خانه / بازار / مشکل عجیب ام وی ام MVM550 در ایران +سند

مشکل عجیب ام وی ام MVM550 در ایران +سند

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آخرین گزارش خود از سطح کیفی تولید خودروهای سبک و سنگین در دی ماه سالجاری را منتشر کرده که در آخرین به روز رسانی خود به عملکردهای منفی که در سطح کیفی تولید تاثیرگذار بوده، پرداخته است.

در این میان ISQI توجه ویژه‌ای به میزان نفوذ آب به داخل خودروهای تولید داخلی داشته و از میان ۳۳ مدل خودرو سبک سواری ۸ مدل خودرو با نفوذ آب مواجه هستند.

معایب ام وی ام 550 مشخصات ام وی ام 550 قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت ام وی ام 550 بررسی خودرو

نکته قابل توجه آن است که یک خودرو در رده قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون، دو مدل خودرو در رده قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان دچار نفوذ آب است و مابقی مدل‌هایی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند در رده کمتر از ۲۵ میلیون تومان قرار گرفته‌اند.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که کیفیت تمام این خودروها تنها یک ستاره را از آن خود کرده‌اند.

در رده سواری‌های سبک وانت، از میان ۸ مدل خودرو تولیدی ۵ مدل خودرو تولیدی دی ماه با مشکل نفوذ آب مواجه هستند که کیفیت این خودروها همچون رقیبان سواری خود تک ستاره است.

معایب ام وی ام 550 مشخصات ام وی ام 550 قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت ام وی ام 550 بررسی خودرو
در رده خودروهای سنگین در دی ماه ۱۰ مدل خودرو تولید شده که ۶ مدل از خودروها با مشکل نفوذ آب مواجه هستند و نکته قابل توجه آن است که دو مدل از این خودروهای سنگین که نفوذ آب گریبان آن‌ها را گرفته است بیش از ۳ ستاره کیفیت را از آن خود کرده‌اند.
در کنار این ۳ و ۴ ستاره‌ها در گروه سنگین‌ها، مابقی خودروهایی که با مشکل نفوذ آب مواجه هستند تنها یک ستاره را در آسمان کیفیت خود می‌بینند.
معایب ام وی ام 550 مشخصات ام وی ام 550 قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت ام وی ام 550 بررسی خودرو

اما در مجموع خودروهای MVM550، سمند تبریز، تیبا، سایپا۱۳۱، ۱۳۲، ۱۱۱ سایپا ۱۳۱ در گروه سواری با مشکل نفوذ آب مواجه هستند و در سوی دیگر در بخش وانت، وانت کارا تک کابین، وانت مزدا دوکابین، کارا دو کابین، دیزل زامیاد و نیسان دوگانه سوز  همراه با کامیونت ایسوزو، کامیونت الوند، کامیون ایسوزو FVR، کامیون بنز و کشنده بنز با مشکل نفوذ آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

۲ آخرین نظرات کاربران و بینندگان

  1. در خصوص ام وی ام ۵۵۰ : بنده خودروی خودم رو در ابتدای اردیبهشت گرفته ام و تا این تاریخ یعنی ۱۳/۸/۹۶ حدود ۱۹۰۰۰ کیلومتر در مناطق شمال ایران کار کرده ام در این خصوص باید بگویم با ماشین فوق اکثر جاده های کوهستانی مناطق هزارجریب ( جاده گلوگاه بطرف روستاهای مناطق کوهستانی هزارجریب بالغ بر۳۰بار مسیر رفت و برگشت ۲۶۰ کیلومتر هر مرحله ) را رفته ام ماشین از حیث راحتی و حرکت فوق العاده هست و دارای راحتی زیادی برای راننده و سرنشین بنحوی که اصلا در مسافرتهای طولانی احساس خستگی نمی کنید هر چند شتاب اولیه اون کم هست ولی بعد از سه سانیه سرعت و شتاب خوبی را داره با ماشین حداقل دوبار از مسیر گرگان به چالوس و مناطق کلاردشت و همچنین دو بار به مشهد با خانواده مسافرت داشته ام و بسیار راضی بوده ام ایراد جدی خاصی ملاحظه نگردیده البته ماشین بهتر است کمکهای اون تقویت بشه ( بقول تعمیر کاران اون به علت کوتاه بودن میله کمک کمکهای اون بهتره ماکسیمایی بشه و در حال حاضر کمک رو در حال حاضر با یک مهره واسطه چند سانتی افزایش داده می شود) هر چند ایراد خیلی جدی ملاحظه نگردیده و تعمیر کاران این مشکل کمک را برای کلیه سری خانواده ام وی ام مسئله پذیرفته شده داخلی کرمان خودرو قلمداد می نمایند .مصرف سوخت ۵۵۰ با توجه به موتور ۲۰۰۰ در شهر حدود ۹ لیتر و در مسیر جاده ای ۷ لیتر در کیلومتر میباشد . این خودرو دارای دید مناسب و نور خوبی هست همچنین از جهت وسایل سرمایش در وضعیت مطلوبی هست . و فعلا بنده از خرید خودم به غیر از هزینه سرویس مرحله دوم که معلوم نیست چرا اینقدر گران ( حدود دویست هزار تومان اخذ می گردد ) راضی هستم

  2. دوستان گرامی بنده فروردین سال ۹۶ یه ام وی اتومات مدل ۹۴ خریداری کردم به مبلغ ۴۶ تومن .خیلی گشتم ببینم با ۴۶ تومن چی میتونم بخرم که کلیشه یا تولید قلعه حسن خان نباشه. فقط ام وی ام ۵۵۰ بود که دو هزار سی سی موتور داشت و با افت قیمتش به جیب منم میخورد اتوماتم بود. خلاصه که تا الان با این ماشین ۲۵ هزار تا رانندگی کردم باید بگم بسیار نرمه بسیار راحت موتورش هم ۲۰۰۰ فرانسه نیست اما خداییش توانش از این ۱۸۰۰ سی سی های پرشیا و ۴۰۵ یه کم بهتره. دیگه از باقی جهات یعنی از هر نظر که فکرشو بکنی هر متر و معیاری راجع به خودرو که دارید از هر لحاظ بهتره از پرشیا و سمندی که سابق بر این من داشتم. فقط و فقط تنها مشکلش کمکهای عقبشه که نمیدونم چرا “مدیران خودرو ” این یک قلم رو کوتاه نمیاد برام سواله. به لحاظ کیفی در ام وی ام ۵۵۰ کمکهای جلو متوسط و کمکهای عقب متوسط رو به پایین هستن. یعنی من الان در کیلومتر ۶۰ هزار هستم باید برم عوضشون کنم. صاحب قبلی ماشین میگفت روی سی هزار کیلومتر رفته عوض کرده حالا راست و دروغش پای خودش. فقط همین وگرنه از هر جهت شرف داره به تمام خودرو های ۵۰ میلیون تومانی ایران حتی برلیانس. به خدا ما دوتا رفیق بودیم ۸ ماه پیش از پرشیا و ۲۰۶ کوچ کردیم به چینی. رفیقم برلیانس h320 خرید من ام وی ام ۵۵۰ خریدم. اکنون پس از ۸ ماه رفیقم اعتراف میکنه که ماشین من بهتره. گر چه من معتقدم برلیانس هم خوبه به خدا. حالا دیگه نظر دوستان کره ایی سوار چیه من نمیدونم من ایرانی سوار بودم.
    دوستان عزیز خواهش میکنم راجع به هر ماشینی کنار خیابون توقف کنید و از صاحبش و راننده اش نظر خواهی کنید و بس این بهترین راهه. باقی راها مسمومه و باعث سردر گرمی میشه. فقط از مصرف کننده ها تحقیق کنید. من کردم بردم. ایشالله همیشه برنده باشید.

نظرتان را ثبت نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

*