قیمت انواع لیفتراک ،جک پالت و استاکر دیزلی ،برقی و دستی
یکی از کاربردی ترین ابزارهایی که در حوزه جابجایی کالا و انبارداری مورد استفاده قرار می گیرد، لیفتراک است. این ماشین عموما از یک دکل، شاخک و ملحقات لازم برای جابجایی بار، در اشکال و ظرفیت های مختلف تولید می شود و با توجه به اهمیت کاربردی بازار پرسودی را برای کمپانی های سازنده ایجاد کرده است.
در میان بزرگترین تولیدکنندگان لیفتراک در جهان بعضا نام های آشنا و عمومی تری مانند تویوتا نیز حضور دارند که البته باید این کمپانی ژاپنی را شماره ۱ جهان در این حوزه نیز بنامیم. برای امروز با آخرین رده بندی بین المللی در رابطه با تامین کنندگان لیفتراک در جهان آشنا می شویم.
لیست قیمت انواع لیفتراک هیوندای
فهرست مطالب
- لیست قیمت جک پالت و لیفت های PRAMAC ایتالیا
- لیفتراک دیزل
- لیفتراک دیزل (۱۰-۷ تن)
- لیفتراک دیزل (۲۵-۱۲ تن)
- لیفتراک دوگانه سوز
- لیفتراک دوگانه سوز (۳.۵-۲ تن)
- لیفتراک الکتریکی
- پالت تراک
- استاکر دستی
- استاکر نیمه برقی
- استاکر خودکششی
- یدک کش دیزل (۳-۲ تن)
- یدک کش دیزل (۵-۳.۵ تن)
- یدک کش الکتریکی
- ریچ تراک
- لیفتراک ۳ تن دیزلی چری (chery)
- لیفتراک ۵ تن دیزلی چری (chery)
- لیفتراک ۷ تن دیزل چری (chery)
- لیفتراک ۱۰ تن دیزلی چری (chery)
- لیفتراک های الکتریکی چری
- لیفتراک ۲ تن برقی چهار چرخ
- لیفتراک ۳ تن برقی چهار چرخ
- لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز
نوع سوخت | تناژ | ساید شیفتر | کانتینرو | ارتفاع بالابری | قیمت (ریال) |
دیزل | ۲ تن | استاندارد | ۱.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰ | ||
۲ تن | استاندارد | ۱.۰۹۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۳ تن | استاندارد | ۱.۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۳ تن | استاندارد | ۱.۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۵ تن | استاندارد | ۱.۹۳۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۵ تن | استاندارد | ۱.۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۷ تن | استاندارد | ۲.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۱۱ تن | استاندارد | ۴.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۱۶ تن | استاندارد | ۵.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
دوگانه سوز | ۲ تن | استاندارد | ۱.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰ | ||
۲ تن | استاندارد | ۱.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۳/۳ تن | استاندارد | ۱.۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
۳/۳ تن | استاندارد | ۱.۲۱۰.۰۰۰.۰۰۰ | |||
برقی | ۲ تن | استاندارد | ۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ | ||
۳ تن | استاندارد | ۱.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ |
لیست قیمت جک پالت و لیفت های PRAMAC ایتالیا
مدل | ظرفیت (Kg) |
قیمت (ریال) |
پالت بر دستی مدل: GS/BASIC 22S2 ۸۰۰x525 | ۲۲۰۰ | ۱۲,۶۰۰,۰۰۰ |
پالت بر دستی مدل: GS/BASIC 25S4 ۱۰۰۰x525 | ۲۵۰۰ | ۱۳,۷۰۰,۰۰۰ |
پالت بر دستی مدل: GS/BASIC 30S4 ۲۰۰۰x525 | ۳۰۰۰ | ۳۱,۵۰۰,۰۰۰ |
پالت بر دستی مدل: GSL/G RA BASIC 25S4 ۱۲۲۰x525 | ۲۵۰۰ | ۲۸,۴۰۰,۰۰۰ |
پالت بر دستی مدل: GS/BASIC I-TON S2 ۱۱۵۰x520 | ۱۰۰۰ | ۱۲,۶۰۰,۰۰۰ |
پالت بر دستی با ترازو مدل: GS/PESA 25S4 ۱۱۸۵x555 | ۲۵۰۰ | ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
استاکر STACKER مدل: MX510 | ۵۰۰ | ۳۲,۶۰۰,۰۰۰ |
استاکر STACKER مدل: TX 10/16 | ۱۰۰۰ | ۱۹۹,۵۰۰,۰۰۰ |
تاریخ بروز رسانی قیمت ها – ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
لیفتراک دیزل
لیفتراک دیزل (۳.۵-۲ تن)
مدل دستگاه | AD20 | AD25 | AD30 | AD35 | ||
قیمت به ریال | ۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||
ظرفیت | kg | ۲۰۰۰ | ۲۵۰۰ | ۳۰۰۰ | ۳۵۰۰ | |
ارتفاع دکل | حداقل | mm | ۳۰۰۰ | |||
حداکثر | mm | ۶۰۰۰ | ||||
مرکز بار | mm | ۵۰۰ | ||||
موتور | مدل | – | NISSAN-TD27 | |||
توان خروجی | Kw/rpm | ۳۸.۵/۲۳۰۰ | ||||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۱۶۰/۲۳۰۰ | ||||
تعداد سیلندر | – | ۴ | ||||
حجم | cc | ۲۶۶۳ | ||||
گیربکس و دیفرانسیل | – | NISSAN |
اختلاف دکل هر نیم متر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
الحاقی ساید شیفت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تریپلکس ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کابین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
لیفتراک دیزل (۶-۵ تن جفت چرخ)
مدل دستگاه | AD50 | AD60 | ||||
قیمت به ریال | ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||||
ظرفیت | kg | ۵۰۰۰ | ۶۰۰۰ | |||
ارتفاع دکل | حداقل | mm | ۳۰۰۰ | |||
حداکثر | mm | ۷۰۰۰ | ||||
مرکز بار | mm | ۶۰۰ | ||||
موتور | مدل | – | NISSAN-TD42AA | |||
توان خروجی | Kw/rpm | ۵۹/۲۳۰۰ | ||||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۲۵۴/۱۸۰۰ | ||||
تعداد سیلندر | – | ۶ | ||||
حجم | cc | ۴۱۶۹ | ||||
گیربکس و دیفرانسیل | – | NISSAN |
اختلاف دکل هر نیم متر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
الحاقی ساید شیفت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تریپلکس ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کابین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
لیفتراک دیزل (۱۰-۷ تن)
مدل دستگاه | AD70 | AD80 | AD100 | ||
قیمت به ریال | ۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||
ظرفیت | kg | ۷۰۰۰ | ۸۰۰۰ | ۱۰۰۰۰ | |
ارتفاع دکل | حداقل | mm | ۳۰۰۰ | ||
حداکثر | mm | ۶۰۰۰ | |||
مرکز بار | mm | ۶۰۰ | |||
موتور | مدل | – | ISUZU-6BG1QP | ||
توان خروجی | Kw/rpm | ۸۴.۶/۲۲۰۰ | |||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۴۱۱/۱۴۰۰~۱۶۰۰ | |||
تعداد سیلندر | – | ۶ | |||
حجم | cc | ۶۴۹۴ | |||
گیربکس و دیفرانسیل | – | Technology of ISUZU |
اختلاف دکل هر نیم متر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
الحاقی ساید شیفت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تریپلکس ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کابین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
لیفتراک دیزل (۲۵-۱۲ تن)
مدل | قیمت به ریال | ظرفیت(Kg) | موتور | گیربکس | اکسل |
AD120 | ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۲۰۰۰ | CUMMINS – QSB6.7-C160 | ZF – (Germany) | Kessler – (Germany) |
AD140 | – | ۱۴۰۰۰ | CUMMINS – QSB6.7 | ZF – (Germany) | Kessler – (Germany) |
AD160 | ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶۰۰۰ | CUMMINS – QSB6.7-C190 | ZF – (Germany) | Kessler – (Germany) |
AD200 | ۱۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰۰۰۰ | CUMMINS – QSC8.3 | ZF – (Germany) | Kessler – (Germany) |
AD250 | ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۵۰۰۰ | CUMMINS – QSC8.3 | ZF – (Germany) | Kessler – (Germany) |
لیفتراک دوگانه سوز
لیفتراک دوگانه سوز (۳.۵-۲ تن)
مدل دستگاه | ALG20 | ALG25 | ALG30 | ALG35 | ||
قیمت به ریال | ۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||
ظرفیت | kg | ۲۰۰۰ | ۲۵۰۰ | ۳۰۰۰ | ۳۵۰۰ | |
ارتفاع دکل | حداقل | mm | ۳۰۰۰ | |||
حداکثر | mm | ۶۰۰۰ | ||||
مرکز بار | mm | ۵۰۰ | ||||
موتور | مدل | – | NISSAN-K25 | |||
توان خروجی | Kw/rpm | ۳۷.۴/۲۳۰۰ | ||||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۱۷۶.۵/۱۶۰۰ | ||||
تعداد سیلندر | – | ۴ | ||||
حجم | cc | ۲۴۸۸ | ||||
گیربکس و دیفرانسیل | – |
اختلاف دکل هر نیم متر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
الحاقی ساید شیفت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تریپلکس ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کابین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
لیفتراک الکتریکی
لیفتراک الکتریکی (۳-۱ تن)
مدل دستگاه | AB10 | AB15 | AB20 | AB25 | AB30 | ||
قیمت به ریال | – | – | ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||
ظرفیت | kg | ۱۰۰۰ | ۱۵۰۰ | ۲۰۰۰ | ۲۵۰۰ | ۳۰۰۰ | |
باطری | V/Ah | ۴۸/۴۲۰ | ۴۸/۴۲۰ | ۴۸/۶۳۰ | ۴۸/۶۳۰ | ۸۰/۵۰۰ | |
توان موتور | حرکتی | Kw | ۶.۸ | ۶.۸ | ۹.۱ | ۹.۱ | ۱۱.۷۵ |
بالا بری | Kw | ۸.۶ | ۸.۶ | ۸.۶ | ۸.۶ | ۱۱ | |
سیستم الکترونیک و الکتروموتور | – | AC | |||||
مرکز بار | mm | ۵۰۰ | |||||
ارتفاع دکل | حداقل | mm | ۳۰۰۰ | ||||
حداکثر | mm | ۶۵۰۰ | |||||
سازنده کنترلر (مدار الکترونیک) | – | CURTIS |
اختلاف دکل هر نیم متر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
الحاقی ساید شیفت ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تریپلکس ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کابین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پالت تراک
مدل دستگاه | APB2000 | APB3000 | ||
ظرفیت | kg | ۲۰۰۰ | ۳۰۰۰ | |
ارتفاع بالابری | mm | ۱۲۵ | ۱۲۵ | |
مرکز ثقل | mm | ۶۰۰ | ۶۰۰ | |
طول شاخک | mm | ۱۱۵۰ | ۱۱۵۰ | |
عرض بیرونی دو شاخک | mm | ۵۴۰ | ۵۴۰ | |
منبع انرژی | mm/s | Battery | Battery | |
کنترلر | CURTIS AC | CURTIS AC |
استاکر دستی
مدل دستگاه | ASD1000 | ASD1500 | ||
ظرفیت | kg | ۱۰۰۰ | ۱۵۰۰ | |
ارتفاع بالابری | mm | ۱۶۰۰/۲۵۰۰ | ۱۶۰۰ | |
مرکز ثقل | mm | ۵۰۰ | ۵۰۰ | |
طول شاخک | mm | ۱۰۶۰ | ۱۰۶۰ | |
عرض بیرونی دو شاخک | mm | ۹۵۰ | ۹۵۰ | |
سرعت بالابری | mm/s | ۲۵ | ۲۵ |
استاکر نیمه برقی
مدل دستگاه | ASNB1000 | ASNB1500 | ||
ظرفیت | kg | ۱۰۰۰ | ۱۵۰۰ | |
ارتفاع بالابری | mm | ۳۰۰۰ | ۳۰۰۰ | |
مرکز ثقل | mm | ۵۰۰ | ۵۰۰ | |
طول شاخک | mm | ۱۰۷۰ | ۱۰۷۰ | |
عرض بیرونی دو شاخک | mm | ۵۸۰ | ۵۸۰ | |
شعاع گردش | mm | ۱۳۴۰ | ۱۳۴۰ |
استاکر خودکششی
مدل دستگاه | ASB1600 | ASB2000 | ||
ظرفیت | kg | ۱۶۰۰ | ۲۰۰۰ | |
ارتفاع بالابری | mm | ۲۷۰۰/۴۳۰۰ | ۲۷۰۰/۴۳۰۰ | |
مرکز ثقل | mm | ۶۰۰ | ۶۰۰ | |
طول شاخک | mm | ۱۱۵۰ | ۱۱۵۰ | |
عرض بیرونی دو شاخک | mm | ۵۷۰ | ۵۷۰ | |
سرعت بالابری | mm/s | ۱۱۸ | ۱۱۰ | |
کنترلر | CURTIS AC | CURTIS AC |
یدک کش دیزل (۳-۲ تن)
مدل دستگاه | ADY25 | ADY25 | ADY30 | |||
حداکثر نیروی کشش | – | N | ۲۰۰۰۰ | ۲۵۰۰۰ | ۳۰۰۰۰ | |
وزن قالب کشش بر روی سطح سیمانی | با یک پالت کشنده | kg | ۲۶۰۰۰ | ۳۳۰۰۰ | ۳۶۰۰۰ | |
با دو پالت کشنده یا بیشتر | kg | ۳۹۰۰۰ | ۴۹۰۰۰ | ۵۴۰۰۰ | ||
موتور | مدل | – | CUMMINS-B3.3-60 | |||
توان خروجی | KW/rpm | ۴۵/۲۲۰۰ | ||||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۲۱۴/۱۶۰۰ | ||||
تعداد سیلندر | – | ۴ | ||||
حجم | L | ۳.۳ |
یدک کش دیزل (۵-۳.۵ تن)
مدل دستگاه | ADY35 | ADY40 | ADY45 | ADY45 | |||
حداکثر نیروی کششی | – | N | ۳۵۰۰۰ | ۴۰۰۰۰ | ۴۵۰۰۰ | ۵۰۰۰۰ | |
وزن قالب کشش بر روی سطح سیمانی | با یک پالت کشنده | Kg | ۴۷۰۰۰ | ۵۳۰۰۰ | ۶۰۰۰۰ | ۶۶۰۰۰ | |
با دو پالت کشنده و بیشتر | Kg | ۷۰۰۰۰ | ۸۰۰۰۰ | ۹۰۰۰۰ | ۱۰۰۰۰۰ | ||
موتور | مدل | – | ISUZU-6BG1QP | ||||
توان خروجی | Kw/rpm | ۸۴.۶/۲۲۰۰ | |||||
گشتاور خروجی | N.m/rpm | ۴۱۱/۱۵۰۰ | |||||
تعداد سیلندر | – | ۶ | |||||
حجم | cc | ۶۴۹۴ |
یدک کش الکتریکی
یدک کش های ۲ الی ۶ تن الکتریکی از سیستم الکترونیک و الکتروموتور ACاستفاده می کند و کنترلر آن ساخت کورتیز امریکا و یا داناهر سوئد می باشد که از تکنولوژی های روز مورد استفاده در اروپا و امریکا محسوب می شود. در ضمن یدک کش های الکتریکی تا ۲۵ تن هم قابل سفارش می باشند.
مدل دستگاه | AYB20 | AYB40 | AYB60 | ||
قیمت به ریال | ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | |||
ظرفیت | kg | ۳۰۰۰ | ۴۰۰۰ | ۶۰۰۰ | |
باطری | V/Ah | ۴۸/۱۶۵ | ۴۸/۲۱۰ | ۴۸/۲۷۵ | |
توان موتور | kw | ۲.۰ | ۴.۲۸ | ۴.۲۸ | |
حداکثر سرعت | Km/h | ۱۳ | ۱۳ | ۱۳ | |
شعاع چرخش | mm | ۱۶۰۰ | ۱۷۶۰ | ۱۷۶۰ | |
ابعاد | mm | ۱۲۰۶×۸۰۰×۱۶۹۰ | ۱۲۰۶×۸۰۰×۱۸۴۵ | ۱۲۰۶×۸۰۰×۱۸۴۵ |
ریچ تراک
مدل دستگاه | AR12 | AR14 | AR16 | AR20 | ||
قیمت به ریال | – | – | ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ||
حداکثر نیروی کشش | – | N | ۱۲۰۰ | ۱۴۰۰ | ۱۶۰۰ | ۲۰۰۰ |
ارتفاع بالابری | mm | ۳۰۰۰ | ۳۰۰۰ | ۶۰۰۰ | ۴۵۰۰ | |
ابعاد شاخک | پهنا×عرض×طول | mm | ۱۰۷۰×۱۲۰×۴۰ | ۱۰۷۰×۱۲۰×۴۰ | ۱۰۷۰×۱۲۰×۴۰ | ۱۰۷۰×۱۲۰×۴۰ |
فاصله بین دو شاخک | حداقل/حداکثر | mm | ۲۲۰/۸۹۶ | ۲۲۰/۸۹۶ | ۲۲۰/۸۹۶ | ۲۲۰/۸۹۶ |
لیفتراک ۳ تن دیزلی چری (chery)
لیفتراک های دیزلی چری با موتور Isuzu و Perkins اورجینال
دل | FD30 |
قوه ی محرکه | دیزل |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۳۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۰۷۰x125x45 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۲۰ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۵۲۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۲۶۸۵,۱۲۳۰) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۲۸x9-15-12 PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۶.۵۰-۱۰-۱۰PR |
قدرت موتور (kw) | ۴۰ |
قیمت FD30 موتور XINCHAIریال | ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
قیمتFD30I موتور ISUZU ریال | ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
لیفتراک ۵ تن دیزلی چری (chery)
لیفتراک ۵ تن دیزلی چری با موتور Isuzu و Perkins اورجینال
مدل | FD50 |
قیمت ریال | ۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | دیزل |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۵۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۲۲۰x150x55 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۲۶ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۳۷۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۳۴۳۰,۲۲۳۵) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۸.۲۵-۱۵-۱۴PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۸.۲۵-۱۵-۱۴PR |
قدرت موتور (kw) | ۸۱ |
لیفتراک ۷ تن دیزل چری (chery)
لیفتراک ۷ تن دیزل چری با موتور Isuzu و Perkins اورجینال
مدل | FD70 |
قیمت ریال | ۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | دیزل |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۷۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۲۲۰x150x70 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۲۶ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۳۷۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۳۵۵۰,۲۲۳۵) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۸.۲۵-۱۵-۱۴PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۸.۲۵-۱۵-۱۴PR |
قدرت موتور (kw) | ۸۱ |
لیفتراک ۱۰ تن دیزلی چری (chery)
لیفتراک ۱۰ تن دیزلی چری با موتور Isuzu و Perkins اورجینال
مدل | FD100 |
قیمت ریال | ۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | دیزل |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۱۰۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۲۲۰x175x80 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۲۶ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۲۹۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۴۲۶۰,۲۲۳۰) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۹.۰۰-۲۰-۱۴PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۹.۰۰-۲۰-۱۴PR |
قدرت موتور (kw) | ۶۱ |
لیفتراک های الکتریکی چری
لیفتراک ۲ تن برقی چهار چرخ
لیفتراک ۲ تن برقی چهار چرخ چری به همراه سیستم کنترلر Curtis
مدل | FB20 |
قیمت ریال | ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | باتری |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۲۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۹۲۰x100x40 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۱۳ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۲۸۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۲۳۱۰,۱۱۷۰) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۷.۰۰-۱۲-۱۲PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۱۸x7-8-14PR |
لیفتراک ۳ تن برقی چهار چرخ
لیفتراک ۳ تن برقی چهار چرخ چری به همراه سیستم کنترلر Curtis
مدل | FB30 |
قیمت ریال | ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | باتری |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۳۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۰۷۰x125x45 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۱۳.۵ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۲۸۰ |
ابعاد بدون شاخک (LxW) | (۲۵۱۱,۱۲۲۵) |
سایز لاستیک جلو(mm) | ۲۸x9-15-12PR |
سایز لاستیک عقب (mm) | ۱۸x7-8-14PR |
لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز
لیفتراک های دوگانه سوز چری با موتور اورجینال نیسان و سیستم IMPCO و کپسول اورجینال
مدل | FL30 |
قیمت ریال | ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
قوه ی محرکه | دوگانه سوز |
ظرفیت بارگیری (kg) | ۳۰۰۰ |
ارتفاع بارگیری در حالت استاندارد(mm) | ۳۰۰۰ |
ابعاد شاخک (LxWxT) | ۱۰۷۰x122x45 |
سرعت ماکسیمم در حالت بارگیری (Km/h) | ۲۰ |
سرعت بارگیری عمودی (mm/s) | ۴۷۰ |
قدرت موتور (kw) | NISSAN اورجینال ژاپن |
ساید تراک بولمور(دیزل) Sidetruck bulmor
وزن دستگاه kg |
موتور تولید کننده / مدل
|
ابعاد لیفتراک W/D/L |
عرض چنگال mm |
ارتفاع دکل mm |
مرکز بار mm |
ظرفیت
(Tone)
|
مدل
|
|
۸۴۵۰ (۸۲۹۰) | Perkins 854E-E34TAWF | ۵۰/۱۸۰/۱۴۰۰ (۱۲۰۰) | ۳۶۰ – ۱۴۲۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۶۰۰) | ۵ | DQ50 | |
۹۵۰۰ (۹۶۷۰) | Perkins 854F-E34TA | ۶۰/۱۸۰/۱۴۰۰ (۱۲۰۰) | ۳۶۰ – ۱۴۲۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۶۰۰) | ۶ | DQ60 | |
۱۰۳۵۰ (۱۰۲۷۵) | Perkins 854F-E34TA | ۶۰/۱۸۰/۱۴۰۰ (۱۲۰۰) | ۳۶۰ – ۱۴۲۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۶۰۰) | ۷ | DQ70 | |
۱۱۲۴۵ (۱۱۳۰۵) | Perkins 854F-E34TA | ۶۰/۲۰۰/۱۴۰۰ (۱۲۰۰) | ۴۰۰ – ۱۴۲۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۶۰۰) | ۸ | DQ80 | |
۱۶۴۲۰ (۱۶۹۳۰) | Perkins 1206E-E66TA | ۸۰/۲۰۰/۱۴۰۰ (۱۶۰۰) | ۴۰۰ – ۱۶۴۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۸۰۰) | ۱۰ | DQ100 | |
۱۷۹۵۰ (۱۸۴۵۰) | Perkins 1206E-E66TA | ۸۰/۲۰۰/۱۴۰۰ (۱۶۰۰) | ۴۰۰ – ۱۶۴۰ | ۴۰۰۰ | ۷۰۰ (۸۰۰) | ۱۲ | DQ120 | |
۲۱۴۰۰ (۲۱۹۰۰) | Perkins 1206E-E66TA | ۸۰ (۹۰) /۲۵۰/۱۶۰۰ (۱۸۰۰) | ۵۰۰ – ۱۶۴۰ | ۴۰۰۰ | ۸۰۰ (۹۰۰) | ۱۳ | DQ130 | |
۲۲۹۰۰ (۲۳۴۰۰) | Perkins 1206E-E66TA | ۸۰ (۹۰) /۲۵۰/۱۶۰۰ (۱۸۰۰) | ۵۰۰ – ۱۶۴۰ | ۴۰۰۰ | ۸۰۰ (۹۰۰) | ۱۵ | DQ150 | |
۲۸۱۰۰ (۲۸۵۵۰) | Perkins 1206E-E70TTA | ۱۰۰/۲۰۰/۱۶۰۰ (۱۸۰۰) | ۴۰۰ – ۱۶۰۰ | ۴۰۰۰ | ۸۰۰ (۹۰۰) | ۱۶ | DQ160 | |
۲۹۶۰۰ (۳۰۰۵۰) | Perkins 1206E-E70TTA | ۱۰۰/۲۵۰/۱۶۰۰ (۱۸۰۰) | ۵۰۰ – ۱۶۰۰ | ۴۰۰۰ | ۸۰۰ (۹۰۰) | ۱۸ | DQ180 |
لیفتراک سهند SAHAND
SND 2.5 لیفتراک سهند
گنجایش دستگاه | ۲.۵ تن |
مدل دستگاه | snd 2.5 |
نوع دستگاه | لیفتراک سهند – نو |
شرکت سازنده | سهند |
نوع سوخت | دیزلی |
SND 3.5 لیفتراک سهند
گنجایش دستگاه | ۳ تن |
مدل دستگاه | snd 3.5 |
نوع دستگاه | لیفتراک سهند – نو |
شرکت سازنده | سهند |
کشور سازنده | بلغارستان |
نوع سوخت | دیزلی |
ارتفاع بالابری | ۳.۳۰ متر دکل تک جکه دوکشویی |
ریچتراک ۱ تن برقی
نام دستگاه | ریچتراک ۱ تن برقی اصل بلغاری |
مدل دستگاه | FB10 |
ارتفاع بالابری | ۴.۵۰ متر با دکل تک جکه سه کشویی کانتینر رو |
وضع ظاهری لیفت تراک | نو می باشد |
با باتری خشک اصل بلغاری و شارژر نو |