زمان واریز عیدی کارمندان و کارکنان دولت /بهمن ۹۵

0
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی و حقوق بهمن تا شنبه هفته آینده خبر داد و گفت:با خزانه توافق شده تا حقوق کارمندان حداکثر تا ۲۰ اسفند و یارانه اسفند چند روز زودتر پرداخت شود.

محمدباقر نوبخت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اقدامات دولت در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ۲۴ سیاست در ۱۲ برنامه تلخیص و مسئولان آن برای پاسخگویی مشخص شدند؛ به نحوی که از ۲۴ سیاست، ۱۲ برنامه، ۵۶ طرح و ۲۰۰ پروژه تعریف شد؛ اما به دلیل محدودیت منابع در اختصاص پول به این پروژه ها، اولویت رعایت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تلاش می کنیم ۳۷ هزار میلیارد تومان تا پایان سال برای طرح های عمرانی اختصاص دهیم گفت: تا پایان دولت یازدهم دستکم چهار مرکز استان با خطوط ریلی به شبکه سراسری وصل می شوند.

نوبخت افزود: ۲۶ بهمن یارانه ها پرداخت می شود و نیز تا پیش از اتمام این ماه پرداخت خواهد شد؛ با خزانه توافق کرده ایم حقوق کارمندان حداکثر تا ۲۰ اسفند و یارانه اسفند چند روز زودتر پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای پاداش و حق التدریس معلمان تا ابتدای سال ۹۵ به حساب آموزش و پرورش واریز و مبلغی نیز برای بازنشستگان سال ۹۵ به این وزارتخانه پرداخت شد اما پاداش معلمانی که امسال بازنشسته شده اند باقی مانده است.

نوبخت گفت: در سال آینده هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان اختصاص دادیم که مجلس شورای اسلامی حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آن افزود؛ البته نمایندگان مجلس محدودیت استفاده از این منابع را برای کسانی که بیش از دو میلیون تومان حقوق می گیرند ایجاد کرده اند اما دولت می خواهد این محدودیت برداشته شود و بقیه بازنشستگان نیز مشمول این افزایش حقوق شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ