افسانه چهره آزاد: من و علیرضا خمسه زن و شوهر نیستیم

0

در بخشی از برنامه خندوانه افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون در استودیو «خندوانه» حاضر شد و با رامبد جوان به گفت و گو نشست.

همسر علیرضا خمسه همسر افسانه چهره آزاد مهمانان خندوانه بیوگرافی رقیه چهره آزاد بیوگرافی افسانه چهره آزاد بازیگران سیگاری

وی با اشاره به حضور کم رنگ خود در عرصه تصویر گفت: بعد از مدت‌ها هنوز شرایط و نقش متفاوتی نبوده  که من آن را دوست داشته باشم و ترغیب به بازی‌ شوم.

وی افزود: همیشه روند بر این بوده که خانم‌های بازیگر پس از رسیدن به سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی یک نقش تکراری و یک تیپ را بازی می‌کنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، اما من به دنبال نقش متفاوت هستم و ترجیح می‌دهم کار نکنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» همچنین اظهار کرد : من و همسرم شاهرخ فروتنیان ۴۰ سال است که همدیگر را می‌شناسیم و ۳۵ سال تجربه زندگی مشترک باهم داریم و بسیار خوشحال و خوشبخت هستیم.

وی همچنین یادآور شد: من و آقای علیرضا خمسه سال‌های خیلی دور یک برنامه تلویزیونی داشتیم که هر ۲ به‌صورت مشترک با اسامی واقعی خودمان هم بازیگر بخش نمایشی و هم مجری برنامه بودیم، رفته‌رفته از آن سال همه فکر می‌کنند من و علیرضا خمسه زن و شوهر هستیم و هنوز من را در خیابان خانم خمسه صدا می‌کنند،

چهره آزاد افزود: از همین‌جا اعلام می‌کنم، من از ۱۵ سالگی تا به الان عاشق شاهرخ هستم.

وی در ادامه همسر خود را (شاهرخ فروتنیان) انسان و مردی واقعی و شریف دانست، با یک تماس تلفنی فروتنیان از پشت خط با جوان و مرم خوب ایران سلام رساند.

جوان در ادامه این برنامه از مادربزرگ سینمای ایران رقیه چهره آزاد یادکرد و ۲ کتاب «جان سوخته» زندگی مولانا به قلم نهال تجدد و «قدرت خنده» برای مجید پزشکی را برای خوانندگان کتاب معرفی کرد و پس از ثبت لبخند ۱۰ ثانیه قول داد: با توجه به اینکه من ۱۰ سال است سیگارم را ترک کردم، قول داد تا بیرون از استودیو «خندوانه» با کسانی که سیگاری هستند و قصد ترک آن را دارد، همراهی کند و همچنین قول داد یک روز با ۵ خانم سالمند معاشرت کنم و تفریح برویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ