چنگیز بیا، روح انگیز برو! /ارائه خدمات زنانه در آرایشگاه های مردانه

0

به گزارش عصرهامون، در حالی اصلاح با نخ و برداشتن ابرو حرام قطعی است که در سایه عدم نظارت مسئولین این اقدام به راحتی و با تبلیغات گسترده در زاهدان در حال انجام است به طوری که این روزها شاهد عادی شدن برداشتن ابرو توسط برخی از پسران جامعه و حتی آرایش آنها هستیم، گویی نسل جوان هویت خود را نیز مانند ابروهایشان بر باد داده اند.

نرخ آرایشگاه مردانه پسران آرایش کرده اخبار سیستان و بلوچستان اخبار زاهدان آرایشگاه مردانه آرایشگاه مختلط آرایش صورت مردانه آرایش زنانه مردان

علی ای حال سال ها است که مقام معظم رهبری در بیانات خود بر مساله فرهنگ در حوزه های گوناگون تاکید دارند و همیشه این موضوع را مهم اعلام کرده و فرمایشات زیادی در این خصوص دارند.
با این حال دشمنان اسلام نیز کمر همت بسته و با غول های رسانه ای خود جنگ نرمی علیه کشور راه انداخته اند تا با برنامه های ضد دینی غیرت زدایی و عفت را از جوان ایرانی بگیرند.
در این بین آرایشگاه های مردانه برای اینکه از غافله فرهنگ غرب یا همان مد روز عقب نمانند هر روز تبلیغات گسترده تری برای غیرت زدایی در جامعه انجام می دهند به طوری که امروز برخی از مدهایی که در آرایشگاه های ما رواج دارد به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است و جامعه پر از مردانی شده که گاهی به اشتباه با زنان اشتباه گرفته می شوند.
از سوی دیگر برداشتن ابرو و اصلاح با نخ صورت مردان از جمله مصادیق تدلیس و خود آرایی می باشد که صراحتا در اسلام برای مردان حرام می باشد،اما متاسفانه به صورت علنی و حتی به عنوان یک امتیاز برای بعضی از پیرایشگاه های مردانه زاهدان در حال اجراست.
نرخ آرایشگاه مردانه پسران آرایش کرده اخبار سیستان و بلوچستان اخبار زاهدان آرایشگاه مردانه آرایشگاه مختلط آرایش صورت مردانه آرایش زنانه مردان
ادعای عجیب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه
جهت پیگیری این موضوع در تماسی که خبرنگار عصرهامون با سلمان رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه زاهدان داشت، وی با بیان اینکه در آرایشگاه های زاهدان اصلاح با نخ انجام نمی شود، گفت: برخی افراد تیغ را حرام می دانند لذا فقط گونه ها را اصلاح می کنند.
وی ادامه داد: روی هیچ آرایشگاهی در زاهدان ننوشته اصلاح با نخ اگر چنین موردی مشاهده کردید به بنده اطلاع دهید.
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه زاهدان با بیان اینکه آرایشگری که بیش از ۲ میلیون اجاره مغازه می دهد باید خدمات مناسب خواست مشتری نیز ارائه دهد، افزود: اینکه شخص اصلاح یا واکس مو می زند به در خواست خود مشتری است نمی توانیم دست و پای جوان ها را ببندیم .
سلمان اضافه کرد: کرایه مغازه ها سنگین است نباید سخت بگیریم چرا که جوان بعد به راه دیگری می رود باید بگذاریم سرگرم باشند.
وی ادامه داد: ما تاتو هایی که در برخی آرایشگاه های مردانه بود جمع آوری کردیم الان بخواهیم به یک نخ هم گیر بدهیم که درست نیست.
وزارت بهداشت مسئول پیگیری این تخلف است
در ادامه جهت پیگیری بیشتر در تماسی که خبرنگار عصرهامون با سرهنگ محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی استان داشت، وی
با بیان اینکه کنترل و نظارت اماکن انجام می شود، افزود: بررسی این موضوع از طرف وزارت بهداشت بررسی می شود ما تخلفات اماکنی و انتظامی را بررسی می کنیم تخلفاتی که مربوط به قانون  وآئین نامه عمومی باشد.
منبع : عصر هامون
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ