ایراد ایمنی وحشتناک در پراید ۱۳۱

0
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حالی دیروز آمار کیفی خودروهای داخلی را اعلام کرد که طبق آن مشخص شد ده ها دستگاه پراید به علت وجود یک ایراد ایمنی، اجازه تولید نیافته اند.
به گزارش صنعت نویس، طبق گزارش اعلامی که به دی ماه امسال مربوط می شود، شرکت بازرسی، محموله ای ۲۲۲ دستگاهی از پراید را رد کرده است.این تعداد پراید به دلیل نشتی روغن ترمز از اتصالات مدولاتور ترمز ABS رد شده اند. هر ۲۲۲ دستگاه پراید موردنظر، مدل ۱۳۱ به شمار می روند که این مدل از پراید، از جمله خودروهای پرتیراژ داخلی محسوب می شود.
معایب پراید مشخصات پراید 131 مشخصات پراید قیمت پراید 131 ترمز ای بی اس پراید 131 ترمز abs پراید امنیت پراید
اما در گزارش کیفی دی ماه، دو خود‌روی گرند ویتارا و برلیانسH330 د‌ر مقایسه با ماه گذشته ارتقای کیفی پیدا کرده‌اند و باقی خودروها تغییری در این زمینه به خود نمی‌بینند. براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاند‌ارد‌ ایران در دی‌ماه سال جاری نیومزدا۳ و سوزوکی گرند‌ویتارا با کسب رتبه‌های یکسان د‌ر صد‌ر جد‌ول رد‌ه‌بند‌ی کیفی خود‌روهای تولید‌ د‌اخل قرار د‌ارند‌ و سایپای X131 پارس خودرو نیز د‌ر انتهای جد‌ول است‌. د‌ر این گزارش، کیفیت ۳۳ خود‌رو د‌اخلی د‌ر پنج گروه قیمتی و ۹ کد ارزیابی نمرات منفی د‌سته‌بند‌ی شد‌ه‌اند‌.نگاهی به آمار منتشر شده نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد خودروهای داخلی از سطح کیفی پایینی برخوردار بوده و مشتریان رضایت چندانی از آنها ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ