اعلام نرخ مصوب آرایشگاه های مردانه در سال ۹۵ + جدول

0

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن اعلام نرخ‌ مصوب انواع خدمات در آرایشگاه‌ها گفت: به دلیل مخالفت وزارت صنعت با افزایش نرخ در آرایشگاه‌های مردانه، طی دو سال اخیر نرخ رسمی از طرف اتحادیه اعلام نشده‌ که باعث هرج و مرج در بازار آرایشگران شده‌ است.

نرخ آرایشگاه مردانه اطلاعات عمومی روز اخبار تهران اتحادیه آرایشگران مردانه آرایشگاه مردانه فرست کلاس آرایشگاه مردانه تهران

مصطفی گواهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نرخ آرایشگران مردانه در آستانه شب عید، گفت: از سال ۱۳۹۳ – ۱۳۹۴ که آخرین قیمت مصوب اتحادیه اعلام شد تاکنون قیمت دیگری اعلام نکرده‌ایم.

وی در این باره افزود: پس از آن سال، وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر به اتحادیه و اتاق اصناف اجازه افزایش نرخ در آرایشگاه‌های مردانه را نداد، در صورتی که اتحادیه افزایش نرخ را مصوب و اتاق اصناف نیز آن را تایید می‌کند اما در وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن مخالفت می‌شود و این در حق صنف هنرمند آرایشگران اجحاف است.

هرج و مرج قیمت در بازار آرایشگران

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن انتقاد از وزارت صنعت، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: هزینه آب و برق، بیمه، کارگر و … افزایش یافته است، اما آرایشگران مردانه اجازه افزایش نرخ خدمات را نداشته‌اند به همین دلیل دو سال است که اتحادیه نرخ تعیین نکرده است.

گواهی با اشاره به هرج و مرجی که در بازار آرایشگران به دلیل اعلام نشدن نرخ مصوب جدید به وجود آمده است، ادامه داد: وقتی همه هزینه‌ها افزایش یافته است ولی نرخ مصوب همان نرخ قبلی است باعث می‌شود آرایشگر به دلیل پوشش دادن هزینه‌هایش مانند هزینه اجاره مغازه، بیمه و … نرخ بالاتری را به مشتری اعلام کند که این به دلیل مخالفت وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزایش نرخ اتحادیه است.

نرخ مصوب اتحادیه که مربوط به سال ۹۳-۹۴ است و پس از آن اتحادیه افزایش نرخ مصوبی نداشته‌ است که جدول زیر بر اساس قیمت ‌های مصوب طی دو سال است و خدمات اضافی با توافق طرفین صورت می‌گیرد.

واحد صنفی درجه یک:

اصلاح سر بدون شست و شو

 ۱۵۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۱۲۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۷۰۰۰ تومان

واحد صنفی درجه ۲:

اصلاح سر بدون شست و شو

 ۱۲۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۹۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۶۰۰۰ تومان

واحد صنفی درجه۳:

اصلاح سر بدون شست و شو

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۹۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۸۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۵۰۰۰ تومان

ساتین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ