جزییاتی از قتل هولناک اعضای یک خانواده با تبر توسط پسر دانشجو

0

دانشجوی جوان ایرانی که در رشته رایانه در‌ یکی از دانشگاه‌های هند، درس می خواند ، درآخرین سفر به کشور، درجنایتی هولناک پدرو مادر و خواهرزاده ۳ ساله‌اش را کشت.عامل این جنایت چند ساعت پس از فرار با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

ساعت ۴ بعد از ظهر شنبه ۳۰ بهمن، مأموران پاسگاه پیشکمر، شهرستان کلاله واقع در استان گلستان از وقوع جنایتی هولناک با خبر شدند.

آنها پس ازحضور در محل جنایت، با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. زن و مرد میانسالی داخل یکی از اتاق‌ها با تبر کشته شده بودند و جسد نوه سه ساله‌شان هم در اتاق دیگری روی زمین افتاده بود.

همزمان با اعلام این جنایت به مسئولان عالی انتظامی وقضایی استان، بلافاصله تحقیقات گسترده جنایی برای افشای رازجنایت آغاز شد. این در حالی بود که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پسر ۳ ساله، فرزند دختر صاحبخانه بوده که به خاطر بیماری مادرش و بستری شدن او در بیمارستان، نزد پدربزرگ و مادربزرگش بوده است.همچنین مأموران وقتی دریافتند خودروی صاحب خانه نیز به سرقت رفته است، ردیابی خودروی مورد نظر نیز در دستور کار قرار گرفت.سالم بودن درهای ورودی و نوع لباس‌های قربانیان، حکایت از آن داشت که عامل جنایت فردی آشناست.

از سوی دیگر اهالی محل هم از حضور پسر قربانیان خبرداده و گفتند: چنگیز که در کشور هند درس می‌خواند به تازگی به ایران برگشته و درخانه پدر و مادرش بود.

او ساعاتی قبل از جنایت، با چند تن از اهالی روستا درگیرشده بود که غائله با کمک ریش سفیدان پایان یافته بود.

در همین حال کارآگاهان جنایی پس ازبررسی‌های تکمیلی پی بردند پسرجوان که دانشجوی رشته رایانه در کشور هند بوده به خاطر مسائل مالی با پدر و مادرش مشکل داشته و به همین دلیل دست به جنایت زده است.

با مشخص شدن هویت عامل قتل عام خانوادگی، دستور بازداشت او صادر شد ومأموران مسیرهای ورود و خروج و روستاهای اطراف را زیر نظر گرفتند.تا اینکه متهم فراری با لباس‌های خون آلود ساعاتی بعد در یکی از روستاهای اطراف به دام افتاد.

او درباره انگیزه جنایت گفت: «نیاز به پول داشتم تا هم به هندوستان برگردم و هم ازدواج کنم. اما پدرم مخالف ازدواجم بود و می‌گفت به کسی که کار ندارد زن نمی‌دهند. صبح روز حادثه سر همین مسأله با هم دعوایمان شد و در حالی که اعصابم بشدت به هم ریخته بود با تبر به جان پدر و مادرم افتادم. بعد هم پسر ۳ ساله خواهرم را که شاهد ماجرا بود کشتم. پس از قتل‌ها، سوار خودروی پدرم شده و از روستا فرار کردم. در یکی از روستاهای اطراف مخفی شدم.چرا که تصورمی کردم پلیس پس از چند ساعت جست و جو، دست برمی دارد و من می‌توانم به فرارم ادامه دهم.»

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره گفت: متهم به قتل فراری درعملیات گسترده پلیسی و در کمتر از ۱۰ ساعت پس از جنایت‌هایش و حدود ساعت یک بامداد یکشنبه دستگیر شد. او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ