بنیاد تعاون ناجا وابسته به نیروی انتظامی نیست

0
حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرگزاری میزان درباره نامه برخی از شاکیان بنیاد تعاون ناجا به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: بنیاد تعاون ناجا ارگان وابسته به نیروی انتظامی کشورمان محسوب نمی‎شود و یک بخش خصوصی است.
وی افزود: این بنیاد طبق اطلاعات ما از برخی افرادی که در ناجا مشغول به کار بودند تشکیل شده است و این افراد اقدامات و فعالیت‎های اقتصادی را در این بنیاد انجام دادند که متاسفانه امروز به معضلی برای بخشی از مردم جامعه تبدیل شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بنیاد تعاون ناجا خسارت‎های را در پی داشته است تصریح کرد: تعدادی از مردم در جریان این سرمایه‎گذاری متضرر شدند و مکاتباتی را با نمایندگان مجلس و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز انجام دادند که این موضوع از سوی ما هم پیگیری شده است.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: پرونده بنیاد تعاون ناجا مثل سایر پرونده‎‌های مربوط به بنگاه‎های اقتصادی همچون پروژه پدیده شاندیز،موسسه آرمان و کاسپین در دستور کار نمایندگان قرارگرفته است.
وی تاکید کرد: ما تمامی مکاتباتی را که در این راستا از سوی افرادی که در این پروژه متضرر شدند مورد بررسی قرار دادیم و در صورت اتمام بررسی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ