انتشار بیانیه های تند و غیراخلاقی سرخابی ها قبل از دربی

0

به گزارش ساتین : از ساعت ۱۴:۳۰ جمعه ۲۷ دی در حالی هفتاد و هشتمین دربی پایتخت در چارچوب دیدار برگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس با سوت سعید مظفری زاده آغاز خواهد شد که به علت رقابت دو تیم برای قهرمانی در این فصل و نیز بیانیه های تند و غیراخلاقی و نه چندان مناسب دو تیم از حساسیت بالاتری برخوردار است. دیدار رفت دو تیم بدون گل پایان یافته است.

دربی بزرگ فوتبال ایران که می‌توان آن را معروف‌ترین دربی آسیا دانست، رقابتی ۴۵ ساله است که اتفاقات تلخ و شیرینی داشته است. این بازی علیرغم زیبا نشدن همواره از حساسیت و جذابیت‌های فراوان و شاید کاذبی برخوردار بوده و هواداران و بازیکنان و مربیان دو تیم کُری های مخصوص خود را برای این بازی دارند؛ از درگیری و ناتمام ماندن تا گل‌های فراموش نشدنی و شعار “شش تایی‌ها” یا نشان دادن عدد “چهار”.

هفتاد و هشتمین دربی کاریکاتور ورزشی کاریکاتور سرخابی کاریکاتور دربی دربی هفتاد و هشتم دربی استقلال و پرسپولیس بازی استقلال و پرسپولیس کی است

از نخستین دربی پایتخت که شانزدهم فروردین‌ سال ۴۷ با تساوی بدون گل به پایان رسید تا به امروز در مجموع ۷۷ نبرد تاریخی بین سرخابی‌های پایتخت برگزار شده که استقلالى‌ها ۲۴ مرتبه و پرسپولیسی‌ها ۱۸ مرتبه پیروز شده‌اند و در ۳۵ بازى دیگر دو تیم به نتیجه تساوى رضایت داده‌اند. در این دیدارها هر دو تیم ۷۰ مرتبه دروازه یکدیگر را هم باز کرده‌اند. البته ۴ گل پرسپولیس و ۲ گل استقلال از روی ضربات پنالتی پایان مسابقه به ثمر رسیده است و ۳ پیروزی ۳ بر صفر(با رای فدراسیون فوتبال) برای استقلالی‌ها ثبت شده که این گل‌های زده و خورده در آمار نیامده است.

دیدار پیش ‌روی دو تیم هم که مصاف هفتاد و هشتم به حساب می آید از این قاعده مستثنی نخواهد بود و از روزهای گذشته فضای رسانه ها و محفل های ورزشی محل کُری خوانی سرخابی ها شده است. هر چند سایتهای دو باشگاه پا را فراتر گذاشته و با انتشار بیانیه های تند و غیراخلاقی آتش اختلاف را شعله ور کرده اند. حالا می خواهد دو مدیر باشگاه به طور صوری به دیدار هم بروند و بخواهند بگویند که اینگونه نیست!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ