بدهکاران بانکی ۶۵ هزار و ۴۰ هزار میلیاردی چه کسانی هستند؟

0

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهادی که امروز با مفسدان اقتصادی مبارزه می کند، اطلاعات سپاه است که هم اکنون ۲ شبکه بزرگ که یکی ۶۵ هزار و دیگری ۴۰ هزار میلیارد ریال بدهکار سیستم بانکی هستند را شناسایی و دستگیر کرده است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین نجات روز پنجشنبه در نخستین یادواره ۳۹ شهید سازمان اطلاعات سپاه در استان بوشهر افزود: این شبکه ها با پرداخت رانت به برخی مسئولان و از راه غیر قانونی موفق به گرفتن این میزان وام از بانکها شده اند و توانسته اند با هزاران میلیارد تومان از پول ملت، برای خود کارخانه درست کنند.

 

** شناسایی و دستگیری فعالان کانالهای تلگرامی مستهجن
وی با اشاره به فعالیت اطلاعات سپاه در حوزه کنترل بر فضای مجازی گفت: ۱۵۷ کانال تلگرامی که اقدام به اشتراک گذاری عکس و فیلم های غیر مشروع می کردند، شناسایی شدند.
نجات بیان کرد: در صحبت با مدیران این کانالها ۸۰ درصد آنها با ابراز پشیمانی از کار خود دست کشیدند و برخی از آنها نیز از طریق صحبت با خانواده هایشان متقاعد به توقف فعالیت خود در این کانالهای مستهجن شدند.
وی یادآور شد: از مجموع ۱۵۷کانال گرداننده گروه های تلگرامی مستهجن تنها هشت نفر راضی به توقف فعالیت خود نشدند که برای مبارزه با فساد اخلاقی در جامعه، نیروهای اطلاعات سپاه آنها را دستگیر کردند.

** دستگیری منافقانی که قصد عملیات تروریستی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند
وی در ارتباط با فعالیت سازمان اطلاعات سپاه در حوزه مرزهای ایران گفت: با اشراف اطلاعاتی بالای سپاه برخی از منافقانی که از کشورهای همجوار برای انجام عملیات تروریستی قصد ورود به ایران می کنند، پیش از انجام عملیات خرابکارانه دستگیر می شوند.
نجات افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گروهی که قصد نفوذ به ایران و انجام عملیات تروریستی داشتند در دام نیروهای اطلاعات سپاه افتادند.

** شهدای اطلاعات سپاه آرامش خاطر در زندگی را به مردم هدیه کردند
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه در باره شهدای این سازمان اظهارکرد: این شهیدان خائنان به کشور را تعقیب و آرامش را از آنها سلب کردند.
وی بیان کرد: شهدای اطلاعات توطئه های فروانی از خائنان کشور را کشف و آنها را از مخفیگاه خود بیرون کشیدند تا مردم با آرامش خاطر زندگی کنند.
نجات افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس یکی از محور اصلی در پیروزی ها، فعالیت اطلاعات سپاه بود که در برخی عملیات ها ۱ تا ۲ ماه پیش از آغاز عملیات، نیروهای این سازمان در زمینه کسب اطلاعات از سنگرهای دشمن اقدام می کردند.
وی تاکید کرد: نیروهای اطلاعات سپاه از زبده ترین و پیچیده ترین نیروهای اطلاعات کشور هستند که هموار ارمغان آورنده آرامش برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
نجات بیان کرد: برای نمونه در جریان دستگیری عبدالمالک ریگی نیروی اطلاعات سپاه در کنار وی نشسته بود و هنگام برخاستن هواپیما از امارات، سپاه را در جریان این پرواز و آغاز عملیات نشاندن هواپیمای حامل ریگی در ایران قرار داد.
وی یادآور شد: با این همه فداکاریهای شهدا امروز شایسته نیست در خانواده های آنها و جانبازان شاهد افراد بیکار باشیم باید ایجاد زمینه اشتغال آنها در اولویت قرار گیرد.
سازمان اطلاعات سپاه در استان بوشهر ۳۹ شهید به میهن و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ