تجاوز پسر شیطان صفت به دختر ۱۳ ساله پس از قرار اینستاگرامی

0

پسر شیطان صفتی که در اولین قرار ملاقات در اینستاگرام اقدام به آزار و اذیت دختر ۱۳ ساله کرده و تلفن همراه او را سرقت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش میزان، ۱۹ بهمن فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد به مأموران اعلام داشت که دختر ۱۳ ساله اش توسط جوانی بنام امیر که هیچگونه اطلاعاتی از وی ندارند ، مورد سرقت و در ادامه آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده قدماتی با موضوع “آزار و اذیت ” و به دستور رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “چندی پش متوجه شدم که دخترم شدیدا دچار افسردگی شده است ؛ مسئله را با تحقیق و گفتگو از وی جویا شدم و متأسفانه متوجه شدم که توسط جوانی به نام امیر که هیچگونه شناختی از وی و خانواده اش نداریم ، مورد سرقت و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است.

دخترِ شاکی پرونده نیز که به همراه پدر و مادرش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : داخل شبکه اینستاگرام در حال چرخیدن بودم که به صورت کاملا اتفاقی ، شماره متعلق به جوانی بنام امیر که تصویر خودش را نیز بر روی پست خود گذاشته بود ، فالو (FOLLOW ) کردم ؛ چند روز اول ارتباط ما صرفا در حد پیام دادن و فرستادن چند عکس برای یکدیگر بود تا اینکه امیر از من درخواست کرد تا با یکدیگر ملاقات کنیم.من نیز درخواست او را قبول کرده و با او قرار ملاقات گذاشتم. در ساعت ۲۰:۳۰ نهم بهمن در محدوده سیدخندان با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم اما امیر در همان جلسه و پس از کشاندن من به مکانی خلوت ، با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن با سرقت گوشی تلفن همراهم از محل متواری شد.

در شرایطی که هیچگونه اطلاعات دقیقی در خصوص متهم پرونده وجود نداشت ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی امیر ۱۹ ساله در منطقه سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری شدند.

با شناسایی تصویر امیر از سوی دختر نوجوان ، کارآگاهان اداره شانزدهم اقدام به دستگیری متهم کرده و در ادامه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی پرونده نیز از وی کشف شد.

امیر که از سال ۸۵ و پس از متارکه ی پدر و مادرش ، بهمراه مادرش زندگی می کند پس از انتقال به اداره شانزدهم صراحتا به سرقت از دختر نوجوان ۱۳ ساله و آزار و اذیت شیطانی وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: پلیس همواره اعلام داشته است که فضاهای مجازی و شبکه های ارتباطاتی همچون تلگرام ، اینستاگرام و … ، در صورت عدم ارائه آموزش کافی و نظارت کافی از سوی خانواده ها می تواند به فضایی بسیار پرخطر برای گروه های سنی نوجوان و جوان بویژه برای دختران تبدیل شود ضمن آنکه اساسا در دسترس بودن چنین شبکه هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی شود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت: متهم پرونده با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم مشابه ( با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده در تحقیقات اولیه ) در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ