قیمت تشک طبی +راهنمای خرید بهترین تشک خوشخواب

0

تشک‌های خوشخواب یکی از مهم‌ترین لوازم در خانه است که از نظر علم پزشکی هم بسیار بااهمیت است. اگر تشک شما غیراستاندارد، قدیمی و غیرقابل استفاده باشد شما را دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی می‌کند که رایج‌ترین آنها بیماری دیسک کمر است. استفاده از تشک‌های طبی برای افرادی که بیماری‌های عضلانی و استخوانی دارند الزامی است. همه این دلایل و مهم‌تر از آن لذت خواب خوش، دست به دست هم داده تا برندهای خارجی و داخلی بسیاری به  طراحی و تولید این تشک‌ها بپردازند. از قضا برندهای ایرانی هم در تولید و طراحی این تشک‌ها چیزی کم از بهترین برندهای روز دنیا ندارند. ما هم در این گزارش نگاهی  داریم به انواع و اقسام این تشک‌ها و بازار تولیدات داخلی و خارجی آنها.

قیمت جهیزیه کامل قیمت تشک طبی قیمت تشک جهیزیه عروس تشک طبی رویا تشک رویال تشک خارجی بهترن تشک

فقط ۳ سال عمر می‌کنند

نوعی دیگر از تشک‌ها «تشک‌های فنری» هستند که به آنها تشک‌های کلاسیک هم گفته می‌شود. در این تشک‌ها از ۲ فنر بزرگ برای نگه داشتن جرم بدن استفاده می‌شود. طول عمر آنها ۳ سال است. مزیت‌شان راحت بودن آن است و بزرگ‌ترین عیب‌شان هم نرم بودن است. بیشتر بیماری‌های عضلانی هم به علت همین راحتی و نرمی بیش از حد تشک‌ها ایجاد می‌شوند.استاندارد تشک‌های فنری به اندازه ارتفاع و عرض آنهاست؛ اندازه فنر و انعطاف‌پذیری آن نیز به ارتفاع آن بستگی دارد. یک تشک فنری استاندارد باید  ۲۰۲ سانتی‌متر طول،  ۱۵۲ عرض و ۲۲ سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد.

   تشک استاندارد یعنی…

یک تشک استاندارد باید پارچه‌ای با دوخت محکم و جنس خوب داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد که به کمر و بدن آسیب برسانند، بلکه انعطاف‌پذیری بالایی باید داشته باشند تا هر وزنی را تحمل کنند و زود گود یا پاره نشوند. یک تشک استاندارد باید دارای فنرهای قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک نشانه مرغوبیت کالاست. در انتخاب نوع تشک‌های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند. برای خرید این تشک‌ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آنها در ایران توجه کنید. بهتر است  از شرکت‌های معتبر تولیدکننده خرید کنید زیرا تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت‌ها قابل اعتمادند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد، ممکن است باعث بروز بیماری‌های آلرژیک و ناراحتی‌های پوستی شود. ضدآب بودن، ضد حریق بودن و ضدنفوذ حشرات بودن پارچه‌های تشک هم از موارد مهم و ضروری است.

قیمت جهیزیه کامل قیمت تشک طبی قیمت تشک جهیزیه عروس تشک طبی رویا تشک رویال تشک خارجی بهترن تشک

 

 تشک خوب چه جور تشکی است؟

بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. در تشک‌های معمولی، بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده‌ای برای آنها وجود ندارد، در حالی که انواع مدل‌های طبی و خوشخواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند. محتویات تشک‌ها و نوع مواد تشکیل‌دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی برندهای ایرانی می‌توانید ماکت مواد تشکیل دهنده هر تشک را از نزدیک ببینید. نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم ازجمله مواد تشکیل‌دهنده تشک‌های خوشخواب هستند، در حالی که تشک‌های معمولی فقط از فنر تشکیل شده‌اند یا ابر و مواد‌پرکننده مانند پر و پشم در آنها وجود دارد.

 سلامت جسمانی از همه مهم‌تر است

مهم‌ترین نکته در انتخاب تشک خوشخواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است.  برای این کار انواع تشک‌های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف‌ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره‌های آن بسیار مفید هستند. بهتر است تشک را به همراه پایه تخت مخصوص خودش خریداری کنید. پایه هر تشک در ویژگی اجزای آن تشک تاثیرگذار است و چنانچه تشک جدید را بر پایه قدیمی و کهنه قرار دهیم آن تشک نمی‌تواند آنطور که باید عمل کند. طول تخت شما باید ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر بلندتر از قد شما باشد. در این صورت تخت فردی که دارای قد ۸۰/۱ متر است باید بلندتر از حد استاندارد یک تخت معمولی باشد.

تشک‌تان را آزمایش کنید

برای اینکه نرمی یا سفتی تشک را آزمایش کنید، به پشت تشک بخوابید و یک دست خود را به صورت صاف داخل گودی کمرتان قرار دهید. اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمرتان فرو رفت، آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نمی‌توانستید به هیچ وجه دست‌تان را به داخل گودی کمرتان سُر دهید، آن تشک خیلی نرم است.

یادتان باشد تشک باید به اندازه‌ای سفت باشد که ستون مهره‌ها در وضعیت عملکرد یعنی همان مقدار انحنایی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد قرار بگیرد. اگر تشک شما آنقدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود یا آنقدر نرم باشد که کمر بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمردرد می‌شود.


 

 این تشک طبی است!

حتما شما هم هنگام خرید بارها از فروشنده شنیده‌اید که این تشک طبی است! یادتان باشد یک تشک طبی باید سطحی صاف و بدون شیب داشته باشد. تشک‌های طبی نباید به اندازه تشک‌های کلاسیک نرم باشند زیرا همین نرمی باعث درد کمر می‌شود.

 برای زیر ۹۰ کیلوها!

در تشک‌های «طبی اسفنجی» فقط از اسفنج فشرده و پنبه استفاده می‌شود. این نوع تشک‌ها اصولا طول عمر پایینی دارند و بیشتر برای افرادی با وزن کمتر از ۹۰ کیلوگرم استفاده می‌شوند. بیشتر تشک‌های کودک اسفنجی هستند. زیرا ساختار این  تشک‌ها به گونه‌ای است که به هیچ وجه به بدن آسیب نمی‌رسانند. با استفاده از نرمی ای که پنبه به بدن می‌دهد، فشار بدن را می‌گیرد و گردش خون را به راحتی در بدن ایجاد می‌کند و  فشار روی اعصاب و ماهیچه‌ها را به حداقل می‌رساند. امتیاز بزرگ این تشک‌ها استفاده از الیاف طبیعی در آنهاست که باعث ضدحساسیت بودن‌شان می‌شود.

 هم طبی، هم فنری

تشک‌های «طبی- فنری» نوع دیگری از تشک‌ها هستند  که همان خصوصیات تشک‌های فنری را دارند اما فنر آنها بسیار سخت‌تر است و راحتی تشک‌های فنری را ندارد. این تشک‌ها معمولا به افرادی که ناگزیرند زمان زیادی در بستر بمانند توصیه می‌شود چون سفتی سطح آنها مانع خواب رفتن دست و پای افراد می‌شود.

 یک تیر و دو نشان!

نوع دیگری از تشک‌ها، «تشک‌های بادی» هستند. این نوع تشک‌ها با استفاده از یک تلمبه باد می‌شوند و با استفاده از عقربه‌ای که روی آنها تعبیه شده باد داخل آن تنظیم می‌شود. اگر عقربه روی ۲۰۰ تا ۲۵۰ باشد این تشک حکم یک تشک راحتی را دارد و شما می‌توانید از آن به عنوان یک تشک نرم و راحت استفاده کنید و اگر عقربه را روی ۳۰۰ تا ۳۵۰ باد کنید این تشک حکم یک تشک طبی بادی را دارد و سفت‌تر از آن است که حالتی راحت و آرام‌بخش را به شما بدهد؛ به این ترتیب شما با انتخاب این تشک‌ها در ازای دریافت هزینه‌های بیشتر با یک تیر دو نشان زده‌اید  و هم تشک طبی دارید و هم تشک فنری.


 

قیمت جهیزیه کامل قیمت تشک طبی قیمت تشک جهیزیه عروس تشک طبی رویا تشک رویال تشک خارجی بهترن تشک

 

 کدام‌ تشک‌ها؟ کدام برندها؟

در کشور ما برندهایی مثل soft، best night و good sleep از برندهای خارجی هستند که  بازار تشک‌های خوشخواب را  در دست گرفته‌اند اما آنقدر برندهای ایرانی در بین مخاطبان طرفدار دارند که دیگر کسی از برندهای خارجی خرید نمی‌کند. برندهای ایرانی کیفیت بالا را با قیمتی مناسب در اختیار مخاطبان می‌گذارند. برندهای ایرانی مثل: رویا، لایکو، خوشخواب و…  از بهترین برندهای ایرانی هستند.  گشت‌وگذاری در بازار تشک‌ها و میزان فروش آنها نشان می‌دهد بازار فروش تشک‌های خوشخواب دست تشک‌های ایرانی است.

 طبی یا فنری؛ انتخاب با شماست

نوع دیگر از تشک‌ها که طرفداران خاص خودشان را دارند «تشک‌های جک‌دار» هستند. ارتفاع  این تشک‌ها با استفاده از جکی که زیر آنها تعبیه شده  قابل تنظیم است. هرچه ارتفاع بالاتر باشد تشک‌ها طبی‌تر است و هرچه پایین‌تر باشد تشک راحت‌تر و فنری‌تر است، زیرا با بالا بودن جک، فنر داخل آن سفت و شل می‌شود.


 

 این برند تشک طبی ندارد

برند Soft ،خود را از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان این محصولات می‌داند و تبلیغات بسیاری برای خوشخواب‌های خود انجام می‌دهد. در سراسر دنیا محصولات خود را با قیمت‌های بسیار گران عرضه می‌‌کند اما در ایران به علت نداشتن خدمات و گارانتی این برند هواداران کمی داشته و زیاد فروش ندارد. برند soft تشک‌های خود را در مدل‌های کلاسیک عرضه می‌کند و هرگز تشک طبی تولید نکرده و نمی‌کند.

 گران اما خوش‌ساخت

best night هم از برندهای معروف اروپایی است که محصولات خود را در قالب کلاسیک و طبی به بازار دنیا عرضه کرده اما تنها ۵ سال است که محصولات این برند وارد ایران شده و هنوز مخاطبان زیادی ندارد. تشک‌های این برند از جنس خوب و پارچه با دوخت محکم برخوردار است. محصولات این برند تنها ۲نفره عرضه می‌شود و قیمت بسیار بالایی دارد. این برند محصولات خود را از ۶ ماه تا ۳ سال گارانتی می‌کند البته غیر از گارانتی وارنتی هم دارد یعنی  اگر اتفاقی برای تشک بیفتد، یک محصول جدید به شما داده می‌شود. رنگ محبوب خوش‌خواب‌های برند best night صورتی است که در ایران طرفدارهای خاص خودش را دارد.

 تخصص ما طبی بودن ماست

Good sleep محصولات خود را تنها در قالب تشک‌های طبی عرضه می‌کند. اگر قصد خرید تشک طبی دارید، بد نیست تشک‌های این برند را هم بررسی کنید. نمایندگی این برند محصولات خود را بسیار ارزان‌تر از مغازه‌دار‌ها و با خدمات بالاتر به مخاطبان عرضه می‌کند. تشک‌های تک‌نفره و ۲نفره این برند به خاطر دوخت بسیار محکم، محبوب هستند.

قیمت جهیزیه کامل قیمت تشک طبی قیمت تشک جهیزیه عروس تشک طبی رویا تشک رویال تشک خارجی بهترن تشک

فروش ویژه تشک رویا
تشک یک نفره (۹۰*۲۰۰) تشک دو نفره (۱۶۰*۲۰۰)
قیمت اصلی قیمت ویژه قیمت اصلی قیمت ویژه
تشک رویا اولترا  ۱ فنر منفصل (پاکتی) ۸۴۵,۰۰۰ ۷۴۵,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۳۲۵,۰۰۰
تشک رویا اولترا ۲ فنر منفصل (پاکتی) ۷۵۰,۰۰۰ ۶۶۵,۰۰۰ ۱,۳۳۰,۰۰۰ ۱,۱۷۰,۰۰۰
تشک رویا اولترا  ۳ فنر منفصل (پاکتی) ۵۲۵,۰۰۰ ۴۶۵,۰۰۰ ۹۳۵,۰۰۰ ۸۲۵,۰۰۰
تشک رویا اولترا  ۴ فنر منفصل (پاکتی) ۴۹۵,۰۰۰ ۴۴۵,۰۰۰ ۸۸۰,۰۰۰ ۷۷۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۱ فنری (متصل) ۴۵۰,۰۰۰ ۳۹۵,۰۰۰ ۸۰۰,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۲ فنری (متصل) ۳۶۰,۰۰۰ ۳۱۵,۰۰۰ ۶۴۵,۰۰۰ ۵۷۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۳ فنری (متصل) ۳۱۵,۰۰۰ ۲۸۰,۰۰۰ ۵۶۰,۰۰۰ ۴۹۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۴ فنری (متصل) ۲۹۰,۰۰۰ ۲۶۰,۰۰۰ ۵۱۰,۰۰۰ ۴۵۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۵ فنری (متصل) ۲۴۵,۰۰۰ ۲۱۵,۰۰۰ ۴۳۵,۰۰۰ ۳۹۵,۰۰۰
تشک رویا بونل ۶ فنری (متصل) ۲۰۵,۰۰۰ ۱۸۵,۰۰۰ ۳۶۵,۰۰۰ ۳۲۵,۰۰۰
تشک رویا مدیکال ۲ طبی (اسفنجی) ۴۹۵,۰۰۰ ۴۴۵,۰۰۰ ۸۶۵,۰۰۰ ۷۶۵,۰۰۰
تشک رویا مدیکال ۳ طبی (اسفنجی) ۴۵۵,۰۰۰ ۴۰۰,۰۰۰ ۸۰۵,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰
تشک رویا مدیکال ۴ طبی (اسفنجی) ۳۰۵,۰۰۰ ۲۷۰,۰۰۰ ۵۳۵,۰۰۰ ۴۶۵,۰۰۰
تشک کودک رویا فنری (متصل) ۱۳۵,۰۰۰ ۱۲۰,۰۰۰
تشک نوجوان اولترا ۴ فنر منفصل (پاکتی) ۴۱۵,۰۰۰ ۳۷۵,۰۰۰
تشک نوجوان بونل ۲ فنری (متصل) ۳۰۵,۰۰۰ ۲۶۵,۰۰۰
تشک نوجوان بونل ۵ فنری (متصل) ۲۰۵,۰۰۰ ۱۸۵,۰۰۰

*قیمت ها به تومان و درب انبار می‌باشد.

تشک های فنر منفصل (Pocket Spring)

کالا سایز قیمت مصرف کننده قیمت ویژه توضیحات
اسلیپ پلاس B

۸ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۱,۱۸۵,۰۰۰ ۹۸۵,۰۰۰ فنر منفصل

تراکم فنر ۲۵۲ عدد در متر مربع

پارچه گردبافت ممتاز

آنتی باکتریال و لایه هوا

۴ سانتیمتر مموری

آنتی استرس

دارای فریم و دیواره اسفنجی

ارتفاع ۳۲ سانتیمتر

مموری فوم

۲۰۰*۱۲۰ ۱,۵۷۵,۰۰۰ ۱,۲۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۱,۸۳۵,۰۰۰ ۱۴۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۲,۰۱۲,۰۰۰ ۱,۶۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰  ۲,۳۶۸,۰۰۰ ۱,۹۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۲,۱۵۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

اسلیپ پلاس C

۷ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۶۹۷,۰۰۰ ۵۹۵,۰۰۰ فنر منفصل

تراکم فنر ۲۵۲ عدد در متر مربع

پارچه گردبافت ممتاز

آنتی باکتریال و لایه هوا

آنتی استرس

دارای فریم و دیواره اسفنجی

 

ارتفاع ۲۸ سانتیمتر

دو طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۹۲۷,۰۰۰ ۷۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۱,۰۸۰,۰۰۰ ۸۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۱,۱۸۵,۰۰۰ ۹۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۱,۳۹۵,۰۰۰ ۱,۰۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۱,۵۳۵,۰۰۰ ۱,۲۹۵,۰۰۰

تشک طبی فنری

 

کالا سایز قیمت مصرف کننده قیمت ویژه توضیحات
ارکیده B 

 

۶ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۴۹۹,۰۰۰ ۴۲۵,۰۰۰ تراکم فنر ۱۲۵ عدد در متر مربع

پارچه گردبافت

آنتی باکتریال و لایه هوا

فریم با مفتول ۴و تقویت دیواره

ارتفاع ۲۶ سانتیمتر

دو طرفه (هرطرف با نرمی متفاوت)

۲۰۰*۱۲۰ ۶۶۳,۰۰۰ ۵۶۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۷۷۳,۰۰۰ ۶۷۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۸۴۸,۰۰۰ ۷۳۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۹۹۸,۰۰۰ ۸۶۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۱,۰۹۸,۰۰۰ ۹۳۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

ارکیده C 

 

۵ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۳۷۰,۰۰۰ ۳۱۵,۰۰۰  تراکم فنر ۱۲۵ عدد در متر مربع

پارچه سوزنی

آنتی باکتریال و لایه هوا

فریم با مفتول ۴و تقویت دیواره

 

ارتفاع ۲۶ سانتیمتر

دو طرفه (هرطرف با نرمی متفاوت)

۲۰۰*۱۲۰ ۴۹۲,۰۰۰ ۴۱۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۵۷۳,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۶۲۹,۰۰۰ ۵۳۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۷۴۰,۰۰۰ ۶۳۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۸۱۵,۰۰۰ ۶۹۵,۰۰۰

 


تشک فنری

 

کالا سایز قیمت مصرف کننده قیمت ویژه توضیحات
نیلوفر A 

 

۴ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۳۱۹,۰۰۰ ۲۷۵,۰۰۰ تراکم فنر ۱۲۵ عدد در متر مربع

پارچه ژاکارد

آنتی باکتریال و لایه هوا

لایی ترموباند

۲ cmاسفنج ۲۰kg/m۳ دوطرف

فریم با مفتول ۴و تقویت دیواره

ارتفاع ۲۴ سانتیمتر

دو طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۴۲۴,۰۰۰ ۳۶۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۴۹۴,۰۰۰ ۴۲۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۵۴۲,۰۰۰ ۴۶۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۶۳۸,۰۰۰ ۵۴۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۶۹۸,۰۰۰ ۵۹۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

نیلوفر B 

 

۳ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۲۵۹,۰۰۰ ۲۲۵,۰۰۰  تراکم فنر ۲۵ عدد در متر مربع

پارچه ژاکارد

آنتی باکتریال و لایه هوا

لایی ترموباند

۲ cm اسفنج ۳۰ kg/m۳

 

فریم با مفتول ۴

ارتفاع ۲۲ سانتیمتر

یک طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۳۴۴,۰۰۰ ۲۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۳۹۹,۰۰۰ ۳۳۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۴۳۹,۰۰۰ ۳۷۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۵۱۹,۰۰۰ ۴۴۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۵۶۹,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

نیلوفر C 

 

۲ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۱۹۵,۰۰۰ ۱۶۵,۰۰۰  تراکم فنر ۱۲۵ عدد در متر مربع

پارچه ژاکارد

آنتی باکتریال و لایه هوا

لایی ترموباند

 فریم با مفتول ۴

 

ارتفاع ۲۰ سانتیمتر

دو طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۲۶۰,۰۰۰ ۲۲۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۳۰۰,۰۰۰ ۲۵۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۳۳۱,۰۰۰ ۲۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۳۹۰,۰۰۰ ۳۳۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۴۲۹,۰۰۰ ۳۶۵,۰۰۰

تشک طبی

 

کالا سایز قیمت مصرف کننده قیمت ویژه توضیحات
مدیکال A

 

۵ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۶۲۹,۰۰۰ ۵۳۵,۰۰۰ سازه اسفنجی باتراکم بسیار بالا

لایه ۴ سانتیمتری ریباند

پارچه گردبافت

آنتی باکتریال و لایه هوا

ارتفاع ۲۲ سانتیمتر

دو طرفه (با سختی متفاوت)

۲۰۰*۱۲۰ ۸۳۷,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۹۷۴,۰۰۰ ۸۲۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۱,۰۶۹,۰۰۰ ۸۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۱,۲۵۸,۰۰۰ ۱,۰۶۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۱,۳۸۳,۰۰۰ ۱,۱۷۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

مدیکال B 

 

۴ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۴۶۲,۰۰۰ ۳۸۵,۰۰۰ سازه اسفنجی با تراکم بالا

۲ سانتیمتر ریباند

پارچه سوزنی

آنتی باکتریال و لایه هوا

لایه اسفنج با حداکثر تراکم

ارتفاع ۲۰ سانتیمتر

دو طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۶۱۵,۰۰۰ ۵۲۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۷۱۵,۰۰۰ ۵۹۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۷۸۵,۰۰۰ ۶۷۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۹۲۵,۰۰۰ ۷۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۱,۰۱۵,۰۰۰ ۸۶۵,۰۰۰

————————————————————————————————–

مدیکال C

 

۱ سال ضمانت

۲۰۰*۹۰ ۲۸۸,۰۰۰ ۲۴۵,۰۰۰  

سازه اسفنجی باتراکم متوسط

پارچه ژاکارد

آنتی باکتریال و لایه هوا

 

ارتفاع ۲۰ سانتیمتر

دو طرفه

۲۰۰*۱۲۰ ۳۸۳,۰۰۰ ۳۲۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۴۰ ۴۴۶,۰۰۰ ۳۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۶۰ ۴۹۰,۰۰۰ ۴۱۵,۰۰۰
۲۰۰*۱۸۰ ۵۷۶,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰
۲۰۰*۲۰۰ ۶۳۳,۰۰۰ ۵۳۵,۰۰۰

توجه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ