شروع دوباره ثبت‌نام رنو ساندرو استپ وی + شرایط

0

رضا تقی زاده گفت: به منظور افزایش تقاضا و استقبال مشتریان محترم، گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام خودرو ساندرواستپ وی سایپا از هفته آینده خواهد نمود و به منظور سهولت در ثبت نام مشتریان کلیه واحدهای ذی ربط به حالت آماده باش می باشند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در این خصوص گفت: ساندرو استپ وی سایپا یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی این شرکت است و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت، گیربکس اتوماتیک و … برخوردار می باشد . با توجه به استقبال گسترده مشتریان در ثبت نام های  قبلی و تقاضای مکرر مشتریان محترم در سراسر کشور و نظر به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در خصوص تولید این خودرو در سال ۹۶، فروش این محصول از روز یکشنبه ۹۵/۱۱/۲۴ ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

تقی زاده ضمن بیان تحویل به موقع تعهدات تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ از جمله ساندرو استپ وی سایپا افزود: تحویل ثبت نام خودرو مذکور در این شرایط از فروردین تا تیرماه ۹۶ است که بدلیل دسترسی و توزیع مناسبتر مشتریان در سطح کشور هر نمانیدگی دارای ظرفیت مشخص ثبت نام بوده و هر مشتری با یک کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو می باشد که پس از تکمیل ظرفیت ثبت نامی، شرایط فروش مربوطه بسته خواهد شد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲۴ می‌باشد.

مشخصات ساندرو استپ وی قیمت ساندرو استپ وی قیمت رنو ساندرو شرایط پیش فروش سایپا شرایط پیش فروش پارس خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ