درآمد یک تعمیرکار مکانیکی خودرو در نیویورک چقدر است؟

0

ایالت نیویورک محل کار بسیاری از تعمیرکاران خودرو است، تعمیرکاران نیویورک درآمد بیشتری نسبت به دیگر ایالت های این کشور دارند، هرچند که هزینه ی زندگی در این ایالت نیز از بقیه ی ایالات بیشتر است. متوسط درآمد و دستمزد سالیانه ی تعمیرکاران در این ایالت ٣٩٩٨٠ دلار است که اندکی بیشتر از میانگین درآمد سالیانه ی تعمیرکاران ایالت متحده یعنی ٣٧ هزار دلار است. البته این اعداد متوسط درآمدها است. شغل های بسیاری وجود دارد که درآمد بیشتری دارند، اگرچه شما باید مطمئن شوید که توانایی ها، مهارت ها، دانش و تجربه ی کافی برای استخدام شدن را داشته باشید.

اولین پله و مرحله برای کسب یک حقوق خوب به عنوان یک تکنسین خودرو در نیویورک این است که دوره های لازم را در مدرسه های مکانیک خودرو سپری کنید. این دوره ها عموماً کوتاه هستند، حدود یک سال. بعضی دوره ها طولانی هستند که آموزش های بیشتری را فراهم می کنند همچنین ممکن است این دوره های طولانی برای آینده ی شغلی شما بهتر باشند. شما می توانید این دوره ها را در تعدادی از مدرسه ها مانند ULI یا در Community Collegeها ( مدرسه ی عالی دو ساله که معمولاً توسط مراجع محلی ایجاد شده و بیشتر در رشته های مکانیکی و حرفه ای آموزش می دهد.) یا مدرسه های فناوری بگذرانید. برخی از گزینه های آموزش در ایالت نیویورک در ادامه آمده است:

‏Onondaga Community College

‏Morrisville State College

‏Hudson Valley Community College

‏SUNY Cobleskill

‏Fulton-Montgomery Community College

هنگامی که دوره ی آموزشی لازم را گذراندید، شما می توانید برای موقعیت شغلی در سطح ورودی در یک تعمیرگاه خودرو یا نمایندگی در منطقه ی خود درخواست بدهید. اما برای کسب حقوق بیشتر شما باید تحصیلات خود را ادامه دهید. بهترین راه کسب مدرک ASE (Automotive Service Excellent) است.

موسسه ی ملی Automotive Service Excellent طیف بسیار گسترده ای از دوره های تخصصی را ارائه می دهد که شما می توانید در زمینه های مشخصی تخصص لازم را کسب کنید، مانند الکترونیک و یا تهویه هوای یا شاید هدف شما کسب گواهی کارشناس ارشد تکنسین خودرو باشد.

هر کدام از مدارک ASE می تواند باعث بهتر شدن موقعیت شغلی شما و درآمد بهتری شود. اما گواهی کارشناس ارشد تکنسین تعمیر خودرو بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تعمیرگاه ها و نمایندگی ها نیز بیشترین درخواست را برای این گواهی دارند.

در رابطه با نمایندگی ها، اگر شما قصد دارید تا با نمایندگی یکی از برندها کار کنید، شما باید گواهی مربوط به نمایندگی آن برند را نیز در نظر بگیرید. این دوره به شما اطلاعاتی در رابطه با تکنولوژی مربوط به یک خودروساز مشخص را می دهد و همچنین این دوره شامل اطلاعاتی درباره ی طراحی خودروهای آن برند نیز می باشد. این دوره به شما اطلاعات تخصصی تری می دهد در نتیجه حقوق شما افزایش می یابد. این دوره می تواند باعث افزایش حقوق شما حتی در خارج از نمایندگی برندها شود.

با گذراندن دوره های مناسب و کسب مدرک ASE و برنامه ریزی برای اینکه در چه مکانی می خواهید کار کنید، شما می توانید به عنوان یک تکنسین خودرو به موفقیت دست یابید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ