویقی گرفته و الان اومده سبد کالاشو بگیره وقتی دو روزه چیزی نخوردی چه حالی می شی حالا ما عزت نفسمونو حفظ می کنیم ولی واقعا دولت نمی تونه همین حمایت مقطعی رو داشته باشه حالا تا وقتی خیر سرشون کار ریشه ای کردن

  40. afson می گوید

    سلام پسر من تحت پوشش بهزیستی هست وقسم میخورم تا الان هیچ سبد کالایی بهش تعلق نگرفته !!!!حرف از ۲۲۰میلیارد تومنه ولی امثال من که اصلا سبد کالا بهشون‌تعلق نگرفته زیادن پس این ۲۲۰ میلیارد تومن چی میشه ؟؟؟؟؟ والله اعلم ..خدا ریشه دزد رو بکنه راستی اینکه گفتند مستمری افراد معلول سه برابر شده هم فقط به خاطر رای بود همون ۵۳هزار تومن که چند سال پیش بود همونه…

  41. حسین می گوید

    سلام من با وجود معلولیت ۷۰درصد یعنی به زور راه میرم اما باحقوق کم کار میکنم تا محتاج این دولت ونامردا نشم و بتونم شکم زنو بچمو سیر کنم به سرم دستگاه گذاشتن که با سیم به باتری بالای قلبم وصل کردن که هر سه سال عمل میکنم و باتریمو عوض میکنن که هزینه سنگینی داره بخدا هرکی جای من بود روزی ده ساعت کار نمیکرد اما بمیرم هم نمیزارم زنو بچم محتاج بشن دنیای کثیفیه نه دولت برای ادمهای مثل من که زیادن میرسن نه ……

  42. ناشناس می گوید

    همش دروغه شماره پیامکش وشماره تلفنش دروغه من معلول هستم تحت پوشش بهزیستی هستماما به من سبد کالا تعلق نمگیره خدا نسازه براشون با وعده های دروغشون

  43. morteza aliwerdi می گوید

    سلام خدا قوت
    یه سوال من تحت پوشش بدزیستی هستم
    و هیچ دوره ای سبد کالا نگرفتم
    برای دریافت سبد کالا دقیقا باید به کجا مراجعه کنم
    این سامانه ی پیامکی و اون شماره تلفن تماس و خلاصه همه ی راه های ارتباطی قطع هستن
    هیچکدوم جواب نمیده
    لطفا بفرمایید که برای پیگیری این مورد باید چه اقدامی انجام شود
    با تشکر خدا نگهدار

  44. majid می گوید

    دروغ دروغ دروغ دروغ . همش دروغ همش دوغ .

  45. morteza aliwerdi می گوید

    سلام خدا قوت من خودم تحت پوشش سازمان بهزیستی هستم و واجد شرایط سبد کالا اما متاسفانه تا این لحظه هیچ سبد کالایی به این جانب ندادن و فقط بلدن پاس کاریم کنن از این ور به اونور لطفا پیگیری نمایید از دامغان هستم و ایمیلم [email protected]

  46. مازیار می گوید

    سلام کاش این مطالبها خوانده بشه انقدر ادمها هستن که نیاز ندارنو جزو کمیته هستن وانقدر هستن نیاز دارنو جز کمیته نیستن جزو کمیته شدنم بدتر از کنکوره کسی که حقوقی نداره و از کار افتادست کمیته میگه میتونه کار کنه و…متاسفم واسه خودم که هزارتا درد دارمو هزارتا مریضی ولی هیچ گونه همایتی نمیشیم

  47. فاطمه می گوید

    واقعا جای تاسفه ما زوج جوان با داشتن سه بچه هردو نفر هم بیکاریم فقط با یارانه روزگار می‌گذرانیم اونوقت اونایی که تو محل ما تریلی سوارن دارن سبد کالا میخورن. دولت هم همش میگه بچه بیارین جمعیت زیاد بشه آخه دولت عزیز کی خرج این فرشته های خدا رو بده

  48. ساجد روانبخش معلول می گوید

    سلام .رضا هستم .بچه معلول دارم بردم بهزیستی تعد نظر انها شده الان رسیدگی نمیکنند من هم کار گر هستم داخل رسانه میگن حمایت از معلول پس کجا رفت فقط اعلام میکنند الان ۸ سالش است دارو میخواد میرم میگن برید بخرید بعدا بیاید بدیمواگر داشته باشمدبخرم چرا تحت نظر بهزیستی بکنم گفتند برید حساب برایش باز کنید برای مستمری حال میگن پذیرش نداریم ما حرف دلمان کجا بزنیم مسعولها بدانند رسیدگی نمیکنند پس این همه بوجه که مجلس تصویب میکند برای معلولها کجا میره پس چرا میگن برید حساب باز کنید یارانه معلول را کی میگرد چرا میگند معلول خدا داده ما که معلولش نکردیم یا به دولت ندادیم نگهداری کند خودمان سرپرستش را گردن گرفتیم از شما مدیران خواهش میکنیم رسیدگی کنید سازمان میریم نمیتوانیم صحبت کنیم این چه رسم است ولا رسیدگی نمیکنند فقط دکان باز کردند داخل بهزیستی این قدر فتوکپی نامه نگاری میکنند خسته میشه ان که سالم هستند جواب درست هم نمیدند فقط مردم از سرشان بکنند به این بر ان بر میفرستند این رسم اش نیست اقایان مدیر این گونه بچه ها خدای خودشان را دارند مدرسه میبریم ثبت نام میکنند بخوایم باید یک طومار بنویسیم به گوش مدیران برسند که اذیت نکنند جواب درست بدند این همه بدو نامه نگاری افتحاح حساب بعد هم هیچ درست نیست شما حقوق میگیرد این بچه ها معلول چه گنای کردند اقا مدیر یکم هم به فکر این گونه بچه ها باشید ….متشکرم

    1. ساجد روانبخش معلول می گوید

      من فرزندم معلول است مستجر هستم به مولا ندارم کارگر هستم کفش طبی میخواد ۴۰۰ تومان ندارم یارانه نمگیرد مستمری نمیدند گفتند برید حساب باز کنید اوردیم کارت حساب بوجه نداریم چرا میگن معلول پیش کی رفت نتیجه گرفت بچه چه گناهی کرده بنده که معلول نکرده سرپرستیش هم پیش خودمان است دولت موقع بوجه میگه این مبلغ بوجه برای معلولان پس این بوجه کجا میری اقای مدیر میگید یارانه معلوان دوبرابر شده پس کجا رفت نکنه برای معلولمان پس انداز میشه ما خبر نداریم کار درمانی میبریم پول بده معاینه چشم میبریم پول بده کجا بوده شما مرکز بهزیستی از ما پول نگرفتی بیمه میگیم بکنید نداریم چنین قانون چرا حمایت نمیشه جواب سوال ام میخوان شما کارمندی که نشسته ای میگی برو حساب باز کن بعد میام میگید بوجه نداریم چرا انقدر این بر ان بر میفرستید شما کجا رسیدگی کردید الان ۸ سالش است بیمه اش کردید مستمری دادید سبدی دادید هی اعلام میکنید سبد به معلولان بهزیستی تعلق گرفته کجا دادید که ما گرفتیم پس این همه بوجه کجا میره برسید جواب معلولان را بدید سازمان هم میرید سوال میکنید جواب درست نمیدهند کجا بریم رسیدگی کنند من که الان ندارم کفش بخرم از ناحیه پا هم معلول میشه الان ندارم عینک بگیرم بچه کور میشه به خدا به مولا رسیدگی کنید یا حداقل راهنمایی کنید کجا بریم حرف دلمان را بزنیم ما خودمان هم انقدر رفتیم امدیم معلول شدیم بخوام باید یک طومار بنویسم .نوشته هایم را خواندید متشکرم از لطف شما

  49. شاپور می گوید

    سلام من شوهرم کارگره بدون خانه هستیم یک فرزنددارم کرایه نشینک تنهادرامدمان یارانه است وبعضی روزها کارگری میکنم واین سبدکالا اصلا بصورت عادلانه توزیع نمیشه تومملکت اسلامی که تنهاخبری ازعدالت نیست

    1. شاپور می گوید

      یک کارمندهستم پنج سرعاعله دارم ماهی ۹۰۰هزار دریافت میکنم این سبدهیچوقت عادلانه توزیع نشد ونخواهدشددردولت تدبیروامیدهیچ امیدی به اجرای عدالت نبست

  50. خرید بک لینک می گوید

    سلام و درود بر شما

    محتوای خیلی خوب و جالبی در وب سایت تان دارید.

    امیدوارم همیشه پیروز ، موفق و سربلند باشید.

  51. سجاد می گوید

    سلام مسول سبد کالا من ی جوان بیاکر ومتاهل و دارای فرزند هستم سبد کالا بمنم بدین

  52. سارا می گوید

    سلام واقعا که ما چقدر بدبختیم که مجبوریم تو این جامعه بی سرو صاحاب زندگی می کنیم که هیچ اهمیتی به جوونا و بیوه ها نمی دن … . بهترین ماشین و خونه و زندگی مال همین رییس و روساست که مفت می خورن به ریش ملت بدبخت می خندن… اصلا عدالت وجود نداره….

  53. علی سوقندی می گوید

    سلام .ظاهرا باید نظر راجع به پست قدیمی بدم .من برعکس خودمو مقصر میدونم من مقصرم که تو رای انتخاباباتی دقت نمیکنم متاسفم واسه خودم خودم کردم که لعنت بر خودم باد .کاش میشد منم دزدی بلد باشم ولی حیف .حیف

  54. ali می گوید

    چرا کسانی که کارتشون تعویض شده بهشون تعلق نگرفته
    باید کجا بریم کارت رو ثبت کنیم

  55. shahroz می گوید

    سلام خسته نباشین پدرم ازکارافتاده هست قبلان سبدکالادریافت کردن کارت بانکیشون اعتبارش تمام شدکارت جدیدگرفتن ۱۴/۱فروردین رفتیم بانک واردسایت هم کردن ولی الان الانه کارتشون شارزنشده تحت کمیته امدادهستن. راهنمایی بفرمایید

  56. مسعوداحمدی می گوید

    من خونم تخریب شده ووسایل خونمم از بین رفته تو زلزله سرپل ذهاب٬خودمم بیکارم وهیچ سبد کالای هم نگرفتم (تا الان دو مرحله سبدکالادادن ماازش محروم بودیم)دو ملیون تومان هلال احمر هم بهم ندادن٬وکمک پولی ۳۰۰هزارتومانی هم رو کارت یارانمون نیومده٬نمیدونم چطوری مسئولین اینطوری حق منو ضایع میکنن!!!!!امیدوارم که رسیدگی بشه٬ولی محال میدونم

  57. شیما می گوید

    سبد کالا را جمع کنید بهتره به پولدارترها و معتادان تعلق میدم تا تشویق بشن بیشتر مواد بکشن والا بی عدالتی در چه حد مسخره بازی تموم نمیشه مردم شدن گوسفند قربانی آن از اوضاع اقتصادی و چند برابر شدن قیمت ها اینم از حمایت عالی دولت.واقعا ممنونیم دولت تشکر تشکر

  58. محمدامین می گوید

    سلام علیکم خطاب به مسئولین اقاخدایش شمامیدونیدکی نیازداره کی نیازنداره کی حقوقش بالاست کی نداره من حقوقم همش ۹۰۰تومانه باتوبچه انصافاتواین گرونی وبداقتصادکشورکی به داداین اقشارمیرسه چرامسئولین برسی نمیکنن