عاقبت مردی که قصد تجاوز جنسی به یک دختر شیرازی داشت !!

0

به گزارش ساتین  : دختر جوان شیرازی مردی را که قصد تجاوز به او را داشت با ضربات چاقو به قتل رساند و از پای درآورد.پلیس این دختر را دستگیر کرده است…

 رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: قاتل فردی که به‌خاطر داشتن ارتباط نامشروع، در شیراز به قتل رسیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیروس حیدری در گفتگو با باشکاه خبرنگاران، اظهار داشت: پرونده‌ای در اختیار ماموران دایره پنجم اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی قرار گرفت، مبنی بر قتل مشکوک فردی ۴۵ ساله در شیراز که در ظاهر بر اثر تصادف جان باخته است.
وی بیان کرد: با توجه به آثار موجود بر روی جسد متوفی و تحقیقات صورت گرفته و نظریه پزشکی قانونی قتل این فرد محرز شد و مراتب کشف حقیقت و چگونگی قتل و شناسائی قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در این راستا دو مظنون دستگیر و در تحقیقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار کردند که با انجام تحقیقات بیشتر از یکی از آنان، علت قتل این مرد ۴۵ ساله کشف شد.

حیدری گفت: در تحقیقات انجام شده از قاتل وی علت ارتکاب قتل را این‌گونه بیان کرد که از سه سال گذشته با مقتول آشنا بوده، و وی در تماس تلفنی با او در محلی قرار گذاشته تا همدیگر را ببینند.

وی ادامه داد: زمانی که این دو نفر با یکدیگر رودررو می‌شوند مقتول قصد تجاوز به قاتل را داشته که با مقاومت وی روبه‌رو و با هم درگیر می‌شوند که در این درگیری قاتل ابتدا با قفل فرمان ضربه‌ای به کمر مقتول زده سپس با چاقوئی که در خودرو مقتول بوده وی را از ناحیه سر و گردن مجروح و متواری که این موضوع سبب قتل این مرد ۴۵ ساله می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ