برجسته کردن گونه با ورزش /راه های سفت و برجسته کردن گونه بدون جراحی

0

اهمیت دادن به زیبایی و آراستگی برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما به جای صرف هزینه‌های سنگین برای انواع جراحی‌ها می‌توان از روش‌های طبیعی استفاده کرد.

ورزش گونه گذاری صورت گونه گذاری طبیعی گونه گذاری با ماساژ صورت سفت زیبایی گونه درمان لاغری صورت چگونه گونه دار شویم چاق شدن صورت

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۵ بسیاری از خانم‌ها به فکر تغییر و تحول در ظاهر خود هستند، نکته اصلی اهمیت دادن به سلامت، جلوگیری از انجام کارهای خطرناک و مضر برای بدن و همچین صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.
به جای صرف هزینه‌های سنگین برای تزریق بوتاکس و انواع پروتز به گونه و حتی چانه خود می‌توانید با صرف اندکی وقت و ممارست در تمرین‌های ورزشی چهره‌ای زیبا و جذاب بدست آورید.
برای این مقصود کافی است حرکات ورزشی زیر را هر روز جلوی آینه انجام دهید. پس از ۲ الی سه هفته نتایج شگفت انگیز آن بر پوست صورتتان را مشاهده کنید.
توجه شود که استفاده از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از کشیدگی پوست و بروز چین و چروک است. همچنین حرکات را باید با ملایمت انجام دهید، زیرا کشش شدید پوست باعث افتادگی و بروز چین و چروک‌های زودرس می‌شود.
ابتدا جلوی آینه قرار بگیرید و دهان خود را کاملا باز کنید. زبان خود را به شکل لوله در آورده و به دندان‌های ردیف بالا نزدیک کنید.
در همین حالت سعی کنید لبخند بزنید. گونه‌ها به این شکل برجسته می‌شود و آنگاه تمرین اصلی را آغاز می‌کنید.
دست‌ها را به صورت کشیده در ۲ طرف صورت مماس بر خط فک و روی استخوان گونه قرار دهید و شروع به انجام حرکات دورانی در جهت عقربه‌های ساعت کنید. پس از ۲۰ بار حرکات دورانی، این حرکت را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید.
توجه کنید که هیچ گونه فشاری نباید به صورت شما وارد شود چرا که باعث کشیدگی و چروک پوست می‌شود. اگر پوست شما بسیار خشک است تا زمان برطرف شدن مشکل، این تمرین را انجام ندهید.
لازم به ذکر است که موفقیت این تمرین استمرار در انجام آن است و این حرکت را هر روز باید انجام دهید، در غیر این صورت به حالت اول بر می‌گردد.

ورزش گونه گذاری صورت گونه گذاری طبیعی گونه گذاری با ماساژ صورت سفت زیبایی گونه درمان لاغری صورت چگونه گونه دار شویم چاق شدن صورت

گونه هایی سفت و برجسته داشته باشید!

گونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد…

گونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.

آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد؛ بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، ورزش‌های زیر را به‌طور مرتب انجام دهید تا گونه‌هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب، چهره شما جوان و شاداب باقی بماند.

البته توصیه می‌کنیم حین انجام این نرمش‌ها تنها باشید تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک درمی‌آورید.

۱- صاف بنشینید و با لب‌های بسته و حالتی راحت، صورت‌تان رو به جلو باشد. با استفاده از عضلات گونه، لب‌های خود را به جلو و عقب ببرید(در واقع لب‌ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید). حین انجام این ورزش با استفاده از انگشت‌ها، از به‌کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.

۲- لب‌ها را غنچه کنید و تا ۱۰ بشمارید، استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا ۱۰ بار انجام دهید.

۳- با لب‌های بسته، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه‌ها را به سمت داخل دهان و دندان‌ها بکشید.

۴- برای انجام این نرمش به آینه نگاه کنید. لب بالای تان را جمع کنید؛ در واقع گوشه لب‌ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم‌ها حرکت دهید. در این مرحله سعی کنید لب بالا، بینی‌تان را لمس کند. تا ۱۰ بشمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.

۵- مثل نرمش قبل، حین انجام این نرمش هم به آینه نگاه کنید. تا جایی که می‌توانید، لبخندی عریض و پهن بزنید؛ درحالی که لب‌هایتان بسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است. سعی کنید گوشه لب‌ها تا جایی که ممکن است به گوش‌هایتان نزدیک شود؛ البته هرقدر دهان کوچک‌تری داشته باشید، این اتفاق غیرممکن‌تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد، چون صرفا حرکت ماهیچه‌های گونه مهم است.

 ۶- حالا بینی‌تان را چین بدهید و در آینه، بالا رفتن و کشیده‌شدن ماهیچه‌‌های گونه را ببینید. تا ۵ بشمارید و بعد از استراحت کافی، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.
 ۷- لب‌ها و دندان‌ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید(درست مثل مواقعی که گونه‌ها را مثل بادکنک باد می‌کنیم). همین حالت را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. حالا این حالت بادکنکی را به گونه چپ منتقل کنید و تا ۱۰ بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و باز هم تا ۱۰ بشمارید. در نهایت، این بادکنک خودساخته را به گونه راست ببرید و برای آخرین‌بار تا ۱۰ بشمارید.
 بعد از استراحت کافی، ۵ بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ