آخرین وضعیت علی‌اکبر ناطق نوری از زبان فرزندش +علت بیماری

0
صبح امروز رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله در یکی از بیمارستان های تهران بستری شدند.
به گفته یکی از نزدیکان ایشان با لطف خدا و یاری پزشکان مشکل تحت کنترل می باشد و خطر برطرف شده است.
یکی از نزدیکان حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از رضایت بخش بودن حال وی خبر داد.وی گفت: قلب ایشان صبح امروز آنژیوگرافی شد که حال وی پس از این اقدام مساعد است. این منبع افزود: آقای ناطق به احتمال زیاد فردا از بیمارستان مرخص می شود.
فرزند حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری از خوب بودن حال پدرش خبر داد و گفت: وی قبل از ظهر فردا -سه شنبه- از بیمارستان مرخص می شود.
مصطفی ناطق نوری عصر امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: چند روز پیش ، پدر کسالت و عارضه ای داشتند که به تیم پزشکی مراجعه کردند و تشخیص این بود که باید عمل آنژیوگرافی انجام دهند.
وی ادامه داد: به همین دلیل امروز به بیمارستان مراجعه کردند و عمل آنژیوگرافی انجام شد.
فرزند ناطق نوری اظهار کرد: در حال حاضر حال عمومی پدرم خوب است و همه چیز به خوبی پیش می رود و انشاءالله قبل از ظهر فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

علی‌اکبر جمشیدی معروف به ناطق نوری (متولد ۱۴ مهر ۱۳۲۳ در نور) سیاستمدار و رئیس فعلی دفتر بازرسی رهبر ایران است. وی در دوره‌های اول، سوم، چهارم و پنجم نماینده و دوره‌های چهارم و پنجم رئیس مجلس شورای اسلامی بوده است. ناطق نوری نمایندگی امام خمینی در وزارت جهاد سازندگی و وزارت کشور در دولت اول موسوی (از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴) بوده است. او همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

زادگاه وی روستای اوزکلا (در نزدیکی روستای یوش زادگاه نیما یوشیج) از توابع شهرستان نور در استان مازندران است.

او در انتخابات دور هفتم ریاست جمهوری با به دست آوردن حدود ۷ میلیون رأی در مقابل خاتمی شکست خورد.

ناطق‌نوری فرزند شیخ ابولقاسم ناطق نوری از خطبای مبارز بود. وی در ۱۰ سالگی به تهران آمد و در سال ۱۳۴۰ با آیت الله خمینی آشنا شد و به صف مخالفین حکومت وقت پیوست. او چندین بار به زندان رفت و ممنوع المنبر شد. ناطق دارای تحصیلات حوزوی تا مقطع خارج فقه و اصول است. وی همچنین در رشته الهیات گرایش فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه تهران لیسانس گرفته‌است. از اساتید او می‌توان به امام خمینی، مرتضی مطهری، احمد مجتهدی تهرانی و فلسفی اشاره کرد.

خانواده علی اکبر ناطق‌نوری

ناطق نوری دارای ۸ فرزند است که ۲ پسر به نام‌های مصطفی ناطق‌نوری و مجتبی ناطق‌نوری معروف‌ترین آنها هستند. همچنین او داماد سید هاشم رسولی محلاتی مؤلف و نماینده روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای است. برادرش احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد در هفت دوره مجلس شورای اسلامی است که از سوی جمهوری اسلامی “پدر مجلس شورای اسلامی”، نام گرفته و همچنین رئیس فدراسیون بوکس از بدو تشکیل تا کنون است.

عباس احمدآخوندی، وزیر راه و شهرسازی و سید محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت یازدهم باجناقهای وی هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ