کمیته انضباطی فوتبال دوباره پرسپولیس را نقره داغ کرد

0

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس را نقره داغ کرد.  

به گزارش عصرایران، این کمیته با اعلام محرومیت یک جلسه ای کمال کامیابی نیا به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، کامیابی نیا را یک جلسه دیگر محروم کرد.

کمال کامیابی نیا بازیکن موثر پرسپولیس در خط هافبک در دیدار مقابل تراکتورسازی پس از گرفتن کارت زرد و سه کارتی شدن اعتراض زیادی به داور داشت و کارت قرمز مستقیم گرفت.  

کارت زرد اول او را از بازی استقلال محروم کرد، قرمز دوم او را از بازی سپاهان محروم کرد و حالا یک جلسه محرومیت کمیته انضباطی کامیابی نیا را از دیدار مقابل نفت هم محروم می کند.

قرمزهای تهران در دیدار مقابل استقلال بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند که کارشناسان و علی رضا منصوریان اعتقاد داشتند این ضعف به  عدم حضور کامیابی نیا ربط بسیار زیادی دارد و حالا محرومیت او از بازی نفت اوضاع پرسپولیس را بدتر می کند.

پرسپولیس قبل از دربی با ۹ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر بود اما پس از دربی حالا فاصله اش به ۶ امتیاز رسیده و اصلا بعدی نیست در ۲ بازی آینده که سخت هم هستند امتیاز از دست بدهد. امتیازهایی که اگر از دست بروند قهرمانی این تیم را به خطر می اندازد.

در رای کمیته انضباطی اعلام شده که این رای قطعی است و راهی برای بخشش آن وجود ندارد پس پرسپولیس پس از بازی مقابل استقلال در بازی مقابل سپاهان و نفت تهران هم کمال کامیابی نیا در اختیار نخواهد داشت اتفاقی که برانکو را با بحران مواجه می کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ